یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

همسر اولین شهید مدافع حرم خرم‌آباد گفت: همسرم در ولایت‌مداری زبانزد عام و خاص بود رضا در زمان امام (ره) و همچنین در زمان مقام معظم رهبری سینه‌چاک این دو بزرگواران بود.
 آذر نیک زاده" همسر اولین شهید مدافع حرم خرم‌آباد (شهيد رضا رستمی‌مقدم) می‌گوید: من دارای چهار فرزند به نام احمد اولین فرزندم که دیپلم است دارای شغل آزاد و دومین فرزند من امین که کارشناسی را گرفته که لباس سبز پدر را بر تن دارد و جای پای پدر گذاشته و یکی دیگر از پسرانم علی دانشجو است و آخرین فرزندم امیرحسین که یازده سال سن دارد و محصل است هستم.
امیرحسین از همه ما روحیه‌اش بهتر است و با وجود اینکه سن کمی دارد مرا را به صبر دعوت می‌کند و می‌گوید: مادر برای از دست دادن پدر تو باید صبور باشی و از این نوع رفتن باید افتخار کنی.
او می‌گوید: اخلاق و رفتار همسرم بسیار عالی بود و بیشتر از همه برای مادرش احترام قائل بود و با مهربانی با او برخورد می‌کرد.
 همسر شهید عنوان می‌کند: حاج «رضا» کسی بود که نماز شبش را ترک نمی‌کرد من با اینکه 28 سال با وی زندگی کردم ندیدم که رضا یک‌بار نماز جمعه‌اش را ترک بکند و شب‌های پنجشنبه تا صبح بیدار بود و سر سجاده می‌نشست و به دعا و ذکر خدا مشغول بود. همیشه غسل جمعه را به‌جا می‌آورد.
 همسر اولین شهید مدافع حرم می‌گوید: «شهید رستمی» حضور مستمر در مسجد داشت و مؤذن مسجد بود، او یک ولایتمدار با تمام معنا بود. همسر من برای حضرت امام خمینی و امام خامنه‌ای سینه‌چاک بود.
 نیک‌زاده تصریح می‌کند: همسرم برای رفتن به سوریه نذر کرد که با رفتنش موافقت کنند تا راهی سوریه شود.
 زمانی که با اعزام او موافقت شد دو بسته شیرینی خرید یکی برای ما و دیگری برای مادرش؛ زمانی که شیرینی‌ها را به منزل آورد از او پرسیدم که این شیرینی‌ها را به چه دلیل خریده‌ای او گفت: برای رفتن به سوریه با من موافقت شده است و من هم از این بابت بسیار خوشحالم. شهید رستمی نذرش را قبل از رفتن ادا کرد.
 وی می‌گوید: ما خوشحال هستیم که رضا به آرزویش رسید؛ چرا که تنها آرزویش شهادت بود و به آن هم رسید. خوشحالی "رضا" خوشحالی ماست.
 همسر این سردار شهید به یکی از خاطرات همسرش می‌پردازد و می‌گوید: خدمت حاجی سی‌وسه سال به طول انجامید با وجود اینکه او جانباز بود و می‌توانست پیش از موعد بازنشسته شود و در منزل بماند و استراحت کند اما همیشه می‌گفت: "من تا آخر باید ادامه بدهم". او تا سی‌وسه سال در منطقه و سر کار بود و بیشتر در منطقه حضور داشت تا منزل.
 او بیان می‌کند: "رضا" آخرین باری که خواست به سوریه برود وقت خداحافظی بسیار سفارش بچه‌ها را به من کرد و گفت: بچه‌ها را مسجدی بار بیاور، فرزندانم باید ولایتی تربیت شوند. او تأکید زیادی بر روی این داشت که فرزندانش دنباله‌رو خودش باشند و احکام دین اسلام بود را انجام دهند.
 نیک زاده می‌گوید: مردم راه شهدا را ادامه دهند؛ "شهید رستمی" همیشه می‌گفت: ما که در زمان امام حسین (ع) در میدان نبرد نبوده‌ایم که از امام و یارانش دفاع کنیم؛ ولی الآن که در این زمان قرار گرفتیم و حرم‌های امامان ما در حال تهدید هستند، نباید آرام بنشینیم و باید برای دفاع از این حرم‌ها جان خود را هم فدا کنیم.
 همسر اولین شهید مدافع حرم لرستان در پایان می‌گوید: مسئولین به حرف دل مردم و خانواده‌ها گوش و رسیدگی و به این مردم خدمت کنند و قدر آن‌ها را بدانند.
 منبع: شهید خبر

دیدگاه‌ها  

#1 مریم 1395-05-12 23:08
روحشون شاد و یادشون گرامی. انشاالله خداوند به خونواده این شهید بزرگوار صبر بده و همه ما رهرو راه شهدا باشیم
نقل قول کردن
#2 دریکوند 1395-05-24 12:46
با سلام خدمت همکار محترم
من دریکوند مدیر مسئول سایت آساره خبرهستم که شخصا به منزل این شهید عزیز رفتم و با همسرش مصاحبه گرفتم لطفا منبع را از شهید خبر به آساره خبر تغییر دهید. چون منبع را به اشتباه به شهید خبر درج کردید.
--------------
با سلام و درود/
مطلب را از شهید خبر گرفته بودیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا