یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرهنگ پاسدار ماشاء‌الله بازگیر فرمانده سپاه خرم‌آبادفرمانده سپاه خرم‌آباد گفت: مقابله با ماهواره نیازمند عزم ملی است.

به گزارش روابط عمومي سپاه حضرت اوالفضل(ع)، سرهنگ پاسدار ماشاء‌الله بازگیر بیان داشت: در شرایطی که دشمن بخشی از توان خود را برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی جمهوری اسلامی ایران از طریق برنامه‌های ماهواره‌ای معطوف کرده است قطعاً مقابله با این پدیده شوم عزم ملی و حضور دستگاه‌های مختلف نظیر وزارت ارشاد، صدا و سیما و دیگر دستگاه‌های فرهنگی را در کشور می‌طلبد.

وی افزود: اگر لازم باشد باید بر روی قبوض حامل‌های انرژی نیز در خصوص آسیب‌های برنامه‌های ماهواره‌ای به مردم اطلاع‌رسانی شود.

فرمانده سپاه خرم‌آباد گفت: امروز شاهدیم که گیرنده‌های ماهواره‌ای در کشور با قیمت 60 هزار تومان و لوح‌های فشرده مبتذل با قیمت 500 تومان عرضه مي‌شوند اما گیرنده‌های دیجیتالی با قیمت 130 هزار تومان و یک لوح فشرده قرآنی که جمله ممنوع بودن کپی‌برداری نیز بر روی آن قید شده است با قیمت 24 هزار تومان عرضه می‌شوند.

بازگیر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص رخنه‌ها و هجمه‌های فرهنگی از ماهواره به عنوان یک رخنه فرهنگی یاد کرد و افزود: امروز در قالب برنامه‌های ماهواره‌ای هجمه به دین، تخریب مهدویت، ترویج بی‌بند و باری، ترویج هم‌خانگی جوانان نامحرم و بیان نظریه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مخالف با اصول انقلاب اسلامی دنبال می‌شود.

وی با بیان این که در جنگ سخت هزاران تاکتیک وجود دارد اما تکنیک ها بسیار محدود هستند و با این حال در مورد جنگ نرم این روال برعکس است بیان داشت: آن‌چه که بدیهی است این است که یک موشک را در جنگ سخت به راحتی می‌توان ره‌گیری و خنثی کرد اما در خصوص آسیب‌های ماهواره‌ها که امروز 70 میلیون ایرانی را تهدید می‌کند نمی‌توان به این راحتی عمل کرد.

فرمانده سپاه خرم‌آباد گفت: مسلماً با تفکر و عزم ملی می‌توانیم آسیب‌های ماهواره‌ها را در جامعه منهدم کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا