یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بايد پذيرفت كه جماعت ورزش در لرستان و حتی همین بروجرد خودمان با همدیگر خوب نیستند! بهتر است از تعارفات کم کنیم و کمی با خودمان رو راست باشیم.

راستش هیچ ورزشکار تیره قدیمی بجز خودش، هیچ‌کس دیگر را قبول ندارد! متاسفانه این ویروس منم منم کردن‌ها به جوانان ورزشکاران جوان هم سرایت کرده و  ورزشکاران تازه‌كار نیز هم‌دیگر را قبول ندارند!

جماعت ورزشی به تازگی چنان غرق در حاشیه خود ساخته شده‌اند که سایه هم‌دیگر را نیز از 6 فرسخی با تیر می‌زنند!

در موفقیت‌های احتمالی، همه ادعای ارث و میراث می‌کنند و آن موفقیت را پای تدبیر خودشان می‌نویسند و در همه شکست‌ها از بار مسوولیت شانه خالی می‌کنند و با انگشت اشاره، بغل دستی و دوست چندین و چند ساله‌شان را مسبب شکست‌ها معرفی مي‌نمايند!

با اين وضع، شهر و استان ما از لحاظ ورزشی به پای دیگر استان‌ها نخواهد رسید، زیرا تفرقه در بین جامعه ورزش بیداد می‌کند.

از سال آینده تبریز سه تیم تراکتورسازی، شهرداری و گسترش فولاد را در لیگ برتر فوتبال ايران خواهد داشت. آن‌وقت جامعه ورزش یک استان يك میلیون و هشتصد هزار نفری به نام لرستان نمی‌تواند از تنها نماینده‌اش يعني تیم گهر دورود، در لیگ برتر پشتیبانی کند!

گسترش فولاد تبریز از سال 1387 پا به عرصه فوتبال گذاشته است و با استفاده از تجربیات بزرگان فوتبال آذربایجان و حمایت همه مسوولان آن ديار، بعد از سه چهار سال که از تولدش می‌گذرد جشن حضور در ليگ برتر را مي‌گيرد!

از ریز و درشت جامعه ورزش آن‌جا از تیم فولاد گسترش تبریز حمایت می‌کنند، اما این‌جا تیم فوتسال پولاد‌گسترش بروجرد با واژه حمایت مسوولان ناآشناست!

فرهاد داودونديتبریزی‌ها 3 تیم 3 تیم روانه لیگ برتر می‌کنند، لرستانی‌ها 5 تیم 5 تیم از گردونه‌ي مسابقات لیگ‌های مختلف و معتبر کشور حذف کرده و بیرون می‌‌کشند(به سرنوشت تیم‌های داتیس، دارتاک، اتحاد الشتر، شهرداری بروجرد، گهر دورود ظرف سال‌هعاي اخير توجه کنید.)

اول عرایضم آوردم که یکی از دلایل ناکامی‌های ورزشی ما در بروجرد و لرستان تفرقه بیش از حد جماعت ورزشی‌مان می‌باشد. هیچ‌کس حاضر نیست به خاطر مصالح جمعی ورزش شهر و دیار خود، سر سوزنی از مواضع لجوجانه‌اش کوتاه بیاید!

در واقع اگر توسط مسوولان و معتمدان ورزش این خطه هر چه سریع‌تر برای ریشه‌یابی و ریشه‌کن نمودن این‌گونه حاشیه‌ها تدابیری اندیشیده نشود، دور از ذهن نیست که ورزش لرستان در آینده نه چندان دور، دیگر حرفی برای گفتن در سطح کشور نداشته باشد!

فرهاد داودوندي

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا