نماينده بروجرد از سردبیر نشريه "شمیم" شکایت کرد/ ضرب و شتم مدير‌مسوول شميم!پس از سال‌ها نقد عملکرد "علاءالدین بروجردی" توسط "مرتضی صارمی" که در فضای مجازی و روزنامه‌های محلی انجام می‌گرفت، بر اساس شکایت بروجردی علیه صارمی، وي امروز در دادگاه حاضر شد.

به گزارش پایگاه خبری روزهای بروجرد، بر اساس اعلام شعبه یک دادسرای بروجرد، "مرتضی صارمی" سردبیر هفته‌نامه اصلاح‌طلب "شمیم" به علت شکایت علاءالدین بروجردی نماینده این شهر به اتهام نشر اکاذیب روز چهارشنبه هفتم خردادماه به دادسرای بروجرد فرا خوانده شد.

هفته‌نامه شمیم در شماره 20 خود علاوه بر گزارش‌های پشت پرده استعفای فرماندار سابق بروجرد، معتقد است دخالت‌های خلاف عرف سیاسی و غیر‌قانونی در قوه مجریه از سوی بروجردی عامل نابه‌سامانی این شهر است.

همچنین "رضا ثلاثی" مدیر‌مسوول هفته‌نامه شمیم در پی ضرب و شتم و ربودن چند ساعته‌ خود، اظهار داشت: شکایت خود در این مورد را تنطیم و در دادسرای بروجرد ثبت کرده که از طریق اطلاعات نیروی انتظامی در حال رسیدگی است.

جريان كتك خوردن مدیر مسوول نشريه شميم بروجرد

نشريه شميم بروجرد كليه نسخه‌هاي شماره جديد هفته‌نامه اصلاح‌طلب «شمیم بروجرد» پس از توزیع، توسط افراد ناشناس از پیش‌خوان روزنامه‌فروشی‌ها خریداری شدند و مدير مسوولش نيز مورد ضرب و شتم قرار گرفت!

به گزارش يافته به نقل از بهار، سردبیر هفته‌نامه شمیم بروجرد با ذکر این مطلب گفت: شماره 20 شمیم که اخبار و گزارش‌های تحلیلی تازه‌اي در خصوص لغو سخن‌رانی سید حسن خمینی به منظور تنویر افکار عمومی در آن به چاپ رسید بود، توسط دو فرد به صورت یک‌جا قبل از این که به دست مردم و مخاطبان برسد از روزنامه فروشی‌هاي سطح شهر بروجرد خریداری شد.

"مرتضي صارمی" در این باره گفت: چون مخاطبین و مشتریان با مراجعه به روزنامه فروشی‌ها از این موضوع مطلع مي‌شوند در تماس تلفنی خواستار چاپ مجدد هفته‌نامه شدند که در پاسخ به تقاضای مردم مجددا چاپ دوم روز (چهارم خرداد) توزیع شد. در ساعت 10:30 همان روز چاری همسر آقای رضا ثلاثی مدیر مسوول هفته‌نامه در تماس تلفنی با نگرانی از بی‌خبری همسرش اطلاع داد و گفت: امروز صبح فرد ناشناسی با همسرم تماس گرفته و از وی مي‌خواهد که با او ملاقاتی داشته باشد و همسرم ساعت 9 صبح از منزل خارج تا سر قرار حاضر شود و اکنون از دبیرستان محل کارش تماس گرفته و سراغ وی را مي‌گیرند و تلفن همسرم پاسخ نمي‌دهد و من نگران هستم.

صارمی گفت: با توجه به ماجرای روز گذشته احساس کردم توطئه‌اي در کار است. بلافاصله با مسوولان مربوطه تماس گرفته شد که همه از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کردند. تا این که در ساعت 14 آقای ثلاثی با من تماس گرفت و گفت دو نفر قوی‌هیکل و با لباس محلی با زور من را سوار خودروی پژوي نقره‌اي رنگ کردند و با شتاب از کمربندی به سوی جاده‌ي اراک بردند و ضمن ضرب و شتم و هتاکی به من و شما (سردبیر) از چاپ هفته‌نامه ناراحت بودند و گفتند برای آقای صارمی هم برنامه داریم! سپس من را رها کردند و رفتند که با برادرم تماس گرفتم كه با خودرو سراغم آمد.

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 نگران منش 1393-03-07 16:02
عجب شیر تو شیری. اینکه دیگر تهدید و ارعاب ندارد نماینده محترم که ماشالله تریبونهای زیادی برای پا سخگویی دارد ایشان و دوست دارنش نیز پاسخ خبر نگار را بدهند. مگر عصر قجر است مملکت قانون دارد.
نقل قول کردن
#2 شهروند 1393-03-10 18:22
دوستان همان ظور که در خبر امده آقای صارمی سالهاست به نقد اقای بروجردی مشغول است اما در مقاله اخیر خود به شعور مردم بروجرد توهین کرده و گفته چرا ملت ایران باید هزینه اشتباه مردم بروجرد را در انتخاب بروجردی بدهند
به همین دلیل از ایشان شکایت شده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید