یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

محمود ترابي رئيس اداره ورزش و جوانان بروجرد - يافتهرئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: در سفر اخیر وزیر ورزش به بروجرد 2 میلیارد تومان برای تکمیل تعدادی از پروژه‌های ورزشی بروجرد در نظر گرفته شد.

به گزارش يافته، "محمود ترابی‌گودرزي" افزود: در اين سفر کلنگ پروژه چمن مصنوعی بروجرد بر زمین زده شد که این طرح از اعتبارات تملک دارایی استانی است و البته برای کل پروژه 770 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وي تصريح كرد: با توجه به تجهیز کارگاه و قرارداد بسته شده با پیمانکار تا کنون نیز مبلغ 77 میلیون تومان هزینه به پیمانکار آن داده شده است.

رئيس اداره ورزش بروجرد بيان داشت: در این سفر مبلغ 250 میلیون تومان برای سالن سقف‌کوتاه ورزش‌های رزمی و 250 میلیون تومان برای تکمیل زورخانه جدید بروجرد اختصاص داده شد.

ترابي افزود: در نامه تنظیم شده وزیر ورزش به وزیر مسکن مبلغ يك میلیارد تومان جهت هتل ورزش بروجرد و 500 میلیون تومان نیز جهت تکمیل سالن بوکس از اعتبارات پیش‌بینی شده ورزش در نظر گرفته شده است.

وي با بيان اين كه طبق قول وزیر ورزش این مبالغ که بالغ بر بیش از 2 میلیارد تومان خواهد شد به زودی تخصيص مي‌يابد، گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام در بروجرد ورزشگاه 15 هزار نفری استکه تا کنون بیش از 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ترابي اظهار نمود: اين ورزشگاه به خاطر این که طرح ملی است اعتبارات لازم برای تکمیل آن از تهران پرداخت خواهد شد.

 

 

خبر: فرهاد داودوندي/ يافته- بروجرد

 


 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا