یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رضا سپهروند- مدير روابط عمومي استانداري لرستان- يافتهمدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان گفت: دبیرخانه نخستین همایش ˈتبیین جایگاه روابط عمومی در حوزه فرهنگ‌سازیˈ با محوریت روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در استان تشکیل شد.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومي استانداري، "رضا سپهروند"ˈ در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این همایش یک روزه با شعار ˈروابط عمومی‌ها بستر‌سازان فرهنگ جهادیˈ 30 اردی‌بهشت‌ماه امسال در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به جایگاه مهم روابط عمومی‌ها در انتقال فرهنگ و نقش بسیار مهمی که در انعکاس ظرفیت‌های مختلف استان دارند، باید این مهم را بیش از پیش مد نظر قرار دهند.

سپهروند در خصوص ضرورت‌های تحقق شعار سال نیز گفت: یکی از مؤلفه‌های اصلی شعار امسال فرهنگ است و از آن‌جا که انقلاب اسلامی ایران، انقلابی فرهنگی است، باید به صورت جدی و ویژه به بخش فرهنگ در کنار سایر بخش‌های اقتصادی با رویکرد مدیریت جهادی توجه کنیم.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان خاطر نشان کرد: درهمین ارتباط برنامه‌ریزی لازم و جامعی با استفاده از دیدگاه‌های کارشناسان و نخبگان عرصه روابط عمومی در راستای برگزاری هرچه بهتر و اثرگذارتر این همایش انجام شده است.

سپهروند افزود: دیدار مدیران روابط عمومی‌های استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌‌آباد، دیدار با استاندار و معاونان استانداری، دیدار و نشست مشترک با مدیران صدا و سیما و تبلیغات اسلامی و همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی و کارشناسی پیرامون موضوع همایش، از جمله برنامه‌های اجرایی پیش از برگزاری همایش اصلی در استان است.

وی اظهار کرد: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی به عنوان یکی از نهادهای موثر در حوزه فرهنگی و اجتماعی از ظرفیت بالا و ویژه‌ای در راستای تحقق شعار محوری سال و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ برخوردار هستند.

وی افزود: برگزاری این همایش و تشکیل دبیرخانه آن نیز که در سایه حمایت‌های جدی و موثر استاندار لرستان برنامه‌ریزی شده، از جمله فعالیت‌های مرتبط با حوزه روابط عمومی و رسانه در استان لرستان به منظور پی‌گیری و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جاری است.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا