آرم باشگاه گهر دورود - يافتهنامه‌ای از سوی دادستانی کشور و باشگاه گهر با امضا اسماعیل حیدرپور که گفته می‌شد دیگر مدیر عامل باشگاه  نیست و استعفا داده است، برای هیأت فوتبال دورود ارسال شده است.

به گزارش دورودآنلاین، رئیس هیأت فوتبال دورود در این باره گفت‌: ما برای حفظ آبروی شهرمان خدمت آقای خوانین در دادستانی کشور رسیدیم و به ايشان گفتيم كه تمام هزینه‌ی اسکان تیم و تغذیه بازیکنان و اعزام تیم را برعهده خواهیم گرفت.

منوچهر رئوفی در ادامه بيان داشت: آقای خوانین گفتند شما اين موارد را به صورت كتبي تقاضا کنید كه ما هم اين كار را انجام داديم.

وی در ادامه افزود: متاسانه در روز نهم بهمن‌ماه قرار‌دادی برای ما ارسال شد که تمام کارهایی را که در مدت 15 هفته از مسابقات و چند ماه تمرینات انجام نشده ما گردن بگیریم‌، آیا این عدالت است که مدیران قبلی که هنوز سر کار هستند و یک ریال جهت قراردادها و اسکان و غذا نداده است را ما پرداخت کنیم؟ چرا وقتی حرف از مجموعه‌ی شهر به میدان می‌آید دورودی‌ها باید بابت 9 مسابقه میلیارد‌ها پرداخت کنند؟

منوچهر رئوفي رييس هيات فوتبال دورود- يافتهرئيس هيأت فوتبال دورود خاطرنشان ساخت:  اگر چنین پولی فراهم می‌شد ما می‌توانستیم 2 تیم دسته اولی برای دورود خریداری کنیم نه این که تیمی که در حال سقوط است را نگه‌داري نماييم!

رئوفي اظهار كرد: همچنين نماينده دادستاني از ما درخواست چکی برای ضمانت معادل با 500 میلیون تومان برای این عقد قرار‌داد تعیین کرد؛ آیا این مدیران که اكنون تیم در دست‌شان است این‌گونه چک داده‌اند؟

وي افزود: مردم با فرهنگ دورود می‌دانند سنگ بزرگ علامت نزدن است، مثلاً چنان قرارداد‌هایی با بازيكنان منعقد شده است که مگر کسی دیوانه باشد زير بار آن‌ها برود و شاید برای استانداری هم همین قرارداد‌ها فرستاده شده است که مسووليت گهر قبول نمی‌کند.

رئوفي بيان نمود: در قرار‌دادي كه دادستاني تنظيم كرده و برای ما ارسال كرده است، تنها در مورد اسپانسر و نوشتن بر روی لباس دست ما را باز گذاشته‌اند و گفته‌اند شما که در هیأت فوتبال فعالیت دارید، اسپانسر بياوريد، اما شهر دورود اسپانسري ندارد.

رئيس هيأت فوتبال دورود با بيان اين كه تیم گهر مدیرعامل داشته و ایشان کادر و بازیکنان را جمع کرده است، افزود: ایشان حتماً می‌توانسته از هزینه‌های تیم بر بیاید که این قرار‌دادها را به مبلغ بیش از دو میلیارد تومان بسته است در حالي كه در زمان بسته شدن قرار‌داد‌ها، هیچ‌کدام از مسوولان شهر از مبلغ آن‌ها اطلاع نداشته‌اند.

رئوفي تصريح كرد: تا نیم‌فصل اول چند درصدی از قراردادها پرداخت شده است که این مقدار را آقای قائدرحمت نماینده شهر تامین کرده است و مجموعه‌ی مدیریتی تیم تا كنون هیچ پولی پرداخت نکرده‌اند و حتی در مسابقه با تیم نیروزمینی باز هم نماينده دورود و ازنا هزینه‌ها را پرداخت کرده است چون اگر گهر در این بازی حضور پیدا نمی‌کرد از لیگ کنار گذاشته می‌شد و به یک دسته پایین‌تر سقوط می‌کرد.

وی در پایان گفت: ما برای احترام به مردم دورود و هواداران تیم گهر‌، بعد از بازی مقابل نیروي زمینی محل اسکان بازیکنان را در هتل شهرداری دورود محیا کرده‌ایم و زمین را برای مسابقات به اعضاي تيم داده‌ايم.


 

دیدگاه‌ها  

#1 zareian 1392-11-11 14:34
۵۰ سایت برتر استان لرستان / سفیرافلاک در صدر/ میر ملاس دوم/ ازنا خبر سوم /بیان روز چهارم /روزهای بروجرد پنجم / یافته ششم
http://www.zagweb.ir/?p=10023
نقل قول کردن
#2 شاهين سوري 1392-11-11 15:32
خدايا شكر
بابا دادستاني كه خودش اهل قانونه.
يقه اين [...] را بگيره بگه مرد حسابي ما لرها را چي فرض كردي؟
باپول ما رفتي عشق وحال ريال به تيم ندادي حالا بانفوذي كه تو رسانه ها داري مي خواي باج بگيري؟
ما به رضا شاه باج نداديم به تو بديم.
يادت رفته انقلابي شده
ما خون نداديم كه افرادي كه همه مي دونند ريشه شان عشق به خاندان پهلوي بود بيايند وما را بازي بدهند
بايد معلوم بشه اين مملكت قانون داره
اقاي عبدي/اقاي اقامحمدي/بابا يكي به اقاي قائد رحمت بگه راي اوردن به چه قيمتي؟
چرا اينقدر از [..] حمايت مي كني كه همه به نام [...] مي شناسنش
بابا [...] لقمه لقمه از اميرمنصور خورده كه دين ياد رفته وهمه چيز را به [...] سپرده
به خدا اين ظلمه
اقاي استاندار تو را به خدا حق ما را بگير
نقل قول کردن
#3 دولتشاهی 1392-11-14 14:41
یافته با آقا رضا خیلی سالاره.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید