یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

انتشار صدمين شماره ويژه‌نامه خبر ورزشي لرستان را در حالي جشن مي‌گيريم كه در اين مسير پر‌فراز و نشيب با چالش‌هاي غيرقابل پيش‌بيني بسياري مواجه بوده‌ايم.
روزهاي تلخ و شيرين فراواني را پشت سر گذاشته‌ايم و علي‌رغم برخي ناملايمات و بي‌مهري‌ها و بر خلاف تصور خیلی‌ها که در سال اول فعالیت‌، می‌گفتند خبر ورزشی در لرستان دوامی نخواهد داشت، اینک در سال چهارم، همچنان مستحكم و پابرجا در مسيري كه در همان آغاز با خود و خداي خود عهد بستيم‌، گام برداشته‌ايم.
پيمان بسته‌ايم كه جز خدمت صادقانه به ورزش، قلم‌مان به سمت و سوي خاصي نلغزد. هم‌قسم شده‌ايم كه منافع جمعي ورزش را فداي منافع فردي و اميال شخصي قرار ندهيم‌. خوشبختانه تا به امروز وارد هيچ بازي ننگين، بده‌بستان و زد و بندهاي پشت پرده‌اي نشده و بدون مصلحت‌انديشي، نقاط ضعف و قوت ورزش را به رشته تحرير درآورده‌ايم‌. تمامي تلاش خود را به كار بسته‌ايم تا رفتار و كردارمان دچار پارادوكس‌هاي چندش‌آور نشود‌.
در مسيري كه تا به حال پيموده‌ايم‌، در پاره‌اي اوقات از جانب برخي آقايان كه فقط انتظار مجيزگويي داشته‌اند و تاب يك انتقاد منطقي را ندارند‌، تحريم شده‌ايم، ولي با تمامي مصائب از رسالت روشن‌گرانه خود عقب ننشسته و قلم را شرف خود دانسته و مي‌دانیم‌.
در اين راه پر از سنگلاخ تنها به عشق شما مخاطبان فهيم كه آگاهانه تمامي امور را از هم تميز مي‌دهيد سختي‌ها را به جان خريده و بدين جا رسيده‌ايم‌. از همين فرصت استفاده كرده و صادقانه اعتراف مي‌كنيم در چند بخش (به خصوص ورزش بانوان) به دليل كمبود خبرنگار تخصصي با ضعف‌هايي مواجه بوده‌ايم كه با ياري شما همراهان صديق در تلاش براي مرتفع نمودن نقاط ضعف‌مان هستيم.
بر خود واجب مي‌دانم از زحمات سيد احمد موسوي سرپرست نشريه در استان لرستان كه با دست خالي و با حداقل امكانات وارد اين وادي سخت و طاقت‌فرسا شد تشكر ويژه‌اي نمايیم‌.
 سال‌هاي سال است كه زندگي موسوي با ورزش گره خورده و ریز و درشت ورزش استان را کارشناسانه می‌شناسد و موشکافانه به آن‌ها می پردازد. سيد در ميان جامعه ورزش از احترام خاصي برخوردار است‌. شناخت عميق نسبت به روحيه‌ي ايشان‌، صداقت و دغدغه‌هاي دلسوزانه‌اش مزيد بر علت شد تا افتخار اين را داشته باشم به عنوان يك همكار در كنارش قرار گيرم.
در پايان اگر در اين مدت سخنی یا مطلبي از ما نوشته شد كه باعث سوء‌تفاهم گرديد و كدورتي پيش آمد، مراتب عذرخواهي‌مان را اعلام كرده و مي‌گوييم: ما در درج مطالب غير از اصول حرفه‌اي كارمان و خير و صلاح ورزش به هيچ چيز ديگري نمي‌انديشيم‌. پاينده و سربلند باشيد.
رضا  طولابي
 
 به بهانه انتشار صدمين شماره ويژه‌نامه خبر ورزشي در لرستان
 

دیدگاه‌ها  

#1 قاسمی 1393-06-11 14:12
سلام و تبریک به این دو دوست گرانقدر
نقل قول کردن
#2 اسماعیل 1393-06-11 16:20
وجود روزنامه خبرورزشی برای استان یک ضرورت است که بعلت عدم وابستگی و آزادبودن در درج واقعیات ، عده زیادی چشم دیدن آن را ندارند . به مسئولان پیشنهاد می شود که این نشریه را تقویت کنند
نقل قول کردن
#3 حمید 1393-06-11 16:23
به مسئول خبرورزشی در استان باید تبریک گفت چرا که با محدودیتهای زیادی که پیش رو دارد توانسته به رسالت خود در قبال جامعه ورزش عمل کند.
نقل قول کردن
#4 روح اله 1393-06-11 16:27
مطالب خبرورزشی واقعا خواندنی و جالب است و مشخص برای انتشار آن وقت گذاشته می شود و نشریه ای تاثیر گذار است
آفرین و خسته نباشید
نقل قول کردن
#5 farshed 1393-06-11 16:28
سلام وارزوی موفقیت برای شما دوستان عزیز
نقل قول کردن
#6 روح اله 1393-06-11 16:29
انتقادات صریح و شفاف که این روزنامه از عملکرد مسئولان ورزش می کند بی سابقه است
باید به موسوی تبریک گفت
نقل قول کردن
#7 پوریا 1393-06-11 22:12
روزنامه خبر ورزشی لرستان نمودیست از سخت کوشی و مجاهدت و تعهد یک جوان فهیم لرستانی که باعشق و نوع دوستی نشان داد که می شود ((((((فقط برای مردم )))))) و بدور از هرگونه نفع و بهره برداری شخصی گام برداشت و موثر بود
نقل قول کردن
#8 alireza 1393-06-12 13:56
تبریک وعرض خسته نباشید به آقای سید احمد موسوی و خسته نباشید به ورزشی نویسان صادق نه متملق
نقل قول کردن
#9 موسی 1393-06-12 14:47
این موفقیت بر شما مبارک

آقای طولابی هم از خبرنگاران پرتلاش است که در کنار موسوی در خبرورزشی توانسته گامهای موثری برای ورزش استان بردارد
نقل قول کردن
#10 حسین 1393-06-12 14:51
من همیشه مطالب خبرورزشی را رصد می کنم واضع است که این نشریه در ایفای وظیقه خود هیچ تعاملی با مسئولان ورزش ندارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا