یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم نواختن زنگ انقلاب با حضور با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در دبیرستان شاهد دخترانه خدیجه کبری مرکز استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، صبح امروز همزمان با سراسر کشور، طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار لرستان و معاونین، فرماندار مرکز استان، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مدیران و کارکنان آموزش و پرورش زنگ انقلاب در مدرسه خدیجه کبری قاضی آباد خرم‌آباد به صدا درآمد.

زنگ انقلاب در خرم‌آباد نواخته شد



نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان دورود

هم‌زمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور و در نخستین روز از دهه فجر،  زنگ انقلاب  هم‌زمان با مدارس سراسر کشور در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه امروز با حضور مسئولین به‌صورت نمادین در دبیرستان شاهد دختران توسط امام‌جمعه شهرستان به صدا درآمد.

 

نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان الیگودرز

در نخستین روز از دهه فجر،  زنگ انقلاب  هم‌زمان با مدارس سراسر کشور صبح امروز با حضور مسئولین به‌صورت نمادین در مدرسه حکیم نظامی توسط امام‌جمعه شهرستان به صدا درآمد.

نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان بروجرد

در نخستین روز از دهه فجر،  زنگ انقلاب  هم‌زمان با مدارس سراسر کشور صبح امروز با حضور مسئولین به‌صورت نمادین در در مدرسه دخترانه  متوسطه اول انقلاب توسط امام‌جمعه شهرستان به صدا درآمد.

 

زنگ انقلاب توسط کارگران در واحدهای تولیدی استان نواخته شد

هم‌زمان با فرا رسیدن 12 بهمن‌ماه و سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی، زنگ انقلاب توسط کارگران در واحدهای تولیدی و کارگری استان نواخته شد.

مراسم نواختن زنگ انقلاب هم‌زبان با سراسر کشور و با حضور عبدالهی معاون استاندار، مدیران شورای هماهنگی رفاه، تشکلات کارگری و کارفرمایی و تعاون گران استان در شرکت داروسازی خُرمان خرم‌آباد برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا