یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: عدم دقت در مراحل گزینشی، تبعات منفی دینی درپی دارد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، حبیب‌الله خجسته پور عصر امروز در همایش گزینشگران، مصاحبه‌کنندگان و محققین دستگاه‌های اجرایی استان که با حضور مسؤولین ارشد هیات عالی گزینش نهاد ریاست جمهوری در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اگر شخص صالحی را در گزینش رد کنیم و یا اینکه شخص ناصالحی را بپذیریم، روز قیامت باید پاسخگو باشیم.
وی با تاکید بر اینکه وارد دام افراط‌ وتفریط نشویم، خاطرنشان کرد: اصل گزینش بر راست‌گویی است و لحظه‌لحظه مراحل گزینش باید صداقت در آن رعایت شود.
عضو هسته گزینش استانداری لرستان با اشاره به 3 اصل مهم در گزینش‌ها، اظهار داشت: اصل عالمانه، هوشمندانه و دقت مندانه باید سرلوحه امورات گزینشی باشد.
خجسته پور تصریح کرد: از زمانی که شخص پرونده‌اش را تشکیل می‌دهد و وارد مراحل گزینشی می‌شود و تا زمانی که نتیجه نهایی حاصل می‌شود باید اصل صداقت رعایت شود.



 خبر و عکس: مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 زارع 1396-10-27 21:58
استخدامات براساس شایسته گزینی نیست و بیشتر فامیل سالاری مد نظر است . مهارت مهم نیست ارادت مهم است . تخصص مهم نیست تعهد مهم است
نقل قول کردن
#2 رضا 1396-10-28 00:43
با سلام، با این همه شغلی که وجود دارد و رقابت سختی که بین افراد جویای شغل وجود دارد، ضرورت تشکیل این جلسه، بیش از پیش، نمایان می شود، واقعا بایستی تاسف خورد، میشه بفرمایید شغل کجا بو،، که شما این همه هزینه برای تشکیل این جلسه کرده‌اید؟
نقل قول کردن
#3 شاهد 1396-10-29 07:57
چهل سال است مجازات هر خطایی را به قیامت حواله میدهند.چرا مشخصا مجازاتهای سنگین انفصال و جریمه را برای پارتی بازی و قانون شکنی عملی نمیکنید؟ چه کسی است که ندادند تمام این مقامات انتصابی خودشان با سهمیه و توصیه در این پستها جا خوش کرده‌اند! روزی پاسخ همه اینها را خواهید داد.نه در آن دنیا،در همین دنیا.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا