یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مدارس کپری در سه استان سیستان و بلوچستان، لرستان و گیلان بر قوت خود باقی هستند، از کم‌کاری وزارت آموزش و پرورش در این خصوص انتقاد کرد.
به گزارش یافته، علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خانه ملت در تشریح جلسه امروز صبح (سه‌شنبه 30 آبان ماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به حضور معاونان وزیر علوم و آموزش، مدیران استانی آموزش و پرورش و روسای دانشگاه‌های سه استان سیستان و بلوچستان، گیلان و لرستان به‌منظور توضیح درباره کم و کیف حل مشکلات آموزشی این استان‌ها در پی درخواست اعضای کمیسیون پس از سفر به این استان‌ها اشاره کرد.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توضیحات و پیگیری‌های مدیران استان‌ها و معاونان وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش درخصوص پیگیری مشکلات قانع‌کننده نبود، ادامه داد: در برخی مناطق اقدامات جزئی در این خصوص صورت گرفته اما در کل مشکلات همچنان بر قوت خود باقی است.
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشورت‌هایی برای حل مشکلات مذکور در کمیسیون صورت گرفت و در نهایت مسئولان زمان بیشتری برای حل آن‌ها درخواست کردند، افزود: حذف مدارس کپری یا شبه کپری، توسعه دانشگاه در مدارس محروم، مسائل مالی، عمرانی و پرداخت بدهی‌ها و... از جمله مشکلاتی هستند که قرار بود مسئولان مذکور برای آن فکری کنند ولی تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا