یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بانوی منتخب مردم در شورای اسلامی شهر خرم‌آباد شایعات منتشر شده در خصوص انصراف خود از حضور در شورا را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری یافته، "زهرا نظری" که به تازگی سکان هدایت آموزش‌وپرورش استثنایی لرستان به وی سپرده شده با صدور اطلاعیه‌ای نوشت:
«به استحضار مردم شریف، فهیم و سرافراز خرم‌آباد می‌رساند این‌جانب همچنان به رای و حسن اعتماد مردم پايبند بوده و خواهم بود و بر خود می‌بالم که همچنان نماینده شما در شورای شهر خرم‌آباد باشم لذا اولویت اولم حضور در شورای اسلامی شهر خرم‌آباد خواهد بود. در ضمن شایعات منتشرشده در سایت‌ها و کانال‌های خبری کذب محض می‌باشد.
                                                                                                                                       زهرا نظری/ خادم و منتخب شما در شورای اسلامی شهر خرم‌آباد»

شایان ذکر است زمان آغاز به کار شوراها 12 شهریور خواهد بود.

 

آیا "زهرا نظری" دو شغله است؟

یک منبع آگاه به خبرنگار یافته گفت: منع قانونی برای شاغل بودن اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان کارمند دولت در ارگان‌های دیگر وجود ندارد و  دو شغله بودن برای اعضای شورای شهر تنها در زمانی مطرح است که هم‌زمان در شهرداری شاغل باشند که این حالت خلاف قانون است.


دیدگاه‌ها  

#1 آزاده 1396-05-18 12:51
خداوکیلی منتخب است!!
نقل قول کردن
#2 محمد 1396-05-18 13:38
باز هم فضای مجازی باز هم شایعه
نقل قول کردن
#3 س.نظری 1396-05-18 14:52
دوست گرامی...(آزاده).
فرمودی خدا وکیلی ایشان منتخب هستند؟؟!!!
نمیدونم شما در جریان انتخابات شورای شهر خرم آباد هستی یا خیر...؟؟!! ولی با این سوالی که فرمودی ظاهرا در جریان انتخابات شورای خرم آباد نیستی،پس بهتر است از دوستان و اقوامی که در خرم آباد داری سوال بفرمایی تا شک و شبهه ات برطرف شود.ایشان از بین بیش از ۱۸۰ نفر کاندید شورای خرم آباد نفر چهارم شدند..
نقل قول کردن
#4 تلگرام 1396-05-18 20:14
بحث دوشغله نیست به همان دلیل قانونی که برای آقای جهان آرا مشکل پیش اومد و مرادی جای اون رو گرفت برای ایشون هم مشکل پیش میاد . قانون رو مطالعه کنید
نقل قول کردن
#5 شهروند 1396-05-19 00:54
با سلام. ای کاش قبل از قبول مسئولیت حداقل یه بررسی ساده قانونی بعمل می آوردن؟! نکنه تصمیمات در شورای شهر هم عجولانه و احساسی باشه! اونجا ضربه اش به شهر و شهروند وارد میشه. انشاالله همه موفق باشند.
نقل قول کردن
#6 همشهری 1396-05-19 02:19
مثه آقای جهان آرا باید بکشد کنار
نقل قول کردن
#7 t 1396-05-19 08:04
به نقل از تلگرام:
بحث دوشغله نیست به همان دلیل قانونی که برای آقای جهان آرا مشکل پیش اومد و مرادی جای اون رو گرفت برای ایشون هم مشکل پیش میاد . قانون رو مطالعه کنید

دقيقيا درست است ضمنا اين كه نشد كار هركس كه مسئله اي برايش پيش مي آيد به راحتي با يك عنوان تكذيب خود را مبرا مي كند براي تكذيبت دليل بياور همين قياسي كه الان بين شما و آقاي جهان آرا شده و دليلي محسوب مي شود شما هم دليل بياوريد و تكذيب نماييد
نقل قول کردن
#8 دوست 1396-05-19 08:41
آیا هدف خدمت به مردم شریف و ولایت مدار هست؟بررسی شود
نقل قول کردن
#9 هادی زمانی 1396-05-19 09:34
سلام طبق قانون اعضاء شورای شهر می توانند علاوه بر عضویت شورا مدیریت اداره دگر را هم داشته باشند البته مدیریت باید پایین تر از مدیرکلی باشد چنانچه حکم مدیرکلی دریافت نمایند همانا باید از عضویت انصراف داده ومطلقاً مدیرکل باشند.
نقل قول کردن
#10 م /م 1396-05-19 10:47
خداوکیلی الحق وانصاف بانوی شجاع وتواتمند هستند ومن مصاحبه ها ایشون وسخنرانی هایش در زمان انتخابات شنیدم دارای برانامه ودارای رزومه قوی هستند درود بر چنین بانوی شجاعی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا