یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عروس و داماد مشهدی برای دیدار با سید نورخدا موسوی عازم لرستان می‌شوند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمدرضا" داماد مشهدی شرط عروس را برای برگزاری مراسم عروسی در بهشت رضای مشهد پذیرفت و این مراسم با شکوه خاصی در این مکان برگزار شد.
بر اساس این گزارش، عروس مشهدی در جلسه سوم خواستگاری، از داماد خواست که جشن پیوند مقدسشان را به جای تالارهای مجلل، در بهشت رضای مشهد برگزار کنند که این تقاضا با استقبال اطرافیان مواجه شد و مراسم عروسی در این مکان مقدس برگزار شد.
نکته جالب این که مهمانان این عروسی هم متفاوت بودند و خانواده‌های شهدای مدافع حرم با حضورشان در این مراسم، پیوند این عروس و داماد را جشن گرفتند.
اما داماد یک هدیه ویژه هم برای عروس داشت، دیدار با سید نورخدا موسوی تنها جانباز 100 درصد ایران اولین برنامه این عروس و داماد است که طی روزهای آینده در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.
قابل ذکر است «سید نور‌خدا موسوی‌منفرد» یکی از جانبازان سرافراز نظام مقدس اسلامی است که در درگیری با گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی از ناحیه سر مجروح شد و اکنون هشت سال است که با 100 درصد جانبازی در کما به سر می‌برد.

دیدگاه‌ها  

#1 حسین 1396-04-25 09:29
خوش آمدید
ما هم همسایه آقا سیدیم و توی یک کوچه زندگی میکنیم ايشالا که شماها خوشبخت بشيد و آقا سید هم با عنایت خدا سلامتیشون را بدست بيارند.
نقل قول کردن
#2 مجتبی 1396-04-26 03:14
با سلام مبارک انشاالله آقا محمد رضا و و از شما می خواهم دعا برای سعید نور خدا بکنی مبارک باد
نقل قول کردن
#3 مجتبی 1396-04-26 03:22
احسنت آفرین مبارک باشه انشاالله زندگتان به شادی به شهر خرم آباد خوش آمدید آقا محمدرضا
نقل قول کردن
#4 بروجردی 1396-04-27 19:00
درود بر شهید زنده سید نورخدا موسوی که بخاطر وجود گرامی این عزیزان جانباز و شهدای مدافع حرم خدا به ما رحم میکنه.وگرنه ملت سر تا پا گناه از صبح که بلند میشین دنبال اختلاس و سر هم کلاه گذاشتن و خیانت و تجاوز به بچه هفت ساله و..هستند.و...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا