یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان به اتفاق معاون هماهنگی امور اقتصادی، معاون هماهنگی امور عمرانی، شهردار خرم‌آباد و جمعی از مدیران استانی از محله پشت بازار بازدید کرد.
 به گزارش یافته، هوشنگ بازوند هدف از این بازدید را تصمیم‌گیری در خصوص بهینه‌سازی برخی از اماکن و فضاهای ورزشی و آموزشی موجود در محله قدیمی پشت بازار ذکر نمود.
 وی اظهار داشت؛ فضاهای آموزشی و ورزشی بسیار مناسبی در محله پشت بازار قرار دارد که با یک مدیریت جهادی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، می‌توان با اصلاح و بهسازی آن‌ها، اقدامات مؤثری در راستای احیای این مراکز و استفاده بهینه از آن انجام داد.
 


آقای استاندار! به عهدی که می‌بندید وفادار باشید
شایان ذکر است در 16 خردادماه 1395 نیز، هوشنگ بازوند در جمع مردم پشت بازار حاضر شد و وعده داد که در راستای اجرای پروژه بام خاطره‌ها در منطقه پشت بازار، ده مصوبه در جهت اجرای سریع‌تر و بهتر این پروژه تدوین و ابلاغ کرده است و قرار است این پروژه تا نوروز 96 به بهره‌برداری برسد.
 بازوند برای این که نشان دهد عزمش جدی است، در کمتر از یک ماه بعد، برای اجرای دقیق این پروژه حکمی را صادر کرد و «شجاع دریکوند» را به عنوان مسئول اجرای پروژه‌های بزرگ بام خاطره‌ها خرم‌آباد منصوب کرد تا به وعده‌ای که به مردم محروم اما با عزت این دو محله داده، جامع عمل بپوشاند.
اما با گذشت بیش از 13 ماه از آغاز وعده‌های داده شده برای توسعه بام، بازدید میدانی از محل و اقدامات انجام شده حاکی است که به‌جز روشنایی توسط اداره برق( که جای تقدیر دارد) و تسطیح جاده، اقدام قابل توجهی در این محل صورت نگرفته و وعده‌ها فقط در حد حرف باقی مانده است؛ نه خبری از اقدام شهرداری برای احیاء و کشت درختان است و نه از احداث رستوران، کافی‌شاپ، سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ، نصب آلاچیق، مبلمان شهری اثری وجود دارد.
کاش هر یک از کسانی که مسوولیتی را قبول می‌کنند به کلام قرآن در خصوص وعده به عمل توجه کنند که دستور می‌دهد تا به عهد و پیمان خود پیوسته وفادار باشیم و بدانیم که در برابر خدا مسئولیم. آنجا که می‌فرماید: وَ بِعَهْدِ اللّهِ أَوْفُوا ذلِکُمْ وَصّاکُمْ بِهِ لَعَلَّکُمْ تَذَکَّرُونَ. (انعام: 152)
به عهد الهی وفا کنید. این چیزی است که خداوند شما را به آن سفارش کرده است تا متذکر شوید.

مردم پشت‌بازار مطالباتشان را با شهردار خرم‌آباد
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1396-04-04 17:25
بام خاطره های خرم آباد که وعده احداث آن بهار سال گذشته با تبلیغات گسترده رسانه ای شده بود به خاطره ها پیوست...
نقل قول کردن
#2 شهروند 1396-04-04 21:31
تا زمانی که افکار بازنشستگان بر استانداری حاکم است انتظاری نباید از جناب استاندار داشت کار ها را می بایست به جوانان متخصص واگزار نمایند.
نقل قول کردن
#3 حسن 1396-04-05 07:48
آقای استاندار پول های مالباخنگان آرمان را در الوویت اول قرار دهید با تشکر
نقل قول کردن
#4 مرادی 1396-04-05 23:41
آقای استاندار لطفاً به محله بزرگ ماسور که زادگاه شهدای گرانقدر است رسیدگی کن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا