یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

انتخابات شورای شهر امسال شور و حالی دیگر دارد، اگر در ادوار قبل به جهت نبود فضای مجازی از برگزاری جلسات خانگی به‌عنوان ابزاری برای تبلیغات و معرفی داوطلبان استفاده می‌شد
اما در این دوره رسانه سریع و فراگیر فضای مجازی و تلگرام به یاری آنها آمد و از ماه‌ها قبل با تأسیس گروه و کانال شروع به فعالیت نمودند و گاها قانون شکنی‌هایی نیز رخ می‌داد که ناشی از شروعی با آسیب بود.
اما با آغاز تبلیغات در فضای حقیقی از روز پنج‌شنبه هفته گذشته قانون شکنی‌ها ادامه داشت، چسباندن پوستر بر روی تابلوهای راهنمایی و دیوارها دیگر اماکن ممنوع در منظر شهروندان چهره‌ای زشت از شهر پدیدار نمود. تا جایی‌که شهروندان بامداد از خواب بیدار شده و درختانی را مشاهده نمودند که با عکس‌های آویزان تزیین شده‌اند و ...
به‌راستی آقا و یا خانمی که همت خود را برای ورود به شورا بکار بسته و شعارهای رنگارنگ می‌دهی چگونه می‌خواهی در شورای شهر قانون به نفع شهروندان تصویب کنی؛ وقتی از هم اکنون قانون را برای رسیدن به صندلی شورا زیر پا می‌گذاری؟! چگونه می‌خواهی برای جلوگیری از آلودگی پیاده‌روها توسط کسبه بخشنامه صادر کنی وقتی از هم اکنون شهر را آلوده نموده‌ای؟!
به‌راستی مردم دم خروس را باور کنند یا قسم حضرت عباس را؟!


چنان گذشتگان را با تیغ تیز نقد گردن می‌زنی تا مردم گمان کنند که حضورت درمان‌گر تمام دردهای این شهر است ولی افسوس که مردم چیز دیگری می‌بینند و باور ندارند...
اگر چه اکثر داوطلبان از هم اکنون قانون را رعایت نموده تا بگویند آنچه باید مد نظر همه باشد، قانون است و اگر در چاچوب آن فعالیت شود بخش اعظمی از مشکلات رفع خواهد شد.
اما یکی از راه‌های شناخت داوطلبان شایسته، رفتار انتخاباتی آنهاست که در این ایام از آن‌ها بروز می‌یابد.
متاسفانه برخی دیگر از داوطلبان به شام و ناهار دادن روی آورده‌اند که بزرگ‌ترین توهین به شعور مردم است، کسانی‌که در ایام عادی حتی حاضر نیستند لقمه نانی فقیر و بینوایی را میهمان نمایند در این روزگارحاتم‌طایی شده و سفره‌های ده‌ها متری پهن می‌کنند و می‌خواهند مردم را نمک گیر نموده و از این پله بالا رفته و بر صندلی شورا نشینند که اگر هدف غیر از این است باید پرسید چرا این زمان؟!
اما مردم باید هوشیار باشند و رأی و نظری که بسیار ارزشمند است را به لقمه نانی نفروشند و با رأی ندادن به کسانی‌که هدفشان خرید رأی مردم است آنها را تنبیه نمایند تا برای همیشه تفکر خرید رأی با پول و شام و ناهار در انتخابات حدف شود و درنهایت عرصه برای حضور شایسته‌ها فراهم شود.
 عباس شاه‌علي



عباس شاه علی

دیدگاه‌ها  

#1 محمدآریان 1396-02-26 09:19
متاسفم برا منفعت طلبان که به خاطر پست ومقام دست به هرکاری می زنند
ومتاسفم برای بعضی ازهمتبارانم که رای وسرنوشت شهرخودرا به لقمه ای نان می فروشند
چرا دستگاههای نظارتی برخوردی با اینها نمی کند
حال روزانتخابات هم رای رو نقدی می خرند
نقل قول کردن
#2 احمد 1396-02-26 10:35
همه دنیا همچین مجالسی دارند.مختص ما نیست.
نقل قول کردن
#3 کلانشهرجهانی خرم آباد 1396-02-26 10:37
هر کس می خواهد عضو شورا شود.باید با دید کلانشهرجهانی به خرم آباد نگاه کند.مردم دستاز طایفه بازی بردارند و متخصص و فرد توانا را انتخاب کنند.خورمووئه زنه بووه.لر پایار.لورستان گپ آباد.
نقل قول کردن
#4 امیر 1396-02-26 12:34
حرکات عجیب طرفداران کاندیدها در سطح شهر باعث ایجاد ترافیک و مزاحمت برای مردم شده .جلوی ستاد در پیاده رو ،صندلی گذاشتن و شربت و شیرینی میدن انگار عروسیه . البته شاید با عروسی اشتباه گرفتن چون بعضی هم کارت دعوت چاپ کردن و افرادو با خانواده محترم به تالار های پذیرایی دعوت میکنن تا با شام یا ناهاری شرافت و انسانیتشونو عوض کنن
نقل قول کردن
#5 شهروند 1396-02-26 20:08
اخه مشکل اینه که هر کسی خودشو اصلح برا شورا می دونه ؟! یه معلم! یه نظامی! یه کارمند بانک! یه پزشک ؟ و....اخه چی از شهر سازی میدونه!تازه اسمش رو تو چند لیست میذارن که ادعای لیست علمی و حزبی و نگاه غیر طایفه ای دارند. اخه معلم چه ربطی به شورای شهر دارد! روشنفکر نماها با این لیست ها نشان دادند که از طایفه گرایی هم عقب ترند. به کجا میرویم. لابد خیال دارید که مردم هم به لیست شما رای بدن!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا