یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هم‌زمان با سراسر کشور، ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز در لرستان آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر خرم‌آباد نیز از ساعت 8 صبح امروز در محل فرمانداری آغاز شد.
ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز تا 6 فروردین در تمامی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر کشور ادامه خواهد داشت.
 
جدول زمان‌بندی پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا
30 اسفندماه 95 تا 6 فروردین‌ماه 96 ثبت‌نام از داوطلبان
7 فروردین تا 16 فروردین‌ماه 96 اعلام نظر مراجع چهارگانه
17 فروردین تا 23 فروردین‌ماه 96 بررسي صلاحیت‌ها در فرمانداري
25 فروردین تا 31 فروردین‌ماه 96 اعلام نظر هيئت نظارت
دوم اردیبهشت‌ماه 96 اعلام رد صلاحیت‌ها
3 اردیبهشت تا 6 اردیبهشت‌ماه 96 شكايت داوطلبين رد صلاحیت شده
17اردیبهشت‌ماه اعلام نظر قطعي رد صلاحیت‌ها
21 اردیبهشت تا 27 اردیبهشت‌ماه 96 تبليغات انتخاباتي
28 اردیبهشت‌ماه 96 شكايت ممنوعيت تبليغات
برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه
 
لرستانی‌ها چون گذشته در این انتخابات مشارکت فعالی خواهند داشت
استاندار لرستان در ساعات اولیه آغاز ثبت‌نام در ستاد انتخابات پنجمین دوره‌ی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد حاضر شد و گفت: به‌رغم این که در روز پایانی سال قرار داریم، اما شاهد یک شور خوب برای شروع یک رویداد بزرگ اجتماعی در سال 96 هستیم.
هوشنگ بازوند افزود: شواهد موجود حاکی است که نامزدهای زیادی تصمیم گرفته‌اند در این اتفاق بزرگ شرکت کنند.
وی با اعلام این که عوامل و هیات‌های اجرایی و کمیته‌ها از روزهای قبل ساماندهی شده و شکل‌گرفته، افزود: در 25 شهر و 1562 روستا در لرستان انتخابات برگزار خواهد شد و همه آمادگی کامل دارند تا این انتخابات حاضر شوند.
بازوند تأکید کرد: اطمینان داریم که انتخابات پر شوری با حضور همه مردم استان و کشور را شاهد خواهیم بود و لرستانی‌ها چون گذشته در این انتخابات مشارکت فعالی خواهند داشت.
شایان ذکر است صبح امروز هوشنگ بازوند استاندار لرستان؛ حبیب اله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استانداری؛ سعید رازانی دادستان خرم‌آباد؛ ناهید پرویزپور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری با همراهی اسد عبدالهی فرماندار خرم‌آباد از ستاد انتخابات پنجمین دوره‌ی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد دیدن کردند.




در لرستان 25 شهر و هزار 562 روستا با قابلیت تشکیل شورا وجود دارد
 معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: هم‌زمان با سراسر کشور ثبت‌نام نامزدهای دوره پنجم انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز ساعت 8 صبح آغاز شد.
حبیب‌الله خجسته پور با بیان اینکه ثبت‌نام رسمی کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از امروز در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها آغاز شده است افزود: پیش ثبت‌نام داوطلبان از سه‌شنبه 24 اسفندماه 95 با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت آغاز شده بود.
وی ارائه گواهی عدم سوءپیشینه برای داوطلبان هنگام ثبت نام را الزامی دانست و گفت: دفاتر پلیس بعلاوه 10 برای صدور برگه سوءپیشینه در ایام ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
خجسته پور گفت: داوطلبان برای ثبت‌نام لازم است اصل شناسنامه عکس‌دار به همراه 2 برگ تصویر تمام صفحه‌های شناسنامه، اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی برای متولدان سال 1338 به بعد، 4 قطعه عکس جدید 3 در 4 و اصل و تصویر مدرک تحصیلی مرتبط و گواهی عدم سوء پیشینه را همراه داشته باشند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: داوطلبان همچنین برای سهولت در کار ثبت نام می‌توانند از امروز با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت ضمن ثبت نام کد رهگیری ثبت نام را به فرمانداری یا بخشداری حوزه انتخابیه خود ارائه دهند.
خجسته پور گفت: در لرستان 25 شهر و هزار 562 روستا با قابلیت تشکیل شورا وجود دارد.
وی گفت: در این روستاها حداقل با 4 داوطلب، انتخابات شورا برگزار می‌شود.



سفره هفت سین ستاد انتخابات فرمانداری خرم‌آباد

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا