یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز در بخش‌های بیمه و درمان این سازمان در سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "رحیم اردلان" با اعلام این خبر گفت: سازمان تأمین اجتماعی به‌منظور تکمیل نیروی انسانی موردنیاز خود، از بین متقاضیان از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش نیرو جذب می‌کند.
وی افزود: داوطلبان استخدام می‌توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی استخدامی از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.tamin.ir یا estekhdami.tamin.ir نسبت به ثبت‌نام از روز سه‌شنبه مورخ ٢٤/ ١٢/ ٩٥ لغایت پایان روز دوشنبه مورخ ٣٠ /١٢/ ٩٥ اقدام کنند.
اردلان در ادامه گفت: متقاضیان استخدام در سازمان تأمین اجتماعی، شرایط عمومی و اختصاصی و عناوین شغلی را به‌دقت مطالعه و سپس اقدام به ثبت‌نام کنند.
وی افزود: داوطلبان گرامی توجه فرمایند هرگونه اطلاع‌رسانی در خصوص آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی، صرفاً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان معتبر و قابل استناد است.
 
 
حذف دفترچه درمانی از مراکز تامین اجتماعی لرستان
مدیر درمان تامین اجتماعی استان لرستان از حذف دفترچه‌های کاغذی از مراکز تامین اجتماعی استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، امین بهاروند با اعلام این خبر گفت: با حذف دفترچه‌های درمانی، هم اکنون تمامی خدمات در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی به صورت الکترونیک ارائه می‌شود.
وی ادامه داد: در این طرح بیماران مراجعه‌کننده به مراکز درمانی با ارائه کارت ملی یا شماره ملی و یا شماره بیمه‌شده پذیرش و خدمات درمانی دریافت می‌کنند.
 مدیر درمان تأمین اجتماعی استان لرستان با بیان اینکه پس از مراجعه بیمار، پزشک به صورت الکترونیک دارو تجویز می‌کند گفت: نسخه تجویز شده به صورت الکترونیکی روی سیستم داروخانه‌ها قرار می‌گیرد و دستورات به‌طور مرتب نوشته و تحویل بیمار می‌شود.
وی صرفه‌جویی در کاغذ، سرعت عمل، جلوگیری از بروز اشتباهات رایج در نسخه‌پیچی و دسترسی به سوابق بیمار را از مزایای این طرح عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون این طرح در 100 درصد مراکز درمانی استان در حال اجراست.
 

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1395-12-25 07:08
الکترونیکی کردن دفترچه های بیمه علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت راهی است برای جلوگیری از سو استفاده .
نقل قول کردن
#2 احمدرضا 1395-12-25 14:42
یعنی مراکز درمانی تامین اجتماعی
بعد از این طرح دیگه شربت سرماخوردگی و استامینوفن رو به صورت اینترنتی ارائه میدن؟؟؟؟
خدایا شکرت سی ایی همه خدمات
شما هم خدا رو شکر کنید
نقل قول کردن
#3 حبیبیان 1395-12-26 06:16
کاش این طرح در مراکز غیر ملکی هم انجام میشد.
تامین اجتماعی در حال حاضر از ارایه سرویس مناسب به بیمه شدگان ناتوان است و میزان رضایت را بطور واضح میتوان دید هر اداره ای که صف بیماران و مراجعین بود نشان از عدم مدیریت یا کاستی دارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا