یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: عده‌ای که زندگی کارگران سامان کاشی را به بازی گرفته‌اند باید عذرخواهی کنند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در این بیانیه که صبح امروز توسط «عباس گودرزی» صادره شده، آمده است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم
"عده‌ای که زندگی کارگران سامان کاشی را به بازی گرفته‌اند باید عذرخواهی کنند نه اینکه با موسیقی و آواز به مردم تحت عنوان گزارش، آدرس غلط بدهند!
حدود 130 نفر از کارگران سامان کاشی 18 ماه حقوق نگرفته‌اند و این روزها که به لطف خداوند و پیگیری‌های متعدد مشکل دردآور، شرم‌آور و زجرآور بازنشستگی و بیمه بیکاری آن‌ها حل گردیده است متأسفانه عده‌ای به هر طریق زمینه را برای سو استفاده از شرایط موجود و برداشت‌های تبلیغاتی برای مقاصد خودشان فراهم آورده‌اند.
لذا تکلیف و ضرورت دیدم چند نکته‌ای را به سمع و نظر مردم برسانم:
عده‌ای سرمایه‌دار وجود دارند که بیش از آنکه درد کارگر را داشته باشند به دنبال ثروت‌اندوزی و رفاه‌طلبی خویش هستند و الحمدالله در ایام انتخابات پوستری برای بنده نصب و سفره‌ای پهن نکرده‌اند و خدا را شکر هیچ‌گونه مراوده‌ای بین بنده و ایشان و امثال ایشان وجود ندارد و نداشته است! و به شکر خدا وام‌دارشان نبوده و نیستم و دست پینه زده کارگر را به ده‌ها نفراز این افراد سودجو و فرصت‌طلب ترجیح می‌دهم.
کسانی که کارگرانشان حدود 18 ماه حقوق نگرفته‌اند و شرمسار خانواده و سفره زن و بچه‌هایشان بوده‌اند و تاکنون در اثر حمایت‌ها و جانب‌داری‌ها و پشتیبانی‌ها و رانت‌ها، حاشیه‌ای امن داشته‌اند و متأسفانه دستگاه‌های نظارتی نیز به دلیل برخی فشارها در برخورد با متخلفین در این رابطه اعمال قانون نکرده‌اند، اکنون که با پیگیری‌ها و حمایت‌های صورت گرفته از اجرای قانون و دفاع از حقوق کارگران و ایستادگی در برابر قانون‌شکنان و فرصت‌طلبان حدود 100 میلیارد از اموالشان توسط دستگاه مسئول بازداشت شده است! و با تلاش بسیار از هیچ طریقی نتوانسته‌اند در روند مذکور اخلالی ایجاد کنند و البته تلاش کردند لکن بی‌ثمر افتاد! و حال که بر اساس قوانین و مبتنی بر اموال بازداشت‌شده مجبور به اجرای قانون و پرداخت حقوق کارگران شده‌اند اخیراً با تشویش اذهان عمومی «شو تبلیغاتی» اجرا می‌کنند و با صورت‌های فریبنده اعلام فتح الفتوح می‌کنند و در واقع به شعور مردم توهین آشکار می‌نمایند! در حالی که حق این بود این افراد به‌جای جشن و پایکوبی، از کارگران و ساحت مقدس نظام مظلوم جمهوری اسلامی عذرخواهی می‌نمودند چرا که مدت‌هاست اسباب زحمت مردم و نظام شده‌اند.
این‌جانب بر خود تکلیف کرده‌ام که در مسیر خدمت به مردم و موکلین عزیز و احقاق حقوقشان ایستادگی نمایم اگرچه موانع و اشکال‌تراشی‌های زیادی وجود دارد و بر آن واقفم اما در این راه مجدانه تلاش می‌کنم ان‌شاءالله...
لکن عده‌ای مزور و ابن‌الوقت، متأسفانه با برعکس جلوه دادن موضوعات همواره سعی بر آن دارند که به مردم آدرس غلط بدهند!
با همه کارشکنی‌ها آنچه برای بنده ارزش است و اهمیت دارد این است که طعم داشتن نماینده را به مردم حوزه انتخابیه‌ام بچشانم و تصویری از یک نماینده در ذهن مردم ایجاد نمایم و در نهایت موجب تقویت اعتماد، امید و عشق مردم به انقلاب شوم؛ ان‌شاءالله..."

عباس گودرزی/ نماینده مردم شریف بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی
سه شنبه ۱۰ اسفند ۹۵

دیدگاه‌ها  

#1 حسن شاقلی 1395-12-22 01:14
عده ای که با وعده های فراوان به مردم سمتی گرفته و به وعده هایشان عمل نکرده اند بایستی از مردم عذر خواهی کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا