یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار بروجرد اظهار داشت: هیچ‌گونه اغماضی در برقراری امنیت انتخابات در کار نخواهد بود و با هرگونه قانون‌شکنی برخوردی قاطع خواهیم داشت.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "علی کورانی فر" صبح روز جاری در نشست ستاد انتخابات شهرستان بروجرد در محل فرمانداری ویژه بروجرد افزود: در برگزاری انتخابات سه اصل مهم صحت و امنیت انتخابات و همچنین مشارکت حداکثری مردم بسیار مهم و کلیدی است و همه افراد و گروه‌ها باید ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی این سه اصل را موردتوجه ویژه قرار دهند.
وی با تأکید بر اصل بی‌طرفی در انتخابات و مستندسازی بیان کرد: با تشکیل ستاد باید نقاط ضعف انتخابات‌های گذشته شناسایی و نسبت به برطرف نمودن آن‌ها اقدام شود و همچنین نقاط قوت‌ها را نیز تقویت کنیم.
معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد اضافه کرد: انتخابات شوراهای شهر باید به سمتی هدایت شود که افراد شایسته انتخاب شده در این راستا نیز منتخبین مردم در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا باید منافع مردم را به حزب، گروه خود ترجیح دهند.
کورانی فر اظهار کرد: منتخبین مردم در شورا اسلامی شهر در برابر هر یک آرای مردم مسوول هستند و باید در راستای رفع مشکلات شهر و روستاها تلاش جدی کنند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد تاکید کرد: داوطلبان باید توجه داشته باشند که با ارائه برنامه‌ها و سخنان خود به‌گونه‌ای رفتار کنند که اعتماد مردم خدشه‌دار نشود و زمینه حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی فراهم شود.
کورانی فر ادامه داد: انتخابات در شهرستان بروجرد همواره در فضایی مملو از آرامش، شورونشاط انتخاباتی برگزارشده که نشان از بلوغ و شعور بالای سیاسی مردم است.
وی یادآور شد: مردم ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون همواره در همه صحنه‌ها حاضر و به عنوان پشتوانه محکمی برای نظام در جهت تحقق اهداف انقلاب حرکت کرده‌اند و با مشارکت گسترده در همه صحنه‌های انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام زده‌اند.
به گفته فرماندار بروجرد مردم باید در سپردن سرنوشت چهارساله شهر خود به 9 عضو شورا حساس باشند و افرادی سالم، صالح، متخصص و با تجربه را انتخاب نموده تا بتوانند مسیر توسعه و پیشرفت شهر را هموار کنند.
کورانی‎فر گفت: این شهرستان دارای سه هیات اجرایی در شهر بروجرد و اشترینان، بخش اشترینان و مرکزی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواهد بود که از 25 تا 29 اسفند ماه تشکیل خواهند شد.
وی افزود: برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیار مهم و سرنوشت‌ساز بوده و باید در راستای ایجاد امنیت و آرامش در برگزاری انتخابات و صیانت از آرای مردم تلاش جدی صورت گیرد.
وی اضافه کرد: تمهیدات لازم اجرایی و پشتیبانی برای قبل و بعد از برگزاری انتخابات باید توسط ستاد انتخابات در نظر گرفته شود.
فرماندار بروجرد ادامه داد: هیچ‌گونه اغماضی در برقراری امنیت انتخابات در کار نخواهد بود و با هرگونه قانون‌شکنی برخوردی قاطع خواهیم داشت.
به گزارش ایرنا، احمد گودرزیان به عنوان رئیس ستاد انتخابات شهرستان و حسن بلوریان به عنوان دبیر ستاد مشخص شده‌اند.
همچنین مسئول کمیته امنیتی، پشتیبانی، اطلاع‌رسانی، حقوقی و رابط سامانه اخبار انتخابات، استعلامات و فناوری اطلاعات نیز معرفی شدند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سراسر کشور روز جمعه 29 اردیبهشت‌ماه 1396 برگزار می‌شود.
شهرستان بروجرد با بیش از 400 هزار تن جمعیت در شمال لرستان واقع ‌شده است.
شهر بروجرد دارای 9 عضو شورای اسلامی شهر و روستا است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا