یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بعد از پخش برنامه نود در شامگاه دوشنبه 20 دی‌ماه 95 و واردکردن اتهام به چند باشگاه من‌جمله باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد مبنی بر وجود دلالی در نقل و انتقال بازیکنان، روابط عمومی این باشگاه بیانه‌ای صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در بیانیه صادره آمده است: «به دنبال اتهام وارد کردن برنامه نود به باشگاه خیبر که طی آن گزارشی با هدف ایجاد تنش و نگرانی بین اهالی ورزش استان و هواداران پخش گردید، این باشگاه رسمأ اعلام می‌دارد به‌صورت جدی و تا نتیجه نهایی پیگیر این موضوع می‌باشد و شکایتی را تقدیم فدراسیون فوتبال و مراجع قضایی ارائه خواهد کرد.
بدون شک این توطئه حساب شده توسط دلالانی برنامه‌ریزی‌شده که نتوانسته‌اند به این تیم کاملاً بومی بازیکن تحمیل کنند و متأسفانه آقای فردوسی پور سهواً با آنان در این توطئه شوم همراهی نمود و برخلاف قانون در رسانه ملی به مسؤولین باشگاه و اعضای تیم تهمت و افترا زده است!
سوال اینجاست که آیا رسانه ملی مجاز به چنین کاری است که قبل از اینکه جرمی ثابت و حکمی صادر گردد، افرادی را مورد تهمت و افترا قرار دهد؟
خوشبختانه قوانین قضایی نظام مقدس جمهوری اسلامی چنان دقیق و حساب شده هستند که مجرم در هر جایگاهی که باشد، نمی‌تواند از مجازات اسلامی فرار کند؛ قطعاً این موضوع از طریق مقام محترم قضایی و کمیته اخلاق فدراسیون پیگیری خواهد شد و توطئه گران و دلالان پشت پرده‌ای این موضوع رسوا خواهند شد، از پیگیری قضایی کوتاهی نخواهیم آمد، زیرا این حق مردم لرستان می‌باشد که همواره عاشق خیبر هستند.
کسانی که این توطئه کثیف را طراحی کرده‌اند مطمئن باشند این مساله به همین راحتی تمام‌شدنی نیست و تا احقاق حقوق باشگاه خیبر این موضوع پیگیری خواهد شد.
مردم شریف لرستان باید بدانند آیا تیمی که 29 بازیکن بومی و 3 بازیکن غیربومی در بزرگ‌سالان دارد و بازیکنان رده سنی آن‌ها کامل بومی هستند چطور دلال می‌تواند به آن تیم بازیکن تحمیل کند یکی از دلایلی که دلالان علیه خیبر توطئه می‌کنند حضور کاملاً بومی بازیکنان در این تیم می‌باشد.
به کوری چشم دشمنان، خیبر در تمام رده‌ها به فعالیت ادامه خواهد داد و مردم فوتبالی و عاشق خیبر در روزهای آتی نتایج پیگیری قضایی موضوع برنامه نود را خواهند شنید. «
روابط عمومی باشگاه خیبر خرم‌آباد

دیدگاه‌ها  

#1 محمدرضا 1395-10-22 09:30
عالی ما همه عین کوه پشتتونیم.
نقل قول کردن
#2 سردار 1395-10-22 09:38
لعنت بر بدخواه خیبر و لر و لرستانی ، حالا هرکس میخواد باشه
نقل قول کردن
#3 امین 1395-10-22 10:18
یک لحظه که درباره اجرای قانون صحبت شد فکر کردم که...
. همین که همه بازیکنامون بومی هستن میتونه مشت محکمی باشه
نقل قول کردن
#4 لر زنده باد 1395-10-22 10:42
چقدر خیبر و لرها دشمن دارند.
نقل قول کردن
#5 شهروند 1395-10-22 10:49
دورود ب شرف خرم ابادی و لرهای عزیز هرجاباشن.خیبر سروره
نقل قول کردن
#6 محسن 1395-10-22 11:02
پسر عموي بنده كه فرتباليست خيلي خوبي بود و عضو تيم دانشجويي در تهران بود چند سال پيش براي تست فوتبال نزد يكي از مسولين ؟؟؟رفت كه ايشون الان پست مهمي هم دارد و ايشون شرط تست گرفتن رو پرداخت مبلغ گزافي گذاشت ...
نقل قول کردن
#7 لربختیاری 1395-10-22 11:16
بروهی لور لورستانی..خیبر تیم کاملا بومی ایرانه..چشم دیدن خیبر رو ندارن..خیبر اول بشی آخر بشی در قلب ما لورها اولی..
بروهی لور
نقل قول کردن
#8 حسین-تهران 1395-10-22 13:50
آخه دلالی چرا؟ اگه لرستان فوتبالش فقیر باشه مثل اکثر استانهای مرکزی ایران از لحاظ استعداد میشه توجیه کرد ولی وقتی این همه استعداد در سطح شهر هست چرا باید این ادعا در برنامه90 علیه تیم محبوب ما بشه؟ این گلر شوشتری از لیگ2 چرا باید بیاد خیبر؟ این آقای درودیان هم همینطور، آقایون مدیر در تیم خیبر قداست خیبر رو حفظ کنید اگه اینها اتهامه که 90گفت از دادستانی تهران با گرفتن وکیل اقدام کنید منتظر اقدام تون هستیم
نقل قول کردن
#9 حامدنصیری خرم اباد 1395-10-23 22:47
انشالله روابط عمومی باشگاه نتایج پیگیری رو به اطلاع هم استانی های محترم برسانید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا