یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم کوهدشت در مجلس با بیان اینکه عدالت اجتماعی در تقسیم آب کشور رعایت نمی‌شود گفت: متاسفانه اراده برخی معاونان وزیر نیرو مانع از عملی شدن پروژه سد معشوره شده است.
http://yaftenews.ir/images/94/94-5/malekshahi.JPGبه گزارش پایگاه خبری یافته،"اللهیار ملکشاهی" خطاب به رئیس جمهور گفت: به‌رغم مصوبه مجلس در ردیف ماده 180 قانون بودجه سال 94 برای اختصاص اعتبارات به استان‌ها و مناطق محروم، اما یک ریال از محل این ردیف اختصاص نیافته و این ظلم مضاعف به استان‌های محروم است زیرا شأن نزول این ماده در بودجه برای ایجاد توازن میان استان‌های محروم و بهره‌مند بود و قرار بود که فاصله استان‌ها در موضوع عدم برخورداری کم شود اما در شرایط کنونی فاصله بیشتر شده است.
نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اخیراً گزارش بی‌پایه و اساسی در رابطه با کاهش نرخ بیکاری در استان لرستان ارائه شده که این گزارش یک دروغ بوده و موجب انحراف تصمیم‌گیری مسئولان رده‌بالا شده متأسفانه این گزارش موجب شده که استان لرستان را در بودجه سال 96 از جرگه استان‌های محروم خارج و استان از ردیف توازن این بودجه محروم شده است که قطعاً این مسئله خیانت بزرگ به استان لرستان است بنابراین رئیس‌جمهور در مورد این گزارش‌ها دقت بیشتری داشته باشد.
وی در تذکری به وزیر نیرو گفت: متأسفانه اراده برخی معاونان وزیر نیرو مانع از عملی شدن پروژه سد معشوره شده اما واضح و مبرهن است که گوهردشت در شرایط کنونی در وضعیت بحرانی آب قرار دارد و معدل اراضی آبی نسبت به دیم در کشور 45 درصد بوده در استان لرستان 20 درصد و در کوهدشت کمتر 10 درصد است بنابراین عدالت اجتماعی در تقسیم آب کشور رعایت نمی‌شود.

دیدگاه‌ها  

#1 امیری 1395-10-21 21:19
درود براقای ملکشاهی ازهمه نمایندگان لرستان
انتظارداریم که همگام بااقای ملکشاهی درمورد
محرومیت استان شامل بیکاری فقرعقب ماندگی
اعتیاد وسایرمشگلات ازحقوق پایمال شده
مردم دفاع کنن چون مدیون این مردم به عنوان
نماینده هستند وبقولهای که درزمان رای گیری
دادن عمل کنند وصدای مظلومیت این استان را
بگوش مسعولین برسانند
نقل قول کردن
#2 علی 1395-10-21 22:00
بله تا وقتی که در ادارات لرستان نیروهای غیر بومی استفاده میشود تا وقتی برای سرمایه گذار شرایط صحیح فراهم نمیشود و مسئولین بی تعصب نسبت به لرستان وجود دارد جوانان لرستان بیکار ومعتاد وقاچاقچی و .....خواهند بود وخواهند ماند
نقل قول کردن
#3 شهروند1 1395-10-21 22:10
وقتی که از حق خودت کوتاه بیایی بیشتر حقت می خورند وقتی نمایندگان هر روز به بهانه واهی از حق پایمال شده استان می گذرند طرف مقابل بیشتر گستاخ می شود اگر استانی با این همه مشکلات مثل بیکاری و فقر مسایل بهداشتی و هزاران مشکل دیگر محروم نیست پس محروم چه مفهومی دارد
نقل قول کردن
#4 شهرام 1395-10-22 00:45
آفرین آقای ملکشاهی.واقعاثا بت کردیدنماینده مردمید.آیامرجعی هست که بااین اشخاصی که آماردروغ می دن برخوردکنه؟هیچ متوجه هستنداین حضرات که یک جمله می تونه سرنوشت یک استان روتغییربده؟
نقل قول کردن
#5 اکبر -ظ 1395-10-22 19:44
اقای ملکشاهی و دیگر نمایندگان محترم لرستان همیشه حقایق را میگن اما زورشون به دولت نمیرسه پس فقط دردل کردن.
نقل قول کردن
#6 بیکار خرم آبادی 1395-10-22 19:55
:-) :-) :-) این گزارش کاهش نرخ بیکاری در لرستان هم روی مابقی گزارش ها و آمارهای الکی و دروغین در مورد وضع اقتصادی و معیشت مردم که آقای سخنگوی دولت ارائه میدهد مثل کاهش نرخ تورم این آقا مردمو چی فرض کرده . واقعا امید به زندگی و انگیزه زندگی کردن در بین جوانان کم شده سلب انگیزه و روحیه و امید به زندگی از جوان = نابودی . مثل اعتیاد، عدم مسئولیت پذیری در زندگی (نداشتن انگیزه جهت تشکیل زندگی و...) ، به خطر افتادن جامعه و... واقعا سزاوارنیست که حق جوانان لرستان اینگونه باشد . جوانانی که آبادگر شهرای دیگر هستند ولی آبادگر شهر و دیار و سرزمین مادری خود نیستند .
نقل قول کردن
#7 لر زنده باد 1395-10-23 18:07
درود برآقای ملکشاهی و نمایندگان حق طلب.لرستان باید از تمام امکانات حکومتی برخوردار شود و کم کردن اعتبارات به دلیل کاردر لرستان یک خیانت است
نقل قول کردن
#8 امید 1395-10-24 09:51
عادت داریم به دروغ گفتن
چه اونی که دوروغ میگه و چه اونی که داره میگه فلانی دروغ میگه چون خودش هم چهارتا دروغ میزاره روی دروغ های نفر قبلی !!!

میدونم درج نمی کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا