یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کمیته انضباطی رای های خود را درباره تیم های مختلف لیگ دسته اول صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سایت رسمی فدراسیون، دیدار دو تیم خیبر خرم‌آباد و راه‌آهن تهران در هفته ششم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم خیبر خرم‌آباد تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور و در آخر با شکستن شیشه‌های رختکن رخ داد. این تیم با توجه به ماده 79 آیین‌نامه انضباطی با توجه به تکرار در هفته دوم به پرداخت 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
سیامک کوهگردزاده- مدیر رسانه‌ای تیم خیبر خرم‌آباد نیز به خاطر اهانت به داوران پس از بازی و حمله‌ور شدن به‌سوی داوران و اهانت به آن‌ها به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.
علی نیکبخت-سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد نیز به دلیل رفتار زننده و اهانت به داوران، باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند و یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است.

جریمه نقدی برای استقلال اهواز و نفت مسجدسلیمان
مسابقه تیم‌های استقلال اهواز و نفت مسجد سلیمان در هفته ششم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم داوری رخ داد. کمیته انضباطی با توجه به تکرار تخلفات قبلی هواداران این تیم، نفت مسجد سلیمان را به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
سهیل کرمی-کمک مربی تیم استقلال اهواز نیز به خاطر اعتراض مکرر به داور که منجر به اخراجش شد و ورود به زمین مسابقه پس از اهانت به داور، طبق بندهای 4 و 5 ماده 66 آیین‌نامه انضباطی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کنند.
تیم استقلال اهواز نیز به خاطر فحاشی و پرتاب سنگ از سوی تماشاگرانش به کمک داور و ضرب و شتم داور این دیدار به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه 100 میلیونی برای تیم خونه‌به‌خونه
تیم خونه‌به‌خونه به دلیل تخلف تماشاگرانش مبنی بر فحاشی و پرتاب سنگ به سوی تیم آلومینیوم اراک و تیم داوری و با توجه به تکرار تخلفات در هفته‌های گذشته، باید مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
کلیه آرای فوق از سوی کمیته انضباطی قطعی اعلام شد.

دیدگاه‌ها  

#1 هوادار 1395-07-03 22:36
خیبر مظلوم هست داوران هر بلایی خواستن سر خیبر آوردن خیلی جالب هست همه کارشناسان داوری می گویند داور اشتباه کرده بعدکمیته انضباطی بیاد تیم خیبر رو جریمه کنند
نقل قول کردن
#2 هوادار 1395-07-03 23:47
ـ تماشاگران ـ بازیکنان .مدیر رسانه و سرمربی که جریمه شدن تقصیری ندارند
چون همگی به دنبال احقاق حق خیبر بودن ولی داور مسابقه ازاول با نیّت خوب و مثبت وارد زمین نشد و فقط دنبال مجرم و جرمی بود که اتفاق بیفتد.
افسوس باید خورد ازاین نگاه برعکس کمیته به ظاهر انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به تیم خیبر
نقل قول کردن
#3 علی دونگا 1395-07-03 23:55
چرا باید اشتباه یک نفر به پای همه ثبت بشه ؟
تمام کارشناسان و فعالان فوتبال اعلام کردن داور این بازی کاملا با اشتباهات فاحش باعث تغییر نتیجه شد و خود داور مقصر اصلی تمام اتفاقات این دیدار بوده ـ چرا خیبر باید از همه طرف مورد بی مهری قرار بگیره و حقش خورده بشه. این که نشد عدالت
نقل قول کردن
#4 کورش 1395-07-04 06:56
با سلام خدمت تمام لرستانی ها
ما با داشتن جناب آقای همایون بهاروند که عضو هیئت ریسه فدراسیون فوتبال هستند نباید غمی داشته باشیم
نقل قول کردن
#5 خیبر مظلوم 1395-07-04 11:40
داره بلای سیاست هویج وچماق سر خیبر میاد تا النم که جواب داده. هم خیبر قعر جدول است .هم لرستان در حد یک استان است.و نه لر جایگاه قدرتمند و ثروتمند اولیه اش را دارد.
نقل قول کردن
#6 حسین 1395-07-04 13:56
این آقایی که به اسم مشوق یا لیدر پشت رختکن مهمان تشویق میکنه بانی تمامی فحاشی ها و جریمه شدن خیبره، هر چه هم باهاش صحبت میشه دست بردار نیست 99/9دهم درصد هوادارا اهل فحاشی نیستند الان این آقا رو بیآرید ببینم چرا به داور و بازیکنان حریف توهین میکنه، لااقل بهروز رو لیدر کنید تا جو و فضا سالم بشه
نقل قول کردن
#7 طرفدار خیبر 1395-07-04 17:28
مسئولین یه فکری به حال تیم کنن ورزش بدون پول مگه میشه این بازیکنان بیچاره خانواده دارن زندگی دارن تا کی باید بدون پول بازی کنن تا کی باید به زور تماشاگر برنده شد این تیم باید بازیکن جذب کنه مردم عصبی شدن به خدا
نقل قول کردن
#8 طرفدار خیبر 1395-07-04 17:30
به خدا به زور و تماشگر نمیشه نتیجه گرفت خدایی بازی نمیکنن از این بیشتر هم نمیشه ازشون انتظار داشت
نقل قول کردن
#9 بااستعداد ولی… 1395-07-04 20:01
تمام شهرهای لرستان پتانسیل بالای فوتبال دارند اما متاسفانه اسپانسر و امکانات برای حمایت نیست…خیلیها دوست ندارند خیبر برای لرستان بماند
نقل قول کردن
#10 Janie 1396-01-10 10:33
عرص تبریک حدمت جناب قاسمی و همکارانش
نقل قول کردن
#11 Huey 1396-02-12 05:16
whoah this blog is magnificent i like studying your articles.
Keep up the great work! You understand, many individuals are hunting around for
this info, you could aid them greatly.

Also visit my website; Carina: https://www.zotero.org/groups/pansybush8715
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا