یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هفته‌ی هشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف کشور دنبال خواهد شد.
خیبر خرم‌آباد که در جدول رده‌بندی با قرار گرفتن در رده‌ی آخر، حال و روز خوشی ندارد، به شدت به یک برد  برای احیا شدن نیاز دارد.
بازیکنان خیبر با کسب 3 امتیاز در مقابل ایران‌جوان تا حدودی از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری قرار می‌گیرند، در این بازی خیبر بدون سرمربی و با تفکرات فنی کاظم بهاروند، اردشیر نعمت الهی و مشاوره‌های حیدر بهاروند به مصاف تیم محبوب بوشهری‌ها می‌رود.
 هواداران فهیم و صبور لرستانی با حضور گسترده و پرشور خود در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به عنوان یار دوازدهم یاری‌گر بازیکنان خواهند بود، تماشاگرانی که به خوبی شرایط نابه‌سامان خیبر را درک کرده و در مسیر پر فراز و نشیب لیگ، مجموعه‌ی خیبر را تنها نخواهند گذاشت.
 مصطفی علیخانی، سجاد درویشی، شهاب دارایی از جمله مهره‌های هجومی خیبر هستند که می‌توانند با سرعت و خلاقیت خود گره بازی را باز کنند، در آن طرف میدان ایرانجوان نیز که از نظر مالی اوضاع بدی دارد تا هفته‌ی هفتم نتایج قابل قبولی به دست آورده است.
 شاگردان محمود خرمزی سرمربی شیرازی ایرانجوان تیمی یکدست و منسجم هستند، این تیم در بازی هفته‌ی گذشته با دو گل بابک لطیفی موفق شد فجر شهید سپاسی را با شکست بدرقه کند، غایب بزرگ این دیدار سعید ابراهیم پور بازیکن تأثیرگذار ایرانجوان است که به دلیل اخراج در مقابل فجر شیراز، بازی با خیبر در خرم‌آباد را از دست داد.
ایرانجوان از 7 بازی گذشته با کسب 9 امتیاز در رده‌ی 13 جدول رده‌بندی قرار دارد، خیبر خرم‌آباد نیز بدون برد و تنها با دو تیم امتیاز در قعر جدول رده‌بندی جا خوش کرده است.
دیدار خیبر خرم‌آباد و ایران جوان بوشهر با قضاوت «سید مهدی سید علی» و کمک محمد راهی و حمید افشون ساعت 15 و 30 دقیقه روز جمعه دوم مهرماه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

خیبر خرم آباد ایران جوان بوشهر
رضا طولابی

دیدگاه‌ها  

#1 T 1395-07-01 11:44
با این شرایط که کسی حمایت نمیکند بهتر است از همین حالا از لیگ کناربکشند تا با رده اخری سقوط کنند وبشوند زنگ تفریح بقیه تیمها
نقل قول کردن
#2 دریکوند 1395-07-01 13:13
خیلیها دوست دارن خیبر نتیجه مفید نگیرد…
نقل قول کردن
#3 مهراد 1395-07-01 14:43
واقعا متاسفم برای طرز فکر بعضی از کاربران،بازیکنا ن این تیم با وجود مشکلات مالی و نداشتن مربی مایل نیستند به همین راحتی از لیگ کناره گیری کنند چون هنوزم امید به پیروزی در میدان بازیو دارند و به این زودی روحیشونو نمیبازند،پس خواهشا اگه حمایت نمیکنید به روحیشون ضربه نزنید
نقل قول کردن
#4 علی سرتیپ 1395-07-01 17:40
خیبر در عطش پیروزی
نقل قول کردن
#5 كيانوش 1395-07-01 18:25
با سلام خدمت همه هم استانی های عزیز این مطلب هیچ ربطی به تیم خیبرنداره ولی چون صفحه ورزشی هست ان را در اینجا درج می کنم در دیداری که بین تیم های پرسپولیس تهران وسپاهان اصفهان بر گزار شد اقای وحید امیری بازیکن با اخلاق لرستانی تیم پرسپولیس در اولین روز از هفته دفاع مقدس با تصویر مربوط به سردار شهید رستمی اولین شهید مدافع شهر خرم اباد وارد زمین مسابقه شد که این کارش جای تقدیر وتشکر داره لطفا با گذاشتن پیغام های تشکر در زیر این پست از کار ارزشمند ایشان قدردانی کنید.
نقل قول کردن
#6 مرشدی 1395-07-01 21:31
چرا مسولین با تیم ریشه دار و محبوب خیبر که تنها دلخوشی جوانان لرستانیه مثل یه طفل سر راهی برخورد میکنن . چرا هیچ مسول و ارگانی به این تیم کمک نمیکنه. یعنی یه استان نمیتونه یه تیمو تو لیگ یک نکه داره . واقعا که.
نقل قول کردن
#7 مرشدی 1395-07-01 21:33
چرا مسولین استان از تنها تیم پرطرفدار و محبوب استاندحمایت نمیکنن. یعنی واقعا استان نمیتونه یه تیمو تو لیگ یک نگه داره.
نقل قول کردن
#8 پاپی 1395-07-01 22:53
امیدوارم مردم و مسؤلان از خیبر حمایت کنند بالاخره تیمی هست که ریشه در تاریخ این استان داره بازیکناش همه بومی اند…والا باید کمک کنیم
نقل قول کردن
#9 مهدی منصوری از حسن آباد شهرری 1395-07-02 04:53
سلام_یعنی میشه که بشه؟!به امید اولین پیروزی تیم خیبر لرستان_من به شخصه دیگه از رو رفتم ازبس پیام درمورد حمایت مسئولین استانی از خیبر گذاشتم!
نقل قول کردن
#10 مهدی منصوری از حسن آباد شهرری 1395-07-02 04:54
از لرزبانهای عزیز تقاضا میکنم به برنامه خندوانه پیامک بدند برای دعوت از علیرضا بیرانوند و وحید امیری به برنامه.
نقل قول کردن
#11 سورج 1395-07-02 10:13
این تیم با نیکبخت این فصل نتیجه گرفت
حالا این بازی با نعمت الهی میخواد نتیجه بگیره؟!
امروز هزار نفر هم به استادیوم نمیره مطمئن باشید
نقل قول کردن
#12 حسینی 1395-07-02 14:20
بنظر میرسه تا این تیم شارژ نشه و شوکی مثبتی به تیم وارد نشه نباید امید زیادی به موفقیت داشت ولی بابد از تلاش بچه های تیم که با مشکلات فراوان از پیش بازنده نیستند تبریک گفت . بچه ها متشکریم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا