یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

وزیر کشور صبح پنج‌شنبه وارد فرودگاه خرم‌آباد شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "‌عبدالرضا رحمانی‌فضلی" در بدو ورود به فرودگاه خرم‌آباد در جمع خبرنگاران گفت: این دومین سفری است که در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی به لرستان صورت می‌گیرد که از سفر قبلی تا کنون اقدامات خوب و پیگیری‌های زیادی در این حوزه در لرستان صورت گرفته است.
وی افزود: در این مدت در حوزه بانک‌ها جلسات متعددی برگزار شد؛ همچنین در حوزه جذب سرمایه‌گذار اقداماتی صورت گرفته است.
فضلی افزود: اقدام بعدی، سرمایه‌گذاری در توسعه روستایی بود و پیگیری‌هایی هم در خصوص اصلاح قوانینی و مقرراتی که در روند سرمایه‌گذاری و تولید، کندی ایجاد می‌کند صورت گرفته است.
وزیر کشور اظهار داشت: نتیجه این جلسات نشان می‌دهد که روند حرکت، سرعت پیدا کرده است، اما به نظر من کافی نیست و هنوز در ابتدای کار هستیم.
وی در پایان برنامه‌های سفر خود را افتتاح فاز اول کارخانه صنایع گهر دورود، بازدید از واحد تولیدی سنگ آرا، شرکت فولاد صدر و شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی لرستان اعلام کرد.
لرستان به همراه کرمان و آذربایجان‌شرقی به عنوان الگوی(پایلوت) اقتصاد مقاومتی کشور انتخاب شده و قرار است 539 طرح با اعتبار 70 هزار میلیارد ریال در این استان تکمیل شود.
وزیر کشور نماینده ویژه دولت در لرستان برای پی‌گری طرح‌های اقتصاد مقاومتی است.
وزیر کشور صبح امروز وارد فرودگاه خرم‌آباد شد.
بازدید از مجتمع فولاد صدر خرم‌آباد
وزیر کشور از واحدهای مختلف مجتمع فولاد صدر دیدن کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "عبدالرضا رحمانی‌فضلی" از مجتمع صدر فولاد خرم‌آباد بازدید کرد و در روند اجرای طرح توسعه و مشکلات پیش روی این واحد صنعتی قرار گرفت.
مجتمع صدر فولاد خرم‌آباد بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع میل‌گرد آجدار غرب کشور است که با ظرفیت 200 هزار تن در سال و اشتغال‌زایی مستقیم 180 نفر در زمینی به مساحت 43 هکتار در جنوب خرم‌آباد و در جاده چگني احداث شده است.
هم اکنون طرح توسعه این واحد صنعتی به منظور تولید شمش بیلت فولاد ساده کربنی کم آلیاژی به ظرفیت 800 هزار تن و با پیشرفت فیزیکی 30 درصد در دست اقدام است.
بازدید از مجتمع فولاد صدر خرم‌آباد

بازدید وزیر کشور از کارخانجات سنگ خرم‌آباد

وزیر کشور از مجتمع کارخانه‌ای آرا سنگ و آسا سنگ لرستان در خرم‌آباد بازدید کرد. کارخانه آرا سنگ و آرسا سنگ تامین کننده محصولات مواد معدنی و غیر فلزی، سنگ‌های تزیینی و ساختمانی شامل تراورتن و گرانیت است.
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور از نزدیک روند فعالیت این کارخانه و مسائل و مشکلات آن را بررسی کرد.
این مجتمع یکی از واحدهای تولیدی پیشرو در صنعت سنگ ایران محسوب می‌شود و دارای 4 سالن و 7 خط تولید تمام اتوماتیک ایتالیایی با برندهای پدرینی، گاسپاری، سیمک و پرو موتک که شامل خطوط اسلب، تایل، آنتیک، سنگفرش کوبیک و کوره طبقاتی است.

دیدگاه‌ها  

#1 محمد اكبري 774-02-19 14:08
مقام معظم رهبری نیز در تشریح و تفسیر نامه ی ارزشمند امیرالمونین(ع) به مالک اشتر بیان می کنند:
« ماها اگر بخواهیم در این جایگاهی که هستیم، از احتمال خطای خودمان کم کنیم، باید از سخن درشت خیرخواهان نرنجیم؛ یکی از راههای سلامت این است. …کسی که می‌دانید قصد عناد و دشمنی ندارد، ولو با لحن درشتی هم حرف می‌زند، از او نباید واقعاً برنجید. به سخن نرم و دلنشین چاپلوسان هم دل نسپرید. اگر ما این را رعایت کنیم، به نظر من خیلی به سود ماست. » [بیانات در دیدار اعضای هیأت دولت‌‌، 17/07/1384
نقل قول کردن
#2 محمد اكبري 774-02-19 14:10
تشكربه هرجهت اما ايشان بيشتردراومد وشدها درحلقه مديران ومحافظان هستند تا عموم مردم مديران كه گزارشات راميدهند آشنا هم هستند مهم نظرات ميداني مردم است اقاي رحماني فضلي
نقل قول کردن
#3 ک.ک.ج 1395-05-07 13:51
بابا دم وزیر کشورگرم قول داده بوده ماهی یکبار سری به لرستان بزنه به قولش وفا کرد سپاس سپاس
نقل قول کردن
#4 شهروند 1395-05-07 15:48
در جهت توسعه کشاورزی و تبدیل زمینهای کشاورزی اب دوست به باغات تاکنون اقدام موثری ازطرف جهاد کشاورزی استان و شهرستان خرم اباد انجام نشده خوب است کمیته های اقتصاد مقاومتی در این جهت نیز فعال شود .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا