یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اصحاب رسانه مغلوب قهرمانان لرستاني شدند + عكس‌هابه منظور ايجاد مودت و همدلي بين قهرمانان ورزشي و نيز اصحاب رسانه استان لرستان، مسابقه دوستانه فوتسال بين منتخبي از قهرمانان ملي‌پوش ادوار گذشته و كنوني لرستان و همچنين برخي ورزشكاران نخبه استان با تيم منتخب اصحاب رسانه لرستان برگزار گرديد.
به گزارش يافته، با هماهنگی قبلی و یک ساعت قبل از شروع مسابقه جمعی از اهالی رسانه و ورزشکاران ملی‌پوش لرستانی به رسم ادب و کسوت بر بالین عزیز سلیمانی‌نژاد مربی و مدیر مدرسه فوتبال سایپا و رییس کمیته فوتسال لرستان كه يك ماه است در بيمارستان شهداي عشاير خرم‌آباد بستري است، حاضر شده و از این پیشکسوت بااخلاق عیادت کردند.
پس از آن، اعضاي دو تيم به اتفاق راهي سالن ميراسماعيلي شركت مخابرات لرستان در شمشيرآباد شدند.
از صبح روز بازی کرکری و جنگ روانی بین بازیکنان تیم رسانه و تیم قهرمانان در فضاي مجازي شروع شد و تا لحظه‌ی به صدا درآمدن سوت آغاز مسابقه ادامه داشت.
 
بازی دو تیم ساعت 17 و 30 دقیقه با سوت عزيزي داور ميدان شروع شد.
تیم قهرمانان از نظر بدنی از شرایط بسیار مطلوب‌تری نسبت به اصحاب رسانه برخوردار بودند. اکثر بازیکنان تیم رسانه از آمادگی حداقلی نیز به دور بودند و با 2 دقيقه دويدن به سرفه افتاده و تعويض مي‌شدند!
چهره‌های مختلفي از جامعه مطبوعات، هنر، ورزش و سياست جهت تماشای بازی خود را به سالن آرش میراسماعیلی رساندند. ناصر غلامرضایی، حمید نوروزی، رضا میرزایی، رامبد عالیخانی، مهدی رضاپور، عباس ملکی و ... در سالن حضور داشتند.
نیمه اول با نتیجه‌ی 5 بر 2 به سود تیم قهرمانان پایان یافت.
به رغم کرکری‌های قبل از بازی، این مسابقه نمادین در فضایی صمیمی و دوستانه برگزار شد.
بازیکنان تیم رسانه در حالی که از نظر تنفس و آمادگی در شرایط بدی قرار داشتند ولی بازی شجاعانه و قابل قبولی به نمایش گذاشتند.
برای تیم زردپوش قهرمانان در این مسابقه غلامرضا محمدی(كشتي)، آرش میراسماعیلی(جودو)، شهرام سبزواری(رزمي)، بهداد بیرانوند(هاكي)، علی صدرا(فوتبال) و میثم علی‌حسینی(هاكي) بازی کردند.
در مقابل تیم مشكي و قرمزپوش رسانه نیز با محمود داوودی‌نژاد، یعقوب دالوند، رضا جایدری، مسعود مریدی، ابراهیم شریفی، وحید مصطفوی، پویا عالیخانی، میلاد فاضلی، جلال قربانی، مهران مریدی و رضا طولابی با مربی‌گری سيد مسعود میرآقایی گام به این رقابت گذاشت.
در پایان تیم قهرمانان با نتیجه‌ی 11 بر 7 در مقابل تیم ناآماده رسانه به پیروزی دست یافت.
 


عكس دسته جمعي اصحاب رسانه و قهرمانان لرستاني

خبر: رضا  طولابي؛ عكس‌ها: ميلاد  فاضلي و عباس  ملكي

 

دیدگاه‌ها  

#1 بابایی 1394-03-15 01:00
ای کاش دوستان ورزشی مانند آقای جایدری و طولابی برنامه ای ترتیب دهند برای ماه مبارک رمضان ،دعوت کنیم از همه دوستان رسانه ای و هنرمندان چند تیم تشکیل بشود.آقای جایدری لطفا پیگیری کنید درصورتی که موافق هستید.

(اینجا به بعد شوخی است)البته می شود،یک مسابقه بین تیم دولت و تیم رسانه هم برگزار کنیم بعد بازی هم فاکتور رپرتاژ بازی را بفرستیم برای هر مدیری که در بازی حضور داشته(در ضمن در صورت گل زدن مدیرمربوطه ، رپرتاژ ویژه بزنیم)
_____________________________
يافته: سلام و سپاس
اتفاقا پيشنهاد برگزاري مسابقات 3 يا 4 جانيه در ماه مبارك رمضان را مطرح نموده‌ايم، مشكل اين‌جاست اصحاب رسانه اكثرا از آمادگي بدني دور هستند
نقل قول کردن
#2 فرزین کشوری 1394-03-15 01:32
ايشااله هميشه موفق و مؤيد باشيد.
نقل قول کردن
#3 نیما 1394-03-15 07:55
تیم قهرمانان معلومه نااماده هستند چون حتی لباسشون هم یکدست نیست
نقل قول کردن
#4 مصطفي حسنوند 1394-03-15 13:03
باسلام وعرض ارادت نسبت به عزيزان دست اندركاريافته
لطفا در صورت برنامه ريزي براي برگزاري چنين مسابقه اي پيشاپيش بين كليه اهالي رسانه اطلاع رساني نماييد تاضمن هماهنگي لازم عزيزاني كه مايل به حضور هستند از قلم نيفتند
سلامت وپيروز باشيد
_______________________
يافته: سلام. اعضاي گروه قهرمانان و نام‌آوران لرستان در واتساپ از اهالي رسانه دعوت كرده و اطلاع دادند
نقل قول کردن
#5 حامد 1394-03-18 11:19
به اميد افزايش مناسبت هاي اين چنين.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا