یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

روز پنج‌شنبه هفتم خردادماه، تنها خبرنگاري از لرستان كه در كنار زمين بازي تيم‌هاي خيبر خرم‌آباد و استقلال آبي تهران در ورزشگاه حاشيه‌هاي خواندنی بازی برگشت خیبر و استقلال آبی تهران + تصاويرشهداي هويزه حضور داشت و از نزديك به شكار لحظه‌ها پرداخت، رضا طولابي بود.
حواشي خواندني و جالب اين ديدار را به قلم و از لنز دوربين وي دنبال كنيد:

* بازیکنان و کادر مربیگری خیبر روز سه‌شنبه رأس ساعت 14 خرم‌آباد را به مقصد تهران ترک کردند و حوالی ساعت 22 به محل اسکان خود در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران رسيدند. مجموعه‌ی ورزشی شهید هرندی، خوابگاهي منظم و مرتب همراه با رستوران و یک زمین چمن مصنوعی فوتبال دارد. بازیکنان خیبر تمرین قبل از مسابقه‌ی خود را روز چهاشنبه در این ورزشگاه انجام دادند.

* چهارشنبه‌شب، بازيكنان خيبر از طريق تلويزيون واقع در سالن محل اسكان، ساعت 22 تا 24 به تماشاي بازي تيم‌هاي نفت تهران و الاهلي عربستان پرداختند. بازي خوب وحيد اميري و علي‌رضا بيرانوند دو لرستاني تيم نفت و صعود اين تيم، باعث خوش‌حالي بچه‌هاي خيبر شد. آن‌ها بلافاصله پس از تماشاي بازي، براي استراحت راهي اتاق‌هاي خود شدند.

* با نظر علی نیکبخت سرمربي تهراني تيم خيبر، ناهار قبل از بازی(ظهر پنج‌شنبه) ماکارونی تعيين شد، اما مسوولان رستوران هرندي از تهیه‌ی آن خودداري كردند. به ناچار برخي دست‌اندركاران تيم خیبر مجبور شدند خودشان آستين همت بالا زده و ماكاروني را درست کنند. محمد دالوند (مسوول تداركات) روزبه خمان (آنالیزور) و مجید یاراحمدی(سرپرست) یکی از لذیذترین ماروکانی‌های تاریخ ورزش لرستان را ظهر پنج‌شنبه آماده کردند.

* بازیکنان خیبر با لباس‌های یک‌رنگ، ساعت 13 و 30 دقیقه برای صرف ناهار در رستوران حاضر شدند.

* ساعت 15 و 15 دقیقه بازیکنان و مربیان خیبر با یک دستگاه اتوبوس ولوو زردرنگ، مجموعه ورزشی شهید هرندی را به مقصد ورزشگاه هویزه ترک کردند.

* به دنبال اتوبوس حامل بازیکنان، چند دستگاه خودرو حامل مدیران باشگاه و اعضاي هيأت فوتبال لرستان از جمله سيد مسعود شاهرخی، همایون بهاروند، فرزاد کرمی‌فرد، همچنین سرهنگ علی‌رضا احمدی مدیرعامل اسبق باشگاه فجر 57 خرم‌آباد و 10 نفر از علاقه‌مندان به فوتبال راهی ورزشگاه شدند.

* تماشاگران خرم‌آبادی که صبح روز بازی از خرم‌آباد به سمت تهران حرکت کرده بودند، ساعت 15 و 15 دقیقه در ورزشگاه هويزه (استقلال جنوب) مستقر شدند.

* ساعت 16 بازیکنان خیبر و همراهان این تیم وارد ورزشگاه شده و مستقیم به رختکن رفتند. رختکن بازیکنان بسیار کوچک و بدون سرویس بهداشتی بود. بازیکنان به سختی در آن فضا جای گرفتند.
 

* در همان بدو ورود بازیکنان خیبر‌، جوسازی چند نفر از لیدرهاي تماشاگران تیم استقلال آبی با دخالت نیروهای یگان ویژه‌ی مستقر در ورزشگاه در نطفه خفه شد.

* بگو مگوهای مربی دروازه‌بان‌های استقلال آبی تهران با بهمن محمدی‌پور داور و مربي پیشکسوت خرم‌آبادی‌ پیش از بازی با دخالت دیگر لرستانی‌های حاضر در ورزشگاه می‌رفت کار را به جاهای باریک بکشاند که باز هم با حضور به موقع نيروهاي یگان ویژه، همه چیز ختم به خیر شد.

* بنرهای نصب شده در محله نازی‌آباد تهران نشان از تبلیغات گسترده‌ی مسوولان استقلال جهت کشاندن تماشاگران به ورزشگاه داشت كه در نهايت هم افاقه نکرد و لرستانی‌های حاضر در ورزشگاه هویزه به مراتب تعدادشان بیش‌تر و از تماشاگران ميزبان بود. تهراني‌ها براي جذب تماشاگر وعده‌ي قرعه‌كشي و اهداء دوچرخه و تبلت به تماشاگران داده و از اين تيم به نام تيم دوم باشگاه استقلال تهران نام بردند.

 * تمهیدات دقیقی از جانب یگان ویژه مستقر در ورزشگاه اندیشیده شد. هر عبور و مروری به شدت کنترل می‌شد. در برگزاری انضباط لازم، زحمات سرهنگ دهقان فرمانده یگان وِیژه حاضر در ورزشگاه قابل تقدیر بود. نيروهاي يگان ويژه كه بعضاً لرتبار بودند، همگي با تماشاگران دو تيم برخورد مناسب و شايسته‌اي داشتند و فقط در يك مورد، برخي ليدرهاي تيم تهراني را كه قصد قدرت‌نمايي و ايجا درگيري را داشتند، توسط نيروي انتظامي سر جاي خود نشانده شدند.

* از ساعت 16 و 40 دقیقه به تناوب تماشاگران لرستانی در حال اضافه شدن بودند. زمان به صدا درآمدن سوت آغاز مسابقه بالغ بر هزار نفر، یک‌صدا و یک‌نفس فریاد «شیر لرستان آمده/ خیبر به میدان آمده» را  سر دادند. ورزشگاه با فرياد يك‌دست آن‌ها به لرزه درآمد.

* ساعت 16 و 45 دقیقه محسن زمانی داور پیشکسوت کشورمان و ناظر فدراسیون وارد محوطه زمين شد‌. دقایقی پس از آن ابوالحسن شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران نیز وارد شد.

* پس از افشاگری‌های برنامه 90 در خصوص فرزند رئیس هیات فوتبال تهران و حضور وی به عنوان ناظر در مسابقات لیگ برتر، چند تماشاگر لرستانی با شیطنت، احوال آقا پسر دکتر شیرازی را پرسیدند که وی با تعجب و لبخندی سرد از کنار آن‌ها عبور کرد!

* تماشاگران لرستانی با دو دستگاه اتوبوس زیر نظر سيد حسین طاهری لیدر باسابقه لرستان با همكاري بهروز وثوقي‌راد و سيامك كوهگردزاده به تهران آمدند. البته حدود 70 نفر نيز با 15 خودروی شخصی به عشق خیبر، رنج سفر را به جان خریده و خود را به محل برگزاری مسابقه رساندند.

 * حدود 150 نفر از کودکان مدرسه فوتبال استقلال با هدایت لیدرها در سکوهای سمت چپ جایگاه نشستند. 7-8 طبل بزرگ نیز روبه‌روی جایگاه برای استقلالی‌ها یک نیمه نواخته شد که این حرکت به شدت روی اعصاب لرستاني‌ها را خط‌خطي كرد. خوشبختانه با خسته شدن طبل‌زن‌ها، نیمه‌ی دوم صدای آزار‌دهنده طبل‌ها خاموش شد. شمار تماشاگران تيم ميزبان نيز هنگام بازي به كم‌تر از هزار نفر رسيد، اما لرستاني‌ها اندكي بيش‌تر بودند. (تصوير تماشاگران ميزبان:)
 

* بازي رأس ساعت 17 و 5 دقيقه با سوت شاهين حاجي‌بابايي داور اهل آذربايجان شرقي آغاز شد. تيم سبزپوش خيبر در اين بازي با تركيب اوليه محمدصادق نادرپور(1)، مسعود ستاري(13)، فرزاد بهاري(6)، امير منصوريان(18)، مسلم پروانه‌پور(3)، علي صدرا(10)، فرشاد امامي(5)، احسان طولابي(28)، ياسر درويشي(8)، مهدي عبدي(17)، حسين جودكي(20) وارد ميدان شد.
ذخيره‌هاي خيبر، رسول بلاغي‌پور(30)، حسين بهاروند(22)، شهاب دارايي(19)، محمد مولايي‌پور(15)، مسعود حسنوند(33)، پويا عالي‌خاني(7) و سجاد خسروي(11) بودند. سرمربي خيبر علي نيكبخت و سرپرست تيم مجيد ياراحمدي بودند.
براي استقلال آبي تهران نيز ميلاد جعفري(40)، احسان جودكي(3)، مهدي ايوبي(8)، مهدي رحمتي(9)، مرتضي رنجبر(10)، بهنام احمدي(13)،حامد حيدري(16)، پوريا رضايي(20)، مرتضي حسيني(25)، امير ابراهيم‌بيگي(28)، رامين عباسي‌(29) يازده بازيكن اصلي تيم و ذخيره‌ها نيز حمزه نوري(1)، محسن شاه‌حسيني(6)، ميلاد هجراني(14)، نيما ميرزاجاني(18)، مهرداد مقنيان(19)، آرش بابايي(24) و عباس اميري(33) بودند. سرمربي اين تيم مرتضي صادقي و سرپرست نيز ابوالفضل قديمي‌پور بودند.

* در میان بهت و حیرت حاضران و در حالی که هنوز بازی شکل واقعی به خود نگرفته بود، امیر ابراهیم‌بیگی بازیکن تکنیکی و تاثیرگذار آبی‌ها با ضربه‌ای ناگهانی دروازه‌ی خیبر را در دقيقه 7 گشود تا سکوتی سرد بر سکوی تماشاگران لرستانی حکم‌فرما شود.

* پس از گل استقلال، شدت تشویق تماشاگران اين تيم به اوج خود رسید و تلفیق صداي طبل، سنج و بوق، براي دقایقی جو روانی را به سود آبی‌پوشان رقم زد.


* با آغاز نیمه‌ی دوم سبزپوشان لرستانی بسیار روان‌تر و با برنامه‌تر بازی کردند. یاسر درویشی، صادق نادرپور، فرزاد بهاری، مهدی عبدی، مسلم پروانه‌پور و فرشاد امامی، بازي قابل قبولی از خود ارائه دادند‌. دیگر نفرات خیبر نیز بازی فداکارانه و جسورانه‌ای در نیمه‌ی دوم به نمایش گذاشتند.

* با تداوم حملات منظم خیبر، در نیمه‌ی دوم تماشاگران لرستانی به صورت ایستاده در حال تشویق بودند.
 

* دقیقه 67 پس از ارسال زميني كرنر توسط پويا عاليخاني كه تازه وارد زمين شده بود، حرکت پابه توپ و عرضي یاسر درویشی بيرون از خط عرضي محوطه 18 قدم استقلال و ضربه‌ی محكم و زميني این بازیکن، توپ بر تور دروازه‌ی استقلال بوسه زد‌. دروازه‌بان حريف كه توپ به سمت راست او شليك شده بود، نتوانست به موقع به توپ برسد. گل تیم خیبر، جايگاه ويژه و سمت راست جايگاه ورزشگاه هویزه كه محل استقرار تماشاگران لرستاني بود را منفجر کرد. تمامی لرهای حاضر در ورزشگاه مشغول تشویق بازیکنان خيبر شدند و استرس از اردوي خيبر و تماشاگران رخت بربست، زيرا اكنون حريف بايد در 20 و چند دقيقه‌ي باقي‌مانده 2 گل مي‌زد كه تقريباً امري ناممكن مي‌نمود.

* پس از گلي كه یاسر درویشی زد، من (خبرنگار يافته) بر اثر خوشحالي و هیجان وصف‌نشدني، همراه با بازیکنان ذخیره‌ی خیبر وارد زمین مسابقه شديم تا زننده گل را ببوسيم! لحظه‌اي بعد كه آب‌ها از آسياب افتاد، به دليل اعتراض تماشاگران حريف، محسن زمانی ناظر فدراسیون مرا از کنار زمین به بيرون از محوطه هدايت كرد!

* در اين دقايق صدای تشویق تماشاگران لرستانی که ایستاده نظاره‌گر بازی بودند یک لحظه قطع نمی‌شد. با زدن گل درويشي، آن‌ها دوپينگ كرده و انرژي مضاعفي گرفته بودند.


رامين جاهد* زیباترین بخش بازی به لحظه‌ای برمی‌گردد که "رامین جاهد" جانباز سرافراز لرستانی مقیم تهران به رغم داشتن يك پاي مصنوعي، با مشقت فراوان از دکه‌ي مجاور ورزشگاه، با هزينه‌ي شخصي بسته‌‌های آب معدنی خریداری مي‌كرد و در اختیار بازیکنان و تماشاگران لرستاني قرار می‌‌داد. آفرين به معرفت اين لرستاني باغيرت ...

* بازیکنان استقلال از دقیقه 85 به بعد، از نظر روانی افت محسوسی داشتند. بازیکنان خیبر می‌توانستند در  ضدحملات به گل برتری نیز دست یابند که کم‌دقتی مانع از به ثمر رسيدن گل‌های دیگری برای سبزپوشان خرم‌آبادي شد.

* از دقیقه‌ی 50 تماشاگران یک‌پارچه از علی نیکبخت سرمربي خيبر، تقاضای حضور پویا عالیخانی را در زمین داشتند. سرانجام در دقیقه 65 این بازیکن به جای احسان طولابی وارد زمین شد. با ورود عالیخانی و قرار گرفتن پشت سر حسين جودكي تک مهاجم خیبر، اين تيم جان تازه‌ای گرفت و بازیکن باهوش و تکنیکی سبزپوشان توانست بازی بسیار موثری از خود به نمایش بگذارد.

 * با به صدا درآمدن سوت پایان مسابقه، بازیکنان خیبر در آغوش هم اشک شوق ریختند‌. تماشاگران نیز سر از پا نشناخته و یک صدا خیبر خرم‌آباد را فریاد می‌زدند. بازار بوسه و تبریک در ورزشگاه هویزه بین لرستانی‌ها داغ بود و همه خوشحال و خرسند، این صعود غرورآمیز را جشن گرفتند. بازيكنان خيبر پس از بازي در همان محل سجده شكر به جاي آوردند.
 




چهره‌های شناخته شده‌ی زیادی از لرهای مقیم مرکز برای حمایت از خیبر به ورزشگاه هویزه آمده و از نزدیک بازی را دیدند. افرادی چون سیروس نظری(مسوول تربيت‌بدني شركت پگاه تهران)، علی‌رضا احمدی(مدير عامل سابق باشگاه فجر 57 خرم‌آباد)، کوروش جمشیدی(مربي سابق تيم لشكر 84)، بهنام گودرزی (بازيكن سابق خيبر)، عبدالرضا قاسمی (سردبير پايگاه خبري يافته)، حمید نوروزی (مجري لرستاني)، رامین جاهد، رضا فتوحی، آرش میراسماعیلی(نايب‌رئيس فدراسيون جودو)، امیرحسین منظمی(ملي‌پوش اسبق تيم ملي واليبال و مدير عامل تيم واليبال كهمان‌نوين لرستان)، رحیم مومنی‌زاده(از ملي‌پوشان و بازيكنان ليگ برتري هندبال)، مهندس جلیلوند(از خيرين لرستاني)، محمدحسين بازگير(رئيس لرستاني محيط زيست تهران)، مهران غضنفری(خواننده)، امیررضا ابراهیمی و وحید خسروی(نوازنده)، صادق علی‌پناهي(دبیر انجمن لرستانی‌های مقیم تهران) و ...

 * از بین مسوولین لرستانی نیز علی‌یاور عزیزپورفرد مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان و ضرغام علیجانی معاون ورزشی اداره کل در ورزشگاه حضور داشتند.

* پس از پايان بازي شماري از مسوولان و لرستاني‌ها تهران به پاس صعود ارزشمند بازيكنان غيرتمند خيبر، در رختكن اين تيم حاضر شدند و پاداشي براي بازيكنان اين تيم در نظر گرفتند. كورش جمشيدي با حرارات نام افرادي كه قصد كمك داشت را اعلام مي‌كرد و در نهايت بيش از 50 ميليون تومان كمك نقدي از سوي اين افراد به عنوان پاداش تقبل شد.

* مهران مریدی، محمود داوودی‌نژاد، حمید لشنی، یعقوب دالوند، صياد درگاه‌پور و ... از خبرنگاران و اهالي رسانه‌هاي ورزشی لرستان بودند که با تب و تاب فراوان بازی را از نزدیک مشاهده کردند.
 

* با توجه به اين كه اين بازي از طريق شبكه افلاك پخش نشد، به منظور اطلاع‌رساني به علاقه‌مندان فوتبال، همانند بازي رفت، گزارش لحظه به لحظه بازي از طريق تلفن و گوشي‌هاي هوشمند براي رضا جايدري مدير مسوول پايگاه خبري يافته مخابره كردم كه وي نيز هر چند دقيقه يك بار اتفاقات بازي را به صورت آنلاين روي خروجي سايت قرار مي‌داد. در پايان بازي حدود 800 نفر 3100 بار روي خبر نتيجه‌ي آنلاين بازي در سايت يافته كليك كردند(متوسط هر نفر حدود 4 مرتبه) و در جزييات لحظه به لحظه اين بازي قرار گرفتند. اميدواريم از اين طريق توانسته باشيم، خلاء عدم پخش مسابقه از شبكه افلاك و راديو را پر كرده و به خصوص اطلاع‌رساني مناسبي به علاقه‌مندان پرشمار فوتبال لرستان كه در نقاط مختلف كشور، نتيجه اين بازي را با حداقل فاصله‌ي زماني دنبال مي‌كردند، ارائه كرده باشيم.

* به گفته‌ي ولي خسروي مدير باشگاه، در مجموع، کل هزینه‌ی تیم‌داری خیبر در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور حدود 300 میلیون تومان اعلام شد.

* در راه موفقیت و صعود خاطره‌انگیز خیبر به لیگ یک چند نفر به عنوان هیات مدیره باشگاه پشت سر این تیم بودند: مسعود شاهرخی، فرزاد کرمی‌فرد، ولی خسروی، سعید رستمی و صفاپذیر‌. زحمات خالصانه آن‌ها قابل وصف نیست.

* تا یک ساعت پس از اتمام مسابقه، تماشاگران لرستانی در خیابان‌های همجوار ورزشگاه هويزه(استقلال جنوب) اقدام به رقص محلی لري نمودند. عابرین از تماشاي رقص محلي لذت برده و به تماشا مشغول شدند.
 


* پس از اتمام مسابقه، حدود ساعت 20 بازیکنان خيبر سوار بر اتوبوس شده و به سمت خرم‌آباد حرکت کردند. ساعت 4 بامداد اتوبوس حامل بازیکنان به خرم‌آباد رسید.

* سهم عمده‌اي از موفقيت خيبري‌ها مرهون تلاش‌هاي همايون بهاروند رئيس هيأت فوتبال لرستان است كه با رايزني‌هاي خود، امتياز اين تيم را از فدراسيون گرفت و اين بازيكنان را دور هم جمع كرد.

* در پايان، بايد از كساني كه در موفقيت خيبر طي مراحل مقدماتي و ابتداي مرحله دوم نيز نقش داشتند نيز يادي كنيم. سعيد سپهوند و بهمن موسوي مربيان بومي زحمتكشي كه  اين تيم را خوب بسته و تمرين دادند و همچنين بازيكناني مثل محمد فاضلي و مسعود ويسكرمي كه هر چند از اين تيم در نيمه‌ي راه جدا شدند، اما با بازي‌هاي خوب و زدن گل‌هاي حساس، آن‌ها نيز در موفقيت خيبر سهمي عمده داشتند. اميدواريم اگر پاداشي براي خيبري‌ها در كار بود، اين عزيزان نيز فراموش نشوند و به حق‌شان برسند.
 
رضا  طولابي / تهران

 (عكس‌ها: رضا  طولابي، عبدالرضا  قاسمي، سيامك  كوهگردزاده، محمدرضا  گودرزي و صياد  درگاه‌پور)

* تذكر: استفاده از مطالب و عکس‌ها "بدون ذکر منبع" سرقت محسوب می‌شود و متخلف، توسط نويسنده و عكاس، مورد پي‌گرد قانوني قرار خواهد گرفت/ رضا طولابي


دیدگاه‌ها  

#1 داریوش کوشکی 1394-03-09 08:00
درود به شما آقای طولابی بسیار ممنون بابت اطلاعات دقیقتون به همه بچه های خیبر تبریک میگم درود به شرفشون امیدوارم برای سال بعد مسعولین برنامه ریزی کنن
نقل قول کردن
#2 حسنوند 1394-03-09 09:16
صعود خیبر ررا تبریک میگم
نقل قول کردن
#3 حسنوند 1394-03-09 09:17
صعود سبزپوشان لرستانی مبارک به امید لیگ برتری شدن خیبر خرم اباد
نقل قول کردن
#4 بابک 1394-03-09 09:39
سپاس از زحمات جنابعالی و سایر عوامل وابسته
نقل قول کردن
#5 محمد فیضی 1394-03-09 10:32
درودبیکران به آقایان رضا طولابی عزیزورضاجایدری.
اتفاقامنم ازطریق یافته مسابقه راپیگیری کردم.
نقل قول کردن
#6 محمد میرزایی 1394-03-09 10:55
باتبریک صعودخیبرنماینده شایسته استانمان به همه بازیکنان, دست اندرکاران, پیشکسوتان وتماشاگران عزیز
درودبرآقارضهای ورزش لرستان(آقایان جایدری وطولابی)
دست مریزاد به اعضاءمحترم کانون هواداران بخصوص سادات ورزشیارلرستان(س یدحسین طاهری, سیدمسعودشاهرخی وسیداحمدموسوی)
خسته نباشیدبه خبرنگاران خستگی ناپذیر(حمیدلشنی , محمودداودی,مرید ی, شریفی, درگاهپور, شکوری, فاضلی. .... )
نقل قول کردن
#7 رضا ملک محمدی 1394-03-09 11:36
با سلام ضمن تشکر و قدر دانی زحمات اقای رضا جایدری در خصوص خبررسانی لحظه به لحظه بازی. باید عرض کنم فوتبال شهر ما بارها با همت و غیرت بازیکنانش به این جایگاه ها رسیده ولی همیشه به دلیل مسائل مالی و حاشیه های از این قبیل به سقوط به دسته پایین تر دچار شده پس باید این تیم تقویت بشه هم از نظر مالی وهم از نظر کادر فنی ومهم تر از همه میانگین سنی برخی از بازیکنان دیگر در سطح لیگ یک نیست وباید ضمن تقدیر از انها با کمال احترام در جایگاه دیگر از انها استفاده شود
نقل قول کردن
#8 حسین 1394-03-09 12:57
دیشب برنامه شبکه افلاک آقای اساره مدام به فرزاد بهاری میگفت با غیرت برید دسته یک! بنده با این مجری عزیز در یک باشگاه بدنسازی هستم کسی نیست بگه آقای اساره توی باشگاه هم بگه با غیرت میتونی مثلا از 50 تا بری 100 تا پرس بزنی؟ فقط بودجه واسپانسر میتونه به داد خیبر برسه تا در سال اول خودش رو در دسته یک حفظ کنه
نقل قول کردن
#9 سجاد 1394-03-09 14:39
ممنون از گزارش خوب و کاملتون ...
نقل قول کردن
#10 ی. حاجی 1394-03-09 15:22
خسته نباشی آقا رضا دستت درد نکند
نقل قول کردن
#11 رضا محمدي 1394-03-10 09:50
تبريك به فوتبال لرستان جا دارد از كانون هوادران بالخص سيد حسين طاهري و سيامك كوهگردزاده عزيز كه براي ما هوادران سنگ تمام گذشتند خودم از نزديك شاهد اين برخورد عزيزان بودم نزديك 100 هوادار را كه به تهران بردن چطور مديريت كردند از همه لحا ظ تغذيه كامل به همه 100 هوادر وخوش رويي و پاسخ سوال همه عزيزان اقايان واقعا خسته نباشيد
نقل قول کردن
#12 درویشی از خرم آباد 1394-03-10 23:31
آقای جایدری خدا قوت، بابت انتشار این گزارش دستتون درد نکنه، امیدوارم مسئولین استان بخصوص استاندار زحمتکش به این تیم از نظر مادی و ..... برسند.آرزوی ما لرستانی ها داشتن یک تیم در لیگ برتر است.
نقل قول کردن
#13 اسی 1394-03-16 08:41
دس همتو درد نکنه
سازنه، بازنه، بازیکن، خبرنگار، لیدر، تماشاچی، راننده، خدمات، آشپز، بوقچی، او برای که آو معدنی پخش کرد، رضا طولابی
نقل قول کردن
#14 حسنوند ایلیا 1394-03-21 18:36
باسلام تشکر از ورزشکاران خوب لر
نقل قول کردن
#15 امیر 1394-04-04 16:42
فقط مهدی عبدی از طرف همیر شیرزادی
نقل قول کردن
#16 محسن سیدی 1394-05-28 11:09
سلام:اقای جاهد.دکتر بزرگوار دوستت داریم.از زمانی که در دفتر همکارت بودیم تا الان که .......
نقل قول کردن
#17 بهزاد 1394-10-08 11:44
نقطه تاریک و سیاه اون بازی فحاشی برخي تماشاگران به امیر ابراهیم بیگی زننده گل اول بود ...
نقل قول کردن
#18 سعید ساکت 1395-07-14 18:21
درود بر جانباز لرستانی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا