یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار خرم‌آباد گفت: مردم ایران به ورزش کاران خود افتخار می‌کنند.
به گزارش یافته، حبیب‌الله خجسته‌پور صبح سه‌شنبه در آیین افتتاحیه مجهز‌ترین خانه ژیمناستیک دانش‌آموزی غرب کشور، اظهار کرد: آموزش مجهزترين خانه ژيمناستيك غرب كشور در خرم‌آباد افتتاح شد/ تجليل از پيشكسوتان ورزش آموزش و پرورش لرستانو پرورش طي سالیان اخیر در حوزه ورزش و سلامت اقدامات شایسته‌ای را نسبت به سنوات قبل انجام داده که قابل مقایسه با قبل نیست.
وی ادامه داد: بحث تخصصی نمودن کلاس‌های تربیت بدنی در مقطع ابتدایی به عنوان پایه‌گذاری ورزش‌های قهرمانی در کشور‌، یکی از مهم‌ترین این اقدامات است.
خجسته‌پور افزود: در مسابقات المپیک، آسیایی و جهاني کشور‌هایی در صدر قرار خواهند گرفت که یک ورزشکار همزمان در چند ماده مدال کسب کند و رشته ژیمناستیک هم به عنوان یک ورزش پایه‌، اعضای آن می‌توانند حتي در رشته‌های دیگر هم مدال‌آوری نموده و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به احتزاز در آورند.
فرماندار خرم‌آباد یادآور شد: اگر مسابقه‌های ورزشی همانند مسابقه اخیر کشتی جام جهاني در ساعات نیمه شب برگزار شود، هم‌وطنان جهت نشان دادن غیرت و تعصب خود به نام نامی ایران، مسابقات را تماشا و به کشور خود افتخار می‌کنند.
در ادامه این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان نيز اظهار داشت: یکی از سیاست‌های آموزش و پرورش توسعه تربیت بدنی و توجه به سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان با رویکرد ورزش‌های درون مدرسه‌ای است.
گودرز کریمی‌فر ضمن اشاره به این که معتقدیم با برنامه‌ریزی کوتاه، میان‌مدت و بلند مدت، شاخص‌های تربیت بدنی را در آموزش و پرورش ارتقا دهیم، افزود: در وضع موجود ما فرصت‌ها و تهدید‌هایی را داریم که اگر بنا باشد اعتبارات گزاف و کلاف در تربیت بدنی تزریق شود ولی برنامه‌ریزی در آن صورت نگیرد یقیناً در این حوزه شکست خواهیم خورد، لذا در همین جهت آموزش و پرورش در جهت برنامه‌ریزی اقدام می‌کند.
وی گفت: توسعه، تجهیز سالن‌های ورزشی و استفاده از دبیران متخصص، مجرب و با انگیزه یکی از سیاست‌های جدی آوزش و پرورش است که بایستی مورد توجه واقع گیرد.
 کریمی‌فر تاکید کرد: استفاده از تجارب پیشکسوتان و بازنشستگان حوزه‌ي تربیت‌بدنی می‌تواند در تقویت اتاق ایده و خلاقیت به ما یاری برساند.
 معاون تربيت‌بدني و سلامت آموزش و پرورش لرستان نيز در اين مراسم گفت: خانه ژیمناستیک دانش‌آموزی خرم‌آباد داراي 600 متر مربع مساحت است.

فرید بهرامی با بیان این که پایه بودن ژیمناستیک برای همه رشته‌های ورزشی یکی از دلایل ایجاد این سالن است اظهار داشت: درس ژیمناستیک در پایه دوم دبستان در مدارس اجباری است و ما از کمبود این مرکز در استان رنج می‌بردیم.

وی عنوان کرد: در شرایطی که اداره کل آموزش و پرورش از کمبود اعتبارات رنج می‌برد اما با حمایت و مساعدت مدیرکل آموزش و پرورش استان این مرکز با هزینه‌ای حدود ۳۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.



در حاشیه:
* ژیمناستیک‌کاران نونهال با دادن شاخه‌های گل، حضور مسوولان و مدعوين حاضر در مراسم را ارج نهادند و پيش از اجراي برنامه از آنان رخصت گرفتند. همچنین اجراي حرکات آكروباتيك توسط دانش‌آموزان مورد توجه حضار واقع گردید.
* علي‌ياور عزيزپورفرد مدير كل ورزش و جوانان لرستان و ضرغام عليجاني معاون ورزشي اين اداره كل، محمد چگني مدير كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان، فرهاد طهماسبي معاون اداره امور اجتماعي استانداري لرستان و جافر وفايي عضو شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد و رئيس هيأت تكواندوي لرستان نيز از مدوعوين اين مراسم بودند.
* در این مراسم به همت معاونت تربيت‌بدني و لسامت آموزش و پرورش لرستان از چند پیشکسوت ورزش آموزش و پرورش لرستان قدردانی به عمل آمد و به رسم یادبود لوح سپاس و هدايايي به آن‌ها داده شد. حشمت شادابي(واليبال)، پرويز جايدري(فوتبال)، فرج فريد(كشتي)، عباس دالوند(كشتي)، روح‌الله كريمي(كشتي)، سيد علي جزايري(واليبال) و نجم‌الدين سياوشي (واليبال) برخي از پيشكسوتان دعوت شده به اين مراسم بودند كه از آنان تقدير شد.
* با افتتاح خانه ژيمناستيك آموزش و پرورش به نام سالن نشاط در جنوب غربي خرم‌آباد و وجود خانه ژيمناستيك متعلق به هيأت ژيمناستيك لرستان در شمال شرقي خرم‌آباد، اكنون مشكلات ورزشكاران اين رشته براي شركت در تمرينات از نظر دوري مسافت تا حد زيادي كاسته شده است.
 
 مصطفی  باقری / خرم‌آباد
 

دیدگاه‌ها  

#1 وزنه بردار 1394-02-02 12:18
خوشا به حالشون واقعا حسوديم شد به ژيمناستكارا
با اينكه ژيمناستيك ايران و لرستان اصلا قابل قياس در سطح آسيا با رقباش نيست ولي با احتساب خانه ژيمناستيك و خانه در حال احداث دهكده صاحب سه مكان مجهز هستند
ولي وزنه برداراي مظلوم با 15 مدال اسيايي و المپيكي بودن اين رشته هنوز در يه دخمه زير پله تماشاچيان فوتبال داريم زجر ميكشيم و هر روز شاهد وعده و وعيد دادن مسئولين محترم هستيم
نقل قول کردن
#2 یاس 1394-02-02 14:00
گهی پشت به زین گهی زین به پشت!!!!
8) 8) 8)
نقل قول کردن
#3 شهروند 1394-02-04 18:13
مبارکه
نقل قول کردن
#4 روشن فکر 1394-02-05 19:02
قرارنیست چون ژیمناست های لرستانی مقام آسیایی ندارند ، امکانات در اختیارشون نذارن. ژیمناستیک لرستان پنج ساله که رونق گرفته و خداروشکر تونسته توی میادین کشوری خوش بدرخشه. نمونه اش سال گذشته بود و کسب 56 مدال. ژیمناست های لرستانی آتیه ی خوبی دارن نباید شک کرد.
امیدوارم مشکلات همه ی هیأت های ورزشی حل بشه
نقل قول کردن
#5 دیدگاه خوب 1394-02-08 21:52
ژیمناستیک ورزش پایه ی تمام ورزشهاست و اگر ژیمناستیک پایه ای قوی شود تمام ورزشها پیشرفت میکنند.امیدوارم تمام ورزشکارا درسالن مجهز ورزش کنند
نقل قول کردن
#6 ورزشکار 1394-02-09 10:00
ایشالا که روزی برسه که تمام رشته ها هم تو هیأت هم تو آموزش و پرورش سالن مجهز داشته باشن.ولی برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کرد و منتظر معجزه و کمک دیگران نشد
نقل قول کردن
#7 ستار 1394-02-29 23:59
باسلام .کسی میدونه این خانه ژیمناستیک کجاست ؟ دخترم شش ساله شه میخام ثبت نامش کنم
نقل قول کردن
#8 شهروند 1395-04-10 10:01
سلام حالا آدرسش کجاست
نقل قول کردن
#9 زهرا 1396-03-08 01:35
ادرسش کجاست دقیقا؟
نقل قول کردن
#10 زینب 1396-04-28 14:20
کسی ادرس این کلاس ژیمیناستیک را نمیدونه دخترم میخواد ثبت نام کنه 11ساله دارد.ترو قران کسی نمی دونه
نقل قول کردن
#11 آراد 1396-07-17 16:18
آدرس خانه ژیمناستیک
نقل قول کردن
#12 مرضی 1398-07-24 15:34
به نقل از آراد:
آدرس خانه ژیمناستیک

شصت متری. جنب اسب دوانی
نقل قول کردن
#13 علی راد 1400-02-26 17:44
با سلام
آدرس سالن نشاط:
بلوار علوی (بین پل حاج علی اصغر و میدان امام)، انتهای کوچه چمران، نبش خیابان ساحلی
نقل قول کردن
#14 سعیدبیرانوند 1400-10-05 14:25
به نقل از ستار:
باسلام .کسی میدونه این خانه ژیمناستیک کجاست ؟ دخترم شش ساله شه میخام ثبت نامش کنم

دره گرم،روبروهزاردس تگاه
نقل قول کردن
#15 سعیدبیرانوند 1400-10-05 14:26
دره گرم،هزاردستگاه
نقل قول کردن
#16 ثنا حاجی 1401-04-16 13:29
به نقل از علی راد:
با سلام
آدرس سالن نشاط:
بلوار علوی (بین پل حاج علی اصغر و میدان امام)، انتهای کوچه چمران، نبش خیابان ساحلی

آدرس
نقل قول کردن
#17 ثنا حاجی 1401-04-16 13:30
سلام ببخشید آدرس این خانه ژیمناستیکی که عکسشو گذاشتن میشه لطف کنید من ک هرجا میرم امکانت ندارن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا