یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی استاندار گفت‌: نیاز است کارهاي بهتر، بیش‌تر و جدی‌تری در خصوص ورزش لرستان صورت گیرد.
به گزارش یافته، سید سعید شاهرخی صبح روز پنج‌شنبه در بازدید از مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد اظهار داشت‌: هزینه‌هایی که برای ورزش صرف می‌شود را  نباید با دید هزینه نگاه کرد بلکه نوعي سرمایه‌گذاري است.
وی با اشاره به این که ستاد ساماندهی جوانان در استان شکل گرفته است‌، افزود‌: این ستاد تا كنون جلسات متعددی داشته و استاندار ریاست این ستاد و مدیر کل ورزش و جوانان استان، به عنوان دبیر این ستاد در حال تدوین برنامه‌های سال 94 هستند.
شاهرخی ادامه داد‌: در تدوين این برنامه‌ها‌، حتماً برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار قرار مي‌گيرد تا شکوفایی بیش‌تری در استعداد جوانان صورت پذيرد.
وی ضمن اشاره به این که مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد داراي امكانات خوبی است‌، اظهار داشت‌: این مجموعه دارای کاستی‌ها و کمبود‌هایی است که ما توجه ویژه‌ای به آن داریم و در اعتبارات سال 94 با توجه به پیش‌بینی‌هایی که صورت گرفته، حتماً کمک ویژه‌ای را براي مرمت و توسعه آن لحاظ خواهیم کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان نيز هنگام بازديد از پروژه استانداردسازي سالن مسابقات شهيد چاغروند مجموعه ورزشي تختي اظهار داشت: اين سالن قبل از تغییرات، استاندارد نبود و در ابعاد 23 در 30 فقط اختصاص به رشته‌هاي واليبال و بسكتبال داشت، لذا برآن شدیم با توجه به پیشنهاد كارشناسان این فضای مناسب را استانداردسازی نماییم تا رشته‌هايي چون فوتسال و هندبال نيز از آن به هنگام مسابقات بهره‌مند شوند.
علي‌ياور عزیزپورفرد با بيان اين كه ابعاد سالن استاندارد باید 20 در 40 باشد، افزود: خوشبختانه از آنجایی که طراحی خوبی برای تغییر فضای داخلی انجام گرفته است فضای فعلی به 27 در 47 ارتقا داده شده و این سالن از حد استاندارد هم بهتر است.
وي افزود: در حال حاضر ظرفیت صندلی‌ تماشاگران این سالن 1800 نفر است و سالن از این پس پذیرای رشته‌های فوتسال‌، هندبال، بسکتبال، والیبال و رشته‌هاي ديگر می‌باشد و دو رختکن کاملاً مجزا از هم نیز اين‌جا احداث شده است.
در ادامه این بازدید، معاون تربيت‌بدني و سلامت آموزش و پرورش لرستان نيز پس از بازديد از اماكن ورزشي آموزش و پرورش كه درون مجموعه ورزشي تختي قرار دارند، اظهار داشت‌: هدف از این بازدید‌ها این است که اداره ورزش و جوانان‌، آموزش و پرورش، معاونت سلامت آموزش و پرورش و معاونت تربیت‌بدنی سپاه پاسداران، تمامی امکانات خود را در اختیار جوانان لرستاني قرار دهند.
فريد بهرامي گفت: در موضوع اعتبارات رنج می‌بریم و در شرايطي كه قرار بوده تا پایان برنامه 5 ساله چهارم توسعه یعنی تا پایان سال 89 به سرانه ورزشي یک متر مربع براي هر نفر برسیم، اما هنوز به اين ميزان نرسیده‌ایم.
وي ضمن اشاره به این که پایان سال 94‌، پایان برنامه 5 ساله توسعه است و این مقدار باز هم محقق نمی‌شود افزود‌:  6 طرح را در دستور کار قرار داده‌ایم که اگر تکمیل شوند شاید به متوسط سرانه  0.5 متر مربع برسیم ولی باز هم به اهداف چشم‌انداز تعبیه شده نخواهيم رسيد.
قابل ذكر است در اين بازديد، نادر قرباني مدير كل امور اجتماعي استانداري، ضرغام عليجاني و سيروس حسنوند معاونان اداره كل ورزش و جوانان و بهروز بيرانوند مسوول دفتر فني اين اداره كل، محمد يگانه معاون تربيت‌بدني سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و سرهنگ پاسدار بهروز بازگير مسوول بسيج ورزشكاران استان، حسن آذري عضو شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد و شماري ديگر از مسوولان و خبرنگاران ورزشي نيز حضور داشتند.
 
 گزارش تصويري: ورزشي‌ها با معاون استاندار به عيادت ورزشگاه تختي رفتند!

عکس‌ها از: سید احمد  موسوی / سرپرست روزنامه خبر ورزشی در لرستان
 

دیدگاه‌ها  

#1 خرم آبادی۱ 1393-11-24 01:03
جناب آقای دکتر عزیزپور ، امیدوارم پیمانکار سالن شهید چاغروند هم ، از طرف کارشناسان خبره آن سازمان خلع ید نگردد !!!!!!!!
نقل قول کردن
#2 عبدالله بابایی زاده 1393-11-24 03:14
جناب اقای شاهرخی
با سلام و احترام
این جانب از دوستداران شهر دیارم لرستان و ساکن تهران از شما خواهشمندیم به جای نظارت بی هزینه و اتلاف وقت عزیزان عرصه سیاست و رسانه ، وقت را صرف اجرای پروژه ها بگذارید چرا که خود میدانید در زمان مدیریت بنده در گهر بصورت فوق العاده استادیوم در زمان مشخصی تکمیل و بازسازی شد و تنها به دلایل و سلایق شخصی مجددا از فعالیت ...
جناب اقای شاهرخی
چاله کنده شود مناره گذاشته میشه خود به خود ..
نقل قول کردن
#3 رانده شده از ورزش 1393-11-24 13:08
جناب دکتر عزیزپور فرد
شما که اینقدر به فکر ورزش لرستان هستید چرا اكثر ورزشکاران از شما ناراضی هستند؟
اگه ممکنه دلیلش رو بگید!
فکر میکنم به خاطر اینکه ورزش این استان از عملكرد شما و نزديكانتون ناراضی هستن!
نقل قول کردن
#4 هم استانی 1393-11-25 15:58
شما ورزشکار عزیز از طرف خودت حرف بزن نه اکثر ورزشکاران چون ما که از ایشان راضی هستیم لابد کاری کردی از ورزش رانده شدی
نقل قول کردن
#5 وزنه بردار 1393-11-25 18:23
یافته عزیز پس چرا درخواست من به نمایندگی از طرف کلیه وزنه بردارای شهرمو نزاشتی؟ من که حرف بدی نزدم!!! ما درخواست یه سالن داشتیم . اگه راس میگن یه سر به سالن یخچال بزنن
نقل قول کردن
#6 منتقد 1393-11-26 01:29
اگر آقایان اجازه بدهند آقای عزیزپور خوب کارش را بلده ولی نمی گذارند مدام دنبال حاشیه سازی هستند. افرادی که منافعشان در خطر است دست به هر کاری میزنند که حقایق مدیریتی خوب ایشان وارونه جلوه کند
نقل قول کردن
#7 آخر شر 1393-11-28 07:46
با سلام :
متاسفانه جدیدا براي ورود به اين اداره كل و راه افتادن كارت بايد حتما به زبان شيرين ... مسلط باشي در غير اينصورت راه به جايي نداري. گذر زمان است و كاري نميتوان كرد گهي پشت بر زين و گهي زين بر پشت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا