یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسابقات کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی - یافته

سی و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام جهان‌پهلوان غلامرضا‌ تختی از صبح امروز با حضور تماشاگران علاقه‌مند به کشتی با برگزاری مسابقات 4 وزن اول در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شده که مسابقات نوبت بعدازظهر با حواشی جالبی همراه‌ بود.

به گزارش یافته، استقبال تماشاگران از اين مسابقات به حدي بود که سالن شهدای هفت تیر پاسخگوی خیل علاقه‌مندان به کشتی نبود و بسیاری از آنها ایستاده مسابقات را نظاره کردند‌.

حواشی مسابقات / اختصاصي يافته :

- مراسم افتتاحیه مسابقات از ساعت 16 آغاز شده‌است.

- گروه موسیقی ترنم آذربایجان همانند جام یادگار امام‌(ره) در این مسابقات نیز به اجرای موسیقی پرداختند.

- "لوریس چکناواریان" آهنگساز و رهبر ارکستر ایرانی و از هم‌وطنان ارامنه نیز در سالن شهدای هفتم تیر حضور پیدا کرده‌است. چکناواریان از ارامنه ایران و زاده‌ي بروجرد است که رهبری ارکستر فیلارمونیک ارمنستان را برعهده داشته‌ است.

- عصر امروز " شهرام ناظری" با اجرای موسیقی زنده هنرنمایی کرد. در پایان " ناظری" مورد تشویق هواداران کشتی قرار گرفت و سپس منصور برزگر با اهدای نمادین مدال طلای این جام از او قدردانی نمود‌.

- "بهروز وثوقي‌راد" لیدر لرستانی نیز یکی از مشوقین تماشاگران حاضر در مسابقات بود‌.

- "مهدی هاشمی" استاندار تهران، "احمد مسجدجامعی" رئیس شورای شهر تهران، "مهدی چمران" عضو شورای اسلامی شهر تهران و رئیس شورای عالی استان‌های کشور در سالن شهدا هفتم تیر حضور دارد.

- پس از دیدار الدار کورتانیدزه و حریف ترک خود در رقابت‌های جام تختی که پس از افت و خیز فراوان و با رد و بدل‌ شدن فن‌های زیبا از سوی کورتانیدزه با برتری 12 بر 10 كشتي‌گير ترک پایان یافت، رسول خادم، علی‌رضا حیدری و علی‌رضا رضایی رئیس، نایب‌رئیس فدراسیون کشتی و مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد به سمت کورتانیدزه بر روی تشک کشتی رفتند و از وی که با سن 42 سالگی به روی تشک مسابقات حضور يافت تقدیر کردند. کورتانیدزه 2 مدال برنز المپیک و 2 طلای وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد جهان را کسب کرده و در اين مسابقات برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

- در اواسط مسابقات عصر، گوینده سالن خبر داد که "امامعلی حبیبی" قهرمان جهان و المپیک و از کشتی‌گیران نامدار ایران، در غم از دست دادن همسرش عزادار شده‌ است.

-از عطاء‌الله بهمنش، گوینده و گزارشگر پیشکسوت ورزشی و ناصر گیوه‌چی، دارنده مدال نقره المپیک نیز توسط چکناواریان و چمران تقدیر به عمل آمد.

- یکی از کارهای خوب روز اول مسابقات تقدیر از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی کشور بود. امروز و در حاشیه این مسابقات از محمد‌ابراهیم سیف‌پور دارنده مدال‌های طلای طلا و نقره جهان و برنز المپیک، ابراهیم جوادی دارنده 4 مدال طلای جهان و برنز المپیک، محمدمهدی یعقوبی دارنده مدال نقره المپیک، علی‌اکبر حیدری برنده مدال برنز المپیک، عباس زندی قهرمان اسبق جهان، محسن فره‌وشی دارنده مدال طلای جهان، از مجید ترکان دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز جهان، عسکری محمدیان دارنده مدال‌های نقره جهان و المپیک، عباس حاج‌کناری قهرمان سابق جهان، مسعود مصطفی‌جوکار برنده مدال نقره المپیک، مراد محمدی دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان جهان و صادق گودرزی دارنده 4 مدال نقره و برنز جهان و توسط نماینده فدراسیون جهانی کشتی و مسئولان فدراسیون تقدیر شد.

- در بخش دیگری از مراسم از "محمدعلی محمدیان" معلم فداکار مریوانی نیز با اهدای لوح تقدیر شد.  این معلم پایه دوم دبستان شیخ‌شلتوت شهر مریوان به منظور هم‌دردی با دانش آ‌موز سرطانی خود که به علت عوارض ناشی از مصرف دارو و شیمی درمانی دچار ریزش موی سر شده بود، موهای سرش را تراشیده بود.

مسابقات کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی +  یافته

 

مسابقه کشتی جام تختی - یافته

"بهروز وثوقی‌راد" لیدر لرستانی حاضر در مسابقات

 

مسابقه کشتی جام تختی - یافته

مسابقه کشتی جام تختی - یافته

مسابقه کشتی جام تختی - یافته

مسابقه کشتی جام تختی - یافته

غلامرضا محمدی - مربی لرستانی تیم ملی

غلام‌رضا محمدی مربی لرستانی تیم ملی

 

گزارش: عبدالرضا قاسمی/ یافته - تهران

عکس : امیررضا قاسمی


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا