یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات ورزشی به روز پایانی رسید.
به گزارش پایگاه خبری یافته، این نمایشگاه که در شبستان مصلی برپا شده، میزبان بیش از 160 غرفه از شرکت‌ها و فعالان حوزه تجهیزات ورزشی داخلی و خارجی، از جمله شرکت‌های ارائه‌دهنده تجهیزات باشگاه‌های ورزشی و مکمل‌های خوراکی و همچنین اداره کل ورزش و جوانان لرستان بود.
این نمایشگاه که با رویکرد اصلاح سبک زندگی و سلامت همگانی و با هدف توجه ویژه به حوزه ورزش کشور، ارتقای ورزش‌های همگانی و قهرمانی و توسعه اماکن ورزشی راه‌اندازی شده، بخشی از فضای خود را به حضور رسانه‌ها و مطبوعات فعال در حوزه ورزش کشور اختصاص داده است.
ارائه آخرین دستاوردها و فناوری‌های حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی، توسعه ورزش‌های پایه و ورزش مدارس، آشنایی با پیشرفت‌های حوزه تجهیزات ورزشی، ایجاد فضای رقابتی و ارتقای کیفی تولیدات و تجهیزات ورزشی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه عنوان شده است.
 
اعلام آمادگی تعاونی خدمات فرهنگی و ورزشی برای کمک به نقاط محروم لرستان
در این نمایشگاه از بین ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها، دو استان حضور فعال داشتند.
استان همدان و استان لرستان با شرکت در نمایشگاه و ایجاد غرفه، به ارائه آخرین دستاوردها و فعالیت‌های حوزه ورزش و جوان استان مربوطه پرداختند.
مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لرستان در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار یافته گفت: استقبال از غرفه لرستان بسیار خوب بود و با توجه به جانمایی خوب غرفه لرستان، موفق به معرفی دستاوردها و فعالیت‌های حوزه ورزش و جوان لرستان به بازدیدکنندگان شدیم.
زینب فیضی افزود: در این نمایشگاه به دستاوردهای خوبی دست یافتیم که مهم‌ترینش این بود که شرکت تعاونی خدمات فرهنگی و ورزشی جوانان به‌منظور ایجاد مراکز ورزشی در نقاط محروم استان لرستان آمادگی خود را به اداره ورزش لرستان اعلام کرد.
وی ادامه داد: این تعاونی هیچ‌گونه بودجه‌ای از استان نمی‌خواهد و تحت پوشش صندوق تعاون تأمین آتیه کودکان ملل متحد می‌باشد.
فیضی تأکید کرد: این اتحادیه در مناطق محرومی که نیاز به مراکز فرهنگی ورزشی دارد سرمایه‌گذاری می‌کند.
شایان ذکر است شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات ورزشی که از 13 شهریور آغاز شده است، عصر روز پنجشنبه 16 شهریورماه خاتمه خواهد یافت.






نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا