یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور، تیم‌های خیبر خرم‌آباد و خونه‌به‌خونه بابل از ساعت 14 به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان گلی در بر نداشت.
به گزارش پایگاه خبری یافته، خیبر که امروز در خرم‌آباد میزبان خونه‌به‌خونه بابل بود با وجود تلاش فراوان موفق به پیروزی مقابل میهمانش نشد تا با این تساوی و 17 امتیاز یک پله در جدول سقوط کند.
خیبر در حالی نیم‌فصل را با قرار گرفتن در رده‌ی متزلزل پانزدهم جدول به پایان برد که مشکلات مالی حرف اول این تیم در رقابت‌های نیم‌فصل بود.
بی‌شک مجموعه مدیریتی این تیم برای بقاء در لیگ یک، باید از همین امروز به فکر چاره باشد.

برنامه‌ای برای شروع نیم‌فصل نداریم
سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد از مشکلات مالی خیبر خبر داد.
داوود حق‌دوست در پایان بازی امروز گفت: با نظر مدیر عامل باشگاه و با توجه به وجود مشکلات موجود تمرینات خیبر برگزار نمی‌شوند.
وی با اشاره به شرایط خوب مالی خونه‌به‌خونه گفت: ای تیم متمول در حالی با تساوی در این دیدار متوقف شد که بازیکنان تیم فوتبال خیبر تاکنون هیچ‌گونه حقوقی دریافت نکرده‌اند.
وی افزود: خونه‌به‌خونه از دقیقه 75 بازی تیم حریف با ضد فوتبال بازی کردن شرایط را برای خیبر سخت کرد.
وی با اشاره به شرایط خوب بدنی بازیکنان تیم خیبر افزود: در حالی که تیم از شرایط بد مالی رنج می‌برد، تیم‌های لیگ یک با پیشنهادهای خوب مالی خواهان برخی از بازیکنان تیم خیبر هستند.
حق‌دوست ادامه داد: برنامه‌ای برای شروع نیم‌فصل دوم تا مشخص شدن وضعیت مالی بازیکنان نداریم.
حق‌دوست ادامه داد: امیدوارم مسئولان استان با حمایت و کمک مالی به خیبر در نیم‌فصل دوم این تیم را که تنها تیم لرستان در لیگ یک ایران بوده و نه‌تنها افتخار فوتبال لرستان بلکه نماینده و افتخار غرب کشور در لیگ یک فوتبال ایران است را حمایت کنند.

امتیاز ویژه خیبر، تماشاگرانش هستند
سرمربی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه تساوی برابر خیبر را عادلانه دانست.
علی‌رضا مرزبان در پایان بازی امروز و در جمع خبرنگاران با اشاره به این که دو تیم با توجه به وضعیت خود در جدول و کسب هر سه امتیاز بازی، به میدان آمدند، افزود: در بازی خوب و تماشاگرپسند امروز هر دو تیم موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتند که سهم ما بیشتر از خیبر بود.
وی خیبر را تیمی خوب و منسجم دانست و گفت: امیدوارم در نیم‌فصل با حمایت مسئولان استانی و تقویت تیم خود به میانه جدول صعود کند و این تیم از پتانسیل بالای برخوردار بوده که یکی از امتیازهای خوب خیبر حضور هواداران خونگرم این تیم است.










مصطفی باقری/یافته

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1395-09-24 23:04
حدود پنج هزار هوادار با غیرت خیبر در هوای سرد امروز خرم آباد به ورزشگاه تختی رفتند و پر تماشاگرترین بازی خانگی این فصل خیبر را رقم زدند.ولی افسوس باز هم در حسرت پیروزی ماندیم! با این روند فقط باید دعا و ثنا کنیم که خیبر سقوط نکنه دسته دو
نقل قول کردن
#2 سپهوند 1395-09-24 23:33
کلی تشویق کردیم و خون دل خوردیم که اومده لیگ یک حالا سقوط کنه؟؟؟
خدا نکنه بخدا در شأن مردم استان و خرم آباد نیست.بابا وقتی ما تیم داشتیم وقتی ما نایب قهرمان جام حذفی شدیم وقتی ما قهرمان باشگاههای تهران رو تو همین زمین بردیم بخدا شهرهای دیگه اصلا زمین فوتبال نداشتند اما الان کاشان و زنجان و زاهدان که اصلا تیم فوتبال ندارند برید نگاه ورزشگاههاشون بکنید بعد ما بعد از پنجاه سال هنوز زمین جایگزین نداریم
نقل قول کردن
#3 سامان 1395-09-25 01:38
خیبر تنهاست...
امیدوارم مسئولین خیبر را دریابند.
به امید موفقیعت ❤خیبر خرم آباد❤
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا