یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مربی خیبر خرم‌آباد در پایان بازی برابر مس به قضاوت داور اعتراض کرد و گفت: شهاب دارایی در دقیقه 74 پا به توپ وارد محوطه جریمه تیم مس شد که توسط مدافع حریف سرنگون شد، اما داور اعتقادی به خطا نداشت که امیدوارم این اتفاق سهوی باشد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، داود حق‌دوست با اشاره به این که خیبر تیم مردمی، اما خصوصی است افزود: اشتباهات داوری نباید زحمات کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان را هدر دهد.
وی افزود: مس کرمان بازی را از حرکت انداخت و اجازه نداد مسابقه روال عادی خودش را داشته باشد.
مربی خیبر ادامه داد: در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم که به ثمر ننشست.
حق‌دوست تاکید کرد: خیبر تا هفته هشتم با مشکلات زیادی مواجه بود و بدن‌سازی خوبی هم نداشته، که با تمرین منظم در دو هفته اخیر در تلاشیم تا به مرز آمادگی برسیم.
وی ادامه داد: مشکل فنی نداریم و اگر به آمادگی برسیم با توجه پتانسیل خوبی که در بازیکنان وجود دارد در روزهای آینده بهتر خواهیم شد.
مربی خیبر با اشاره به این که از شروع به کار بنده در خیبر، با درایت کادر مدیریتی، برخی مشکلات رفع شده است، افزود: موفقیت خیبر ممکن نیست مگر با حمایت مسوولین و مردم خوب این شهر.
وی تاکید کرد: استاندار لرستان قول مساعد برای کمک به تیم داده و اطمینان داریم با رفع مشکلات مادی شاهد شکوفایی این تیم و کسب موفقیت در روزهای آتی خواهیم بود.
 
در فکر صعود به لیگ برتر هستیم
مربی کهنه کار مس کرمان با ابراز خوشحالی از حضور در شهر با مهر و محبت خرم‌آباد گفت: آماده بودیم تا در  این شهر خوش آب و هوا یک بازی خوب به نمایش بگذاریم.
منصور ابراهیم‌زاده افزود: ما برای کسب سه امتیاز آمده بودیم و فرصت های متعدد و تک به تک گواه این موضوع است.
وی افزود: تفکر تیم مس قرار گرفتن در بالای جدول است و برای رسیدن به این هدف باید تمرین و دقت کنیم که از فرصت‌ها استفاده مناسب داشته باشیم.
ابراهیم‌زاده افزود: ما باید از موقعیت‌های کسب شده در طول بازی استفاده می‌کردیم، زیرا اگر در دقایق پایانی، خیبر به گل می‌رسید، فرصت جبران برای ما وجود نداشت.
مربی مس کرمان افزود: موقعیت‌های حساس زیادی در جریان بازی برای مس اتفاق افتاد که نتوانستیم استفاده کنیم و کسب این موقعیت‌ها به علت تجربه بیشتر بازیکنان ما بود.
وی با اشاره به این که مس روز به روز بهتر خواهد شد، اظهار داشت: در تلاش هستم تا به بالای جدول صعود کنیم و استراتژی ما این است که با توجه به جوانی و تجربه بازیکنان، در دو سال آینده به لیگ برتر صعود کنیم.
ابراهیم‌زاده به حضور بازیکنان بومی در این تیم اشاره کرد و گفت: از 27 بازیکن مس فقط 11 بازیکن غیر بومی داریم.
وی در پایان تاکید کرد: من با لرها همیشه رابطه خوبی داشته ام و بیرانوند و امرایی از شاگردان خوبم بوده اند.
شایان ذکر است عصر امروز تیم خیبر خرم‌آباد از هفته‌ی دهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی خرم‌آباد رو در روی مس کرمان قرار گرفت و در پایان دو تیم با کسی نتیجه صفر بر صفر امتیازات را تقسیم کردند.
 

خبر: رضا طولابی
عکس: مصطفی باقری

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا