یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسابقات روز نخست مرحله اول رقابت‌های لیگ کشتی باشگاه‌های کشور با پیروزی‌های متوالی تیم بیمه رازی لرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، مرحله اول رقابت‌های لیگ کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور که از صبح امروز چهارشنبه و به مدت دو روز در سالن تختی شهر خرم‌آباد در حال برگزاری است، با پیروزی‌های قاطع تیم لرستان در روز نخست ادامه یافت.

نتایج مسابقات روز نخست به شرح زیر است:
کشتی فرنگی:

گروه A
دور اول:
سینا صنعت ایذه 6 یگانه اندیمشک 2
بیمه رازی 8 فلک‌الافلاک تهران صفر

دور دوم:
بیمه رازی 7 یگانه اندیمشک یک
سینا صنعت ایذه 7  فلک‌الافلاک تهران یک

دور سوم:
يگانه انديمشك 5 فلک‌الافلاک تهران 3
بيمه رازي 7 سينا صنعت ايذه 3

گروه B

دور اول:
هیأت کشتی قم 4 (برنده) - شهدای چهارم آذر اندیمشک 4
آنزان ایذه 4 (برنده) – پیام نور خراسان 4

دور دوم:
پیام نور خوزستان 5 شهدای چهارم آذر اندیمشک 3
آنزان ایذه 6 هیأت کشتی قم 2

دور سوم:
آنزان ايذه 4 (برنده) – شهداي چهارم آذر انديمشك 4
پيام نور خوزستان 5 هيأت كشتي قم 3

مسابقات کشتی فرنگی با شرکت 8 تیم در دو گروه برگزار شد که تیم بیمه رازی لرستان در گروه A با تیم‌های شادروان عزیزاله یگانه اندیمشک، سینا صنعت ایذه، بیمه رازی لرستان و فلک‌الافلاک تهران همگروه بود؛ در گروه B نیز شهدای 4 آذر اندیمشک، هیأت کشتی استان قم، پیام نور خوزستان، آنزان ایذه به مصاف هم رفتند.
در پايان مسابقات مقدماتي تیم‌های بيمه رازي و آنزان ايذه با سرگروهي در گروه‌های خود به ديدار فينال راه يافتند و تیم‌های پيام نور خوزستان و سينا صنعت ايذه ديدار رده‌بندی را برگزار می‌کنند.


کشتی آزاد:

دور اول:
بیمه رازی لرستان 8 ستارگان ساری صفر
هیأت کشتی البرز 5 پیام نور مازندران 3
استراحت: رعد پدافند

دور دوم:
ستارگان ساری 5 رعد پدافند 3
بیمه رازی لرستان 8 هیأت کشتی البرز صفر
استراحت: پیام نور مازندران

دور سوم:
ستارگان ساري 4 (برنده)- پيام نور مازندران 4
بيمه رازي لرستان 8 رعد پدافند صفر
استراحت: هيأت كشتي البرز

دور چهارم:

ستارگان ساري 7 هيأت كشتي البرز يك
رعد پدافند 4 (برنده)- پيام نور مازندران 4
استراحت: بيمه رازي لرستان

رقابت‌های کشتی آزاد به صورت دوره‌ای و بین پنج تیم ستارگان ساری، بیمه رازی لرستان، هیئت کشتی البرز، پیام نور مازندران و رعد پدافند برگزار شد كه بيمه رازي با 3 برد قهرماني شانس اول قهرماني است.

در حاشيه:
* در همان اولین دور مسابقات فاصله سطح فنی تیم بیمه رازی لرستان با سایر تیم‌ها کاملاً واضح بود. تیم آزاد و فرنگی رازی با بهره گرفتن از بهترین کشتی گیران و مربیان ایران در اولین روز مسابقات دست‌نیافتنی ظاهر شدند و بی‌تردید این تیم قهرمان بلامنازع لیگ برتر خواهد شد.
* به همت اداره کل ورزش و جوانان لرستان و هیات کشتی استان زیرساخت‌های لازم در سالن برگزاری مسابقات مهیا بود.
*برای خبرنگاران حاضر در سالن یک میز و دو صندلی در نظر گرفته شده بود، این در حالی است که حداقل تعداد خبرنگاران بومی که در سالن پوشش خبری این رخداد را مخابره می‌کردند 10 نفر بود! ضمناً اینترنت هم در اختیار اصحاب رسانه قرار نگرفته بود.
* "بهروز وثوقی‌راد" لیدر کلاه‌مخملی معروف با شکل و شمایل فیلم‌های فارسی دهه 50 اندک تماشاگران را وادار به تشویق می‌کرد تا حدودی تشویق تماشاگران، یخ سالن را آب نمود.
* كار هدايت دو تيم آزاد و فرنگي لرستان در اين مسابقات را غلامرضا محمدي (سرمربي آزاد) و شهرام سبزواري (مدير فني آزاد)، حسن رنگرز (سرمربي فرنگي) و طالب نعمت‌پور (مدير فني فرنگي) بر عهده دارند.
* کادر فنی تیم فلک‌الاافلاک تهران متشکل از: هومن بهاروند (مربی) هادی زینی‌وند (کمیته فنی) امین عسگرپور (سرمربی) سجاد آزادی (مربی) همگی لرستانی و ساکن خرم‌آباد هستند!
* 124 کشتی‌گیر آزاد و فرنگی کار در این رقابت‌ها حضور دارند.

حواشی مسابقات عصر چهارشنبه

* مسابقات از ساعت 16 عصر در گرمای شدید سالن شهید چاغروند آغاز شد.
* از جمله داوران لرستانی که قضاوت کشتی‌ها را بر عهده دارند می‌توان به: فرید بهرامی، شیرزاد غلام‌زاده، محمود صید‌رضایی، روح‌الله سپهوند، بهزاد بیرانوند، علی طاهری و محمد آب‌روان اشاره کرد.
* متأسفانه تماشاگران از کشتی‌های بعدازظهر نیز استقبال خوبی نکردند و خیلی از صندلی‌ها خالی بود!
* "شهرام سبزواری" مدیر فنی کشتی آزاد بیمه‌ی رازی لرستان در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما بیان کرد: حضور تیم بیمه‌ی رازی با نام لرستان را باید به فال نیک گرفت و از این فرصت برای معرفی و کشف استعدادها استفاده کرد.
وی ادامه داد: تیم بیمه رازی لرستان در این دوره از رقابت‌ها یک سر و گردن بالاتر از سایر رقیبان ظاهر شده است که این امر با تدبیر غلام‌رضا محمدی تحقق یافته است.
* سرپرست تیم کشتی آزاد و فرنگی بیمه رازی لرستان نيز در خصوص میزبانی خرم‌آباد تصریح کرد: تا این‌جا ظاهراً میزبانی خوب بوده است ولی ما انتظار داشتیم تماشاگران لرستانی استقبال بیشتری از مسابقات داشته باشند.
"کیومرث محرابی" در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا بیمه‌ی رازی در فصل آینده باز هم در خرم‌آباد تیم‌داری خواهد کرد، گفت: فعلاً نمی‌توان در این خصوص اظهار نظر کرد، باید ببینیم در پایان این مسابقات چه نتیجه‌ای حاصل خواهد شد، سپس ارزیابی‌های لازم صورت بگیرد، آن‌وقت می‌توان تصمیم قطعی گرفت.
* "عسگری محمدیان" پیشکسوت صاحب‌نام مازندرانی نيز به خبرنگار ما گفت: آن‌قدر به خرم‌آباد و مردمانش تعلق خاطر دارم که این‌جا احساس غربت نمی‌کنم.
مدیر و سرمربی تیم پیام نور مازندران با اشاره به خاطرات خوبی که در خرم‌آباد داشته است بیان کرد: تا به حال 8 باری هست که به خرم‌آباد می‌آیم، مهمان‌نوازی، صداقت و خونگرمی مردم لرستان همیشه برای من ثابت شده است و همه‌جا به نیکی از آن‌ها یاد می‌کنم.
وي افزود: این‌جا من یک رفیق بسیار عزیز دارم به نام "سیاوش نوری"، ما در یک وزن بودیم و بر روی تشک رقیب ولی خارج از مسابقه مثل دو برادر رابطه‌ای صمیمی با هم داشتیم.
عسگري محمديان در خصوص سطح کیفی مسابقات نیز اظهار داشت: در مجموع سطح کیفی مسابقات قابل‌قبول است، تیم بیمه رازی لرستان با صرف هزینه‌ی بالا و جذب کشتی‌گیران مطرح تابه‌حال بسیار عالی ظاهر شده‌اند.
وي با بيان اين كه این آوردگاه می‌تواند چند جوان آینده‌دار را به کشتی ایران معرفی کند، افزود: بی‌شک ثمره‌ی برگزاری لیگ کشف استعدادهایی است که آینده‌ی کشتی ایران را خواهند ساخت.
قابل ذکر است عسگری محمدیان در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ساری و دانشجوی مقطع دکترا است.

* این مسابقات پنج‌شنبه با شناخت تیم‌های برتر به پایان می‌رسد و و تیم‌های برتر این رقابت‌ها مجوز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را کسب می‌کنند.
مرحله اول رقابت‌های لیگ کشتی باشگاه‌های کشور- خرم‌آباد مسابقات روز نخست با پیروزی‌های قاطع تیم بیمه رازی لرستان مرحله اول رقابت‌های لیگ کشتی باشگاه‌های کشور- خرم‌آباد مسابقات روز نخست با پیروزی‌های قاطع تیم بیمه رازی لرستان مرحله اول رقابت‌های لیگ کشتی باشگاه‌های کشور- خرم‌آباد مسابقات روز نخست با پیروزی‌های قاطع تیم بیمه رازی لرستان مرحله اول رقابت‌های لیگ کشتی باشگاه‌های کشور- خرم‌آباد مسابقات روز نخست با پیروزی‌های قاطع تیم بیمه رازی لرستان برنامه روز دوم اين رقابت‌ها (پنج‌شنبه) به شرح زير است:

برنامه روز دوم اين رقابتها (پنجشنبه) به شرح زير است:

خبر و عکس: رضا طولابی

دیدگاه‌ها  

#1 برزو 1395-06-10 20:00
زنده باد لرستان... کشتی ما کم حرف برای گفتن ندارد.
نقل قول کردن
#2 علی 1395-06-11 08:05
گرمی سالن باعث عدم حضور تماشاچیان شده است
نقل قول کردن
#3 حسین 1395-06-14 11:53
این دیگه روشنه که هر تیمی که بودجه داشته باشه و کشتیگیر مازندرانی رو بیاره تو تیمش برنده میشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا