یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تيم فوتبال خيبر خرم‌آباد در هفته دوم رقابت‌هاي ليگ يك كشور در ورزشگاه تختي خرم‌آباد با يك گل مغلوب تيم تازه صعود كرده‌ي پارس جنوبي جم بوشهر شد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، خيبري‌ كه تمريناتش دير آغاز شده و فقط از بازيكنان بومي استفاده مي‌كند، در روز كه حداقل شايسته كسب يك تساوي بود، در عين ناباوري با يك گل مغلوب مهمان جنوبي شد.
در حاشيه:
* بازي محكم و فيزيكي بازيكنان دو تيم باعث ايجاد برخورد و در نتيجه اعتراض مكرر به داوري شد. در اين بين برخي از بازيكنان به يك‌ديگر فحاشي مي‌كردند!
* استقبال چنداني از بازي خانگي خيبر نشد و فقط حدود هزار و پانصد نفر در ورزشگاهي كه گنجايش حدود 9 هزار نفر را دارد حضور يافتند.
* متاسفانه تداوم فحاشي برخي تماشاگرهانماها همچون فصل قبل، گاهي در ورزشگاه طنين‌انداز مي‌شد كه اين موضوع مي تواند موجب محروميت و جريمه‌ي خيبر شود و علاوه بر آن چهره مردم لرستان را نزد ميهمانان تخريب كند. بجز اين موارد، هتاكي و فحاشي هيچ خاصيت ديگري ندارد و فحاشي هيچ‌وقت جايزه و 3 امتياز را به تيمي نمي‌دهند! به نظر مي رسد ديگر باليدن به شمار زياد تماشاگران خيبر فايده‌اي ندارد چرا كه به برخي از ان‌ها به جاي كمك به تيم، به رقيب كمك كرده و باعث تخريب روحيه بازيكنان خودي و محروميت خيبر مي‌شوند. تماشاگري كه رايگان وارد ورزشگاه مي‌شود و پول بليط نمي‌پردازد، نبايد اين‌چنين رفتاري از خود بروز دهد و به يقين تعداد زياد چنين تماشاگراني افتخار ندارد!
* تشویق‌هاي تماشاگران در اين بازي یک‌صدا و رسا نبود و ساز و دهل حرف اول را می‌زد!
* داور گل تيم خيبر كه به نظر سالم و درست مي رسيد را در اين بازي مردود اعلام كرد. اين موضوع شائبه‌هاي در خصوص حمايت‌ از تيم جنوبي را به وجود آورد چرا كه هفته قبل نيز در زمين خود، وقتي تيم مس رفسنجان را با يك گل شكست دادند، در آن بازي يك گل سالم تيم رفسنجان را داوران مردود اعلام كردند!
* شمار زيادي از تماشاگران از هواداران وقتي حدس زدند خيبر در اين بازي زور گلزني ندارد، دقايقي قبل از اتمام بازي ورزشگاه را ترک کردند.
* "علي نيكبخت" سرمربي خيبر پس از اتمام بازي به شدت حسر مي خورد كه خيبر چطور مفت و مسلم 3 امتياز حساس اين بازي را از دست داد در حالي كه به رغم نداشتن تمرين مناسب و بازيكن غيربومي، بسيار از حريف متمكن خود سرتر بازي كرد. وي اظهار اميدواري كرد ظرف روزهاي آتي روي بدن‌سازي بازيكنان خيبر بيشتر كار شود تا مثل نيمه دوم اين بازي، كم نياورند و طي يك ماه آينده به شرايط ايده‌آل بدني برسند.
* بازيكنان دو تيم كه درون زمين مدام به همديگر فحاشي مي‌كردند و معترض بودند، پس از پايان بازي در راهروي منتهي به رختكن دو تيم نيز با هم درگير شدند. گويا خورشيدي كمك‌مربي پارس قصد وساطت داشت كه اين موضوع باعث آسيب‌ديدگي وي شد. مصدوميت وي باعث شد تا اين مربي را به يكي از مراكز درماني خرم‌آباد منتقل كنند و خوشبختانه شب، بدون مشكل خاصي ترخيص شد و همراه با تيم بوشهري، لرستان را ترك كرد.
* شاگردان "مهدي تارتار" در روزي كه مستحق پيروزي نبودند با 3 امتياز شيرين خرم‌آباد را ترك كردند.
* از آن‌جا كه بر خلاف اكثر استان‌هايي كه در ليگ يك تيم دارند، بازي‌هاي خانگي خيبر از شبكه افلاك پخش زنده نمي‌شود، پايگاه خبري يافته از طريق كانال تلگرامي اقدام به پوشش وقايع و اتفاقات مهم بازيخيبر به صورت زنده مي‌نمايد. علاقه‌مندان مي‌توانند با عضويت در كانال تلگرامي يافته به نشاني Yaftenews@ از اخبار و وقايع آنلاين بازي‌هاي خيبر مطلع شوند. پايگاه خبري يافته براي اولين بار بين رسانه‌ها 2 سال قبل هنگام بازي خيبر و بعثت در كرمانشاه و نيز بازي حساس خيبر و آلومينيوم در اراك (مسابقات ليگ دسته دوم فوتبال كشور 1393) اقدام به پوشش زنده بازي‌هاي خيبر در فضاي مجازي نمود كه اميدواريم همچنان در اين زمينه خدمت‌گزار علاقه‌مندان فوتبال لرستان باشيم.
* تصاويري كه مصطفي باقري" از اين بازي شكار كرده است را ملاحظه نماييد:
گزارش تصويري: خيبر خرم‌آباد سرتر بود، اما باخت
 

دیدگاه‌ها  

#1 احسان 1395-05-24 09:10
سلام.کاش مسئولین تیم و واگذار میکردن تا اینکه یه تیم ضعیف و روانه مسابقات کنن تیم خیبر فصل قبل خوب کار کرد و انتظار داشتیم این فصل با یه تیم قوی و با برنامه ریزی درست یکی از مدعیان صعود باشن خواسته ای که فصل قبل نشون دادن میشه بهش رسید ولی متاسفانه عکس این مسئله اتفاق افتاد و فکر نمیکنم با وضعیت امسال تیم خیبر تو لیگ یک ماندگار بشه از استاندار محترم هم گله داریم که اندازه صنایع اراک به تیم خیبر توجه و حمایت نکردن
نقل قول کردن
#2 حمید ت 1395-05-24 10:28
به بهانه بومی گرای نخواستن هزینه کنن اینم نتیجه اش.
نقل قول کردن
#3 دد 1395-05-24 12:06
با این وضعیت مالی وعدم حمایت از این تیم باید به این بچه ها خدا قوت گفت که با یک گل میبازند
نقل قول کردن
#4 دولتشاهی 1395-05-24 15:20
سلام،خواهشا با این رفتارها آبروی مردم خرم آباد رو نبرید،فوتبال نخواستیم.
نقل قول کردن
#5 افراسیاب 1395-05-25 01:46
اقای مدیر ورییس هیات وغشو هیات ریسه به جای بهانه جویی هرساله تیم رو واگذار کن و ابروی این شهر رو نبر
نقل قول کردن
#6 مهدی منصوری از حسن آبادشهرری 1395-05-25 03:00
سلام/تو استان لرستان انگار که مسئولین با ورزش و فوتبال و تیمداری بیگانه و قهرند!!آخه تین چه وضعیه؟یعنی عرضه حمایت و ساپورت مالی یه تیم لیگ یکی رو ندارند!یه خرده از استانهای دیگه یاد بگیرید که دو سه تا تیم تو لیگ برتر دارند.
نقل قول کردن
#7 مهدی منصوری از حسن آبادشهرری 1395-05-25 03:04
دقیقا بلایی که سر گهر دورود اومد داره سر تیم خیبر میاد؟!متاسفم،وا قعا
نقل قول کردن
#8 درویشی 1395-05-25 12:35
به نقل از افراسیاب:
اقای مدیر ورییس هیات وغشو هیات ریسه به جای بهانه جویی هرساله تیم رو واگذار کن و ابروی این شهر رو نبر

اقای غرض ورز اگه ایشون نبود که خیبری وجود نداشت تو این استان کسی دلش برای خیبر نمیسوزه بجای تشکر از زحمات ایشون متاسفانه فقط عقده های خودمون رو خالی میکنیم
نقل قول کردن
#9 شهروند 1395-05-25 15:03
واقعأ برای مسئولین متأسفم.دوست عزیزمون راست میگه تیمو بفروشن بهتره.مسئولین آبروی این شهرو بردن.شما خبرنگارا وظیفتون روشن کردن مردمه.نه حمایت یکطرفه از اونا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا