یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور با توقف تیم‌های اول تا پنجم جدول که از بخت صعود به لیگ ‌برتر برخوردارند مقابل رقبای‌شان انجام شد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، شکست مس کرمان با اکبر میثاقیان مقابل خیبر خرم‌آباد اتفاقی غیرقابل پیش‌بینی بود که فقط از تیم‌های تحت هدایت اکبر اوتی بر می‌آید که چنین وقتی از فصل شکستی این‌چنینی را تجربه کنند!
با نتایجی که عصر امروز رقم خورد پیکان همچنان با 61 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های خونه به خونه بابل با 53 و ماشین‌سازی تبریز با 52 امتیاز دوم و سوم هستند. فجر سپاسی و مس‌کرمان هم با 50 امتیاز رده چهارم و پنجم را در اختیار دارند و چشم به 6 بازي آتي براي صعود خواهند داشت.
خيبري‌ها سرانجام با پس از گذشت 6 بازي بدون برد و در هفتمين بازي و پس از 2 ماه موفق به شكستن طلسم ناكامي‌ها مقابل مس كرمان شد.
 گزارش تصويري: طلسم نبردن خيبر در بازي هفتم شكست/ مس، قرباني خرم‌آبادي‌ها
سرمربی خیبر خرم‌آباد در پایان بازي تيمش با مس كرمان كه به برتري 2 بر صفر خيبر انجاميد، ضمن تبريك این پيروزي ارزشمند به مردم لرستان و به خصوص خرم‌آبادی‌ها گفت: در این مسابقه بسیار منطقی و حساب شده بازی کردیم.
"علي نيكبخت" با بيان اين كه از نظر فنی واقعا همه‌ی بچه ها عالی کار کردند، افزود: به خوبی تیم مس را آنالیز کرده و از نقاط قوت و ضعف‌شان باخبر بودیم، لذا سعی کردیم ابتدا زهر این تیم را گرفته و سپس دامنه حملات خود را به صورت گسترده‌تر تدارک ببینیم.
وي در ادامه بيان داشت: خوشبختانه روند بازی آن طور که می‌خواستیم جلو رفت و موفق شديم نيمه دوم به نتيجه مطلوب دست يابيم.
 سرمربی خیبر با اشاره به وضعیت نامساعد مالی باشگاه خیبر تصریح کرد: متاسفانه هنوز بچه‌ها 3 ماه حقوق معوقه دارند و این موضوع تا حدودی مرا شرمنده‌ی بازیکنانم کرده است.
نيكبخت خاطرنشان ساخت: بازیکنان ما به رغم این که از مشکلات مالی رنج مي‌برند ولی یک قدم عقب ننشسته و با تدبیر و منطقی به حق خود که 3 امتیاز این مسابقه بود رسیدند.
علی صدرا کاپیتان و زننده‌ی گل اول خیبر نيز در پایان مسابقه عنوان کرد: به رغم مشکلات شدید مالی ثابت کردیم که در زمین مسابقه پول هیچ تاثیری بر كار ما ندارد و بازیکنان ما جسورانه و حرفه‌ای مقابل مس باتجربه بازی کردند.
وي از تماشاگران حاضر در ورزشگاه تشکر کرد و گفت: این برد تقدیم به همشهری‌های شریفم مي‌كنم؛ این عزیزان امروز با تشویق‌های بی‌امان خود ما را شرمنده‌ی محبت‌شان کردند.
"اکبر میثاقیان" سرمربی مس کرمان كه به دليل صادر نشدن كارت مربي‌گري‌اش به نام سرمربي مس از جايگاه ويژه نظاره‌گر اين بازي بود پس از باخت مقابل خیبر، حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد!
قابل ذكر است بازي رفت اين دو تيم در كرمان با تنها گل دقيقه 79 فرزاد حسين‌خاني، يك بر صفر به مفع مس خاتمه يافت. در آن بازي "وينكو بگوويچ" كروات سرمربي مس بود.
گزارش تصويري: طلسم نبردن خيبر در بازي هفتم شكست/ مس، قرباني خرم‌آبادي‌ها 
* رد و بدل کردن پاس‌های کوتاه با کم‌ترین ضربه به توپ، صبر و حوصله و استفاده از توپ‌های عمق دفاع، انسجام و سازماندهی دفاعی عالی، بازی فداکارانه توام با جنگندگی و دوندگی بی‌امان بازیکنان و همچنین نمره‌ی قبولی برای علی گودرزی در آخرین نقطه‌ی دفاعی خیبر و شهاب دارایی در پیشانی خط حمله از جمله عوامل تاثیرگذار در پیروزی خیبر خرم‌آباد مقابل مس کرمان به شمار می‌رود.
* از آغاز بازي تا دقیقه‌ی 80 یکی از تماشاگران علاقه‌مند به خیبر به صورت ایستاده و با شعارهایی چون "دروازه‌بان ضد فوتبال" حسابی روی سیستم عصبی ارشاد یوسفی دروازه‌بان مس کرمان راه رفت!
* از جمله چهره‌های ورزشی و فوتبالی حاضر در ورزشگاه می‌توان به علی‌یاور عزیزپورفرد مدیر کل اداره ورزش و جوانان لرستان، ضرغام علیجانی معاون ورزشی اداره کل، ابراهیم میرزاپور دروازه‌بان اسبق تیم ملی، حمید فتحی مدافع لرستانی و اسبق تیم نفت تهران و جمعی از پیشکسوتان فوتبال لرستان اشاره کرد.
* حدود 50 نفر از تماشاگران مس کرمان با تدارک و سازماندهی باشگاه متمول مس با یک دستگاه اتوبوس vip به خرم‌آباد آمدند. آن‌ها تا  قبل از دریافت گل با طبل و سنج به تشویق تیم مس پرداختند، اما با دريافت گل دوم تب آن‌ها كاملا فروكش كرد.
* بيش از 4 هزار تماشاگر فهیم خرم‌آبادی با رعایت احترام به تیم حریف 90 دقیقه متعصبانه و پرشور تیم خیبر را تشویق کردند. پس از خاتمه‌ی مسابقه و كسب برد ارزشمند خیبر، شماري از آن‌ها در مقابل درب خروجی‌ جايگاه با آهنگ‌های محلی به رقص و پای‌کوبی پرداختند.
مصاحبه و حاشيه‌نگاري: رضا طولابی
 گزارش تصويري: طلسم نبردن خيبر در بازي هفتم شكست/ مس، قرباني خرم‌آبادي‌ها


 





عكس‌ها: مصطفي باقري و علي محمدي

دیدگاه‌ها  

#1 دژخیبر 1395-01-17 00:14
تبریک .استفاده ازبازیکنان درپستهای تخصصی .تشویق تماشاگران باهدایت لیدربهروزوثوق کمترین اشتباه بازیکنان به خصوص خط دفاع وجنگیدن برای پیروزی .ودریبل مشکلات مالی وبیاعتنایی به فقرمالی تیم این نتیجه رارقمزد.
نقل قول کردن
#2 مهراد 1395-01-17 02:47
باید هزار آفرین گفت به شما شیر مردان با تعصب خیبر و تشکر کرد از تماشاگران و هواداران این تیم،این بچه ها نیاز به تشویق از نظر روحی و حمایت از نظر مالی دارند،از مسئولین این استان خواهشمندم فکری برای این تیم پرقدرت وبی ادعای دوست داشتنی بکنند و ازهمه نظر این تیم را حمایت بکنند تا درآینده شاهد پیروزی و پیشرفتشان باشیم،به امید آن روز
نقل قول کردن
#3 خادمی.خیبر 1395-01-18 08:28
خدا قوت به بازیکنان و کادر فنی با غیرت و با تعصب خیبر...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا