یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرمربی لرتبار پاس همدان با ابراز رضایت از پيروزي 3 بر صفر تیمش مقابل خیبر خرم‌آباد گفت: در سایه حمایت مسوولان به خصوص مهندس نیکبخت استاندار همدان و رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان موفق عمل كرديم.
به گزارش پايگاه خبري يافته، "اکبر محمدی" اظهار کرد: اضافه کرد: در اين بازي و بازي قبل برابر آلومينيوم هرمزگان كه باز هم 3 بر صفر پيروز شديم، 6 گل زدیم که البته می ‌توانستیم 2 برابر این گل‌ها را دروازه حریفان کنیم.
وي افزود: خوشبختانه استاندار فوتبال‌دوست همدان با درک اوضاع تیم و این که حمایت‌های به موقع اهرم انگیزه‌بخش برای کسب موفقیت‌های بیش‌تر است، تا کنون در حد توان حمایت‌های لازم را داشته که خانواده پاس از بزرگ باشگاه قدردانی می‌کند.
محمدي در ادامه با تاكيد بر اين كه خیبر تیم ضعیفی نیست که 3 گل بخورد بلکه تیم ما قوی و خوب کار کرد، گفت: امروز یکی از روزهایی بود که از موقعیت‌ها استفاده لازم برای برد صورت گرفت.
 مربي پاس همدان: 3 گل به خيبر زدیم و 2 برابرش را نزدیم/ اسکی روی چمن به جاي فوتبال!
در حاشيه:
* بازیکنان دو تیم پاس همدان و خیبر خرم‌آباد در شرایطی به مصاف هم رفتند که بارش شدید باران سبب شد تا اغلب صحنه‌ها شباهت به اسکی روی چمن داشته باشد. تداوم بارش‌ها و آب گرفتگی سطح چمن ورزشگاه شهدای قدس سبب شد تا بازیکنان دو تیم در اغلب صحنه‌ها به خصوص تکل زدن روی توپ مسافت دو برابر را روی چمن لیز بخورند.
* پاس همدان برای دومین بازی متوالی در لیگ امسال با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسیدند تا یکی از بهترین بازی‌های فصل جاری پاس در خانه را رقم بزنند.
* نیکبخت سرمربی خیبر خرم‌آباد در بسیاری از صحنه‌ها نسبت به نحوه قضاوت تيم داوري بازی اعتراض داشت.
* رضا حاتمی و حمید گلزاری دو بازیکن همدانی در ترکیب اصلی و ثابت تیم خیبر حضور داشتند.
* خط دفاعی خیبر در دریافت هر 3 گل مقصر بود.
* این بازی به صورت مستقیم از شبکه‌های استانی همدان و لرستان پخش شد.
* شاهین حاجی‌بابایی داور این بازی به شدت از سوی تماشاگران پاس تشویق شد.
* در پایان بازی درگیری لفظی بین طرفداران تیم خیبر که تعداد آن‌ها حدود 20 نفر بود و هواداران پاس ایجاد شد.
* تماشاگران پاس همدان بعد از برتری تیمشان مقابل خیبر خرم‌آباد، عادل فردوسی‌پور را به باد انتقاد گرفتند و شعار "عادل فردوسی‌پور‌– خجالت، خجالت" سر دادند! کنایه‌های اخیر فردوسی‌پور به تیم پاس منجر به ناراحتی شدید هواداران این تیم در همدان شده و امروز پس از برتری پر گل تیم‌شان، مقابل دوربین‌های پخش مستقیم بازی، شعار عليه فردوسي‌پور بدهند.گزارش تصويري بازي خيبر خرم‌آباد و پاس همدان:
 

مربي پاس همدان: 3 گل به خيبر زدیم و 2 برابرش را نزدیم/ اسکی روی چمن به جاي فوتبال!

گزارش تصويري بازي خيبر خرم‌آباد و پاس همدان
عكس‌ها از: عبدالرحمان  رفعتي / همدان‌فوتبال

دیدگاه‌ها  

#1 کیوان 1395-01-10 08:48
مسولین به داد تیم خیبر چرا نمیرسید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا