یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: نتایج به‌دست‌آمده توسط تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد جای تقدیر دارد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در ضیافت نهاری که به منظور قدردانی از زحمات بازیکنان خیبر، ظهر امروز در مجتمع گردشگری و تفریحی آرشین برگزار شد، "هوشنگ بازوند" اظهار داشت: با خیال راحت به رقابت‌ها ادامه دهید و نگران هیچ‌چیزی نباشید.
وی که همراه با "سيد سعید شاهرخی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعي استانداری و مسعود بهرام‌نژاد مدير كل حوزه استاندار میزبان بازیکنان خیبر بود، گفت: با توجه به آشنایی خوبی که نسبت به مسائل فوتبال دارم؛ و همچنین اطلاع از مشکلات مالی که شما با آن مواجه هستید، تأکید می‌کنم که نتایج به‌دست‌آمده خیبر واقعاً جای تقدیر دارد.
استاندار لرستان افزود: به رغم بسیاری از مشکلات قول می‌دهم با تمام توان در کنار شما باشیم و هر کمکی از دست‌مان بر بیاید کوتاهی نخواهیم کرد.
بازوند افزود: شما فقط با تمرکز به انجام بازی‌های خوب فکر کنید و نگران مسائل مالی نباشید.
استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنانش از زحمات "همایون بهاروند" رییس هیات فوتبال لرستان و مجموعه‌ی مدیریتی خیبر به نیکی یاد کرد و گفت: بی‌شک کسب این نتایج در مقابل تیم‌های متمول لیگ یک؛ غیر از تعصب مثال‌زدنی شما؛ حاصل برنامه‌ریزی و مدیریت اعضای هیات مدیره محسوب می‌شود.
استاندار در جمع بازیکنان خیبر: نتایج کسب شده قابل تقدیر است/ نگران مسائل مالی نباشيدسرمربی خیبر نیز در سخنانی آخرین وضعیت تیم را به اطلاع حاضرین رساند.
"علی نیکبخت" با حساس خواندن شرایط فعلی تیم؛ خاطرنشان کرد: در حالی‌ که تا به امروز در جایگاه نهم جدول رده‌بندی قرار داریم اما هنوز راه سختی در پیش داریم و ما باید برای حفظ سهمیه‌ی لرستان در لیگ يك تا آخرین بجنگیم.
وی افزود: هر گونه لغزش از ما این امکان را فراهم می‌آورد که منطقه خطر جدول قرار بگیریم.
نيكبخت با توجه به فوتبالی بودن استاندار از استاندار وی تقاضا کرد در مرتفع نمودن مشکلات اين باشگاه همچون گذشته حامی و یاور بازیکنان و مجموعه‌ی خیبر باشد.
 در پایان از طرف استاندار لرستان هدایایی به بازیکنان خیبر اهداء شد.
قابل ذكر است تيم خيبر خرم‌آباد در هفته بيست و هفتم ليگ دسته اول فوتبال كشور شنبه در اراك به مصاف آلومينيوم اين شهر مي‌رود. بازي رفت اين دو تيم در خرم‌آباد بدون حضور تماشاگران (به دليل محروميت خيبر) با يك گل به نفع سبزپوشان خرم‌آبادي پايان يافت.
استاندار در جمع بازیکنان خیبر: نتایج کسب شده قابل تقدیر دارد/ نگران مسائل مالی نباشداستاندار در جمع بازیکنان خیبر: نتایج کسب شده قابل تقدیر دارد/ نگران مسائل مالی نباشدخبر: رضا  طولابی؛ عكس: امير  علي‌پناهي

دیدگاه‌ها  

#1 حامد 1394-11-27 18:19
آقای استاندار وعده بازی دوستانه با استقلال چی شد ؟
نقل قول کردن
#2 arash 1394-11-27 18:50
زنده باد خیبر ... زنده باد استاندار
نقل قول کردن
#3 سپهر 1394-11-27 19:44
آقای نیکبخت به جایگاه خیبر در رتبه نهم جدول اشاره فرمودند در حالی که با احتساب سه امتیاز بازی رفت با آلومینیوم،نماین ده شایسته فوتبال لرستان تا رتبه ششم صعود خواهد کرد.حدود شش ماه از آن مسابقه گذشته اما هنوز نتیجه نهایی اعلام نشده!!!
نقل قول کردن
#4 منوچهر بازداری 1394-11-27 22:04
سلام
تشکر از حمایت استاندار پرکار و دلسوز....
نقل قول کردن
#5 عباس 1394-11-27 23:53
تشکر ویژه از استاندار عزیزمان.
جای تقدیر داره،اسپانسر که نداره حداقل خودمون حمایت کنیم.
نقل قول کردن
#6 حسینی 1394-11-28 07:52
درود بر استاندار ورزش دوست و کادر و بازیکنان با تعصب خیبرکه با کمترین امکانات نتایج قابل قبولی گرفتند . فقط درخواست داریم که استاندار محترم پیگیر 3 امتیاز از دست رفته خیبر باشند
نقل قول کردن
#7 احسان منصوریان 1394-11-28 08:53
از حمایتهای همیشگی استاندار ورزشدوست وفوتبالدوست بی نهایت سپاسگزاریم وامیدواریم این حمایتها ادامه داشته باشد.به امید سرافرازی لرستان وخیبر خرم آباد
نقل قول کردن
#8 کارمند سازمان ... شهرداری 1394-12-02 11:19
مسئولين محترم مشکل مالی رو از طریق اخذ پول از شهرداری حل می کنند.ولی من کارمند شهرداری از دیماه تاکنون حقوق دریافت نکرده ام و این در حالی است که شهرداری مرکزی در پرداخت حقوق به روز هستند.آیا خون زن وبچه شهرداری مرکزی از خون زن و بچه های ما رنگین تره.چرا عدالت رعایت نمیشه.واگذار می کنیم به خداوند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا