یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بی‌شک بین 20 تیم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، از نظر تعداد تماشاگر تیم خیبر خرم‌آباد در صدر قرار دارد و این یک نعمت بزرگ برای هر تیم محسوب می‌شود.
طي چند بازی گذشته به خصوص در مسابقاتی که زیر بارش شدید باران و برف و در هوای سرد استخوان‌سوز برگزار شد؛ تماشاگران فهیم لرستانی به صورت ایستاده 90 دقیقه دست از حمایت خیبر برنداشته و با پیروزی در مقابل ماشین‌سازی تبريز و گیتی‌پسند اصفهان و به تساوی کشاندن بازی 2 بر هيچ باخته مقابل گل‌گهر سيرجان‌، مُهر تأییدی بر تاثیر حضور مؤثر تماشاگران در بازی‌های خانگی خیبر می‌توان زد.
اما در پایان بازی خیبر مقابل فولاد یزد و در لحظه‌ی خروج بازیکنان از زمین، چند تماشاگر با الفاظ زشت شماري از بازیکنان خیبر را مورد خطاب قرار دادند که این امر واکنش متقابل را در پي داشت. بی‌گمان حساب آن دسته از تماشاگران فهیم و قدرشناس لرستانی از این عده‌ی انگشت‌شمار جدا است؛ تماشاگران متعصب لرستانی به خوبی بر این امر واقف هستند که با توجه به بضاعت مالی و زیر‌ساخت‌های لازم، تا همین هفته‌ی بیست و ششم لیگ‌، بازیکنان خیبر دست به کار بزرگی زده‌اند و در اولین فصل حضورشان در لیگ فرسایشی و فشرده‌ی دسته اول‌، نتایج فوق‌العاده خوبی کسب کرده‌اند.
این تیم که از ابتدای فصل با مشکلات شدید مالی دست به گریبان بود، این روزها نیز حال و روز خوشی از نظر مالی ندارد و به رغم 3 ماه حقوق معوقه‌(كه البته مبلغ حقوق آن‌ها هم ناچيز است)، بازیکنان خیبر با نهایت غیرت و جسارت در زمین مسابقه ظاهر می‌شوند و با کسب نتایج مطلوب دل هواداران را شاد می‌کنند.
 هواداران خیبر؛ خودزنی ممنوع!/ گزارش تصويري زيباي نبرد خيبر و فولاد يزد
جدا از پیروزی‌های خیبر، فوتبال رو به رشد و تماشاگر‌‌پسندی را از سبزپوشان لرستانی شاهد هستیم. در این میان و با توجه به مقایسه‌ای کوتاه از نظر توان مالی، بازیکن و امکانات خیبر به مراتب فراتر از انتظار ظاهر شده است، لذا انتظار می‌رود تماشاگران لرستانی همچنان به حمایت خود از این تیم ریشه‌دار ادامه داده و تحت تاثیر یک تساوی با شعار و حرف‌های ناامید کننده بازیکنان خیبر را دلسرد و بی‌انگیزه نکنند. بازیکنانی که 90 دقیقه مرد و مردانه در مقابل تیم‌هایی ایستادگی می‌کنند که تا سال‌ها تجربه‌ی حضور در لیگ‌هاي برتر و دسته اول را در کارنامه‌ی خود دارند.
 بی‌انصافی است اگر در ادامه‌ی این مسیر پر فراز و نشیب، احساسی عمل كرده و زحمات صادقانه‌ی بازیکنان را نادیده گرفت. با کسب هر نتیجه‌ای که در آینده رقم خواهد خورد بايد همچنان در کنار خیبر باقي ماند و با درک عمیق از شرایط این تیم، دست از حمایت معنوی از خیبر نکشید.
 تماشاگران لرستانی به ایران اثبات خواهند کرد که استان و شهر ما آن‌قدر استعداد و پتانسیل دارد که با هزینه‌ای بسيار كم‌تر از سایر تیم‌ها، می‌تواند در لیگ دسته اول کشور قد بکشد. بی‌تردید با حمایت‌های تماشاگران لرستانی خیبر به راحتی قادر خواهد بود سهمیه‌ی لیگ یک را حفظ نماید و به امید خدا با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و جذب اسپانسر در فصل بعد به دنبال صعود خواهند بود.
تا هفته‌ی بيست و ششم لیگ يك، استاندار فوتبالی لرستان در حد توان تلاش خود را برای تزریق هزینه‌هایی برای کمک به خیبر در نظر رضا باقري‌طولابيگرفته است و اگر تا بدین لحظه خیبر در لیگ دوام آورده، جدا از غیرت و زحمات بازیکنان‌، کادر فنی و مجموعه‌ی مدیریتی باشگاه تلاش‌های هوشنگ بازوند استاندار لرستان نیز تاثیرگذار بوده است.
 امید آن می رود در هفته‌های حساس آینده استاندار لرستان همچنان چتر حمایت خود را بر روی سر باشگاه خیبر خرم‌آباد باز نگه دارد.

رضا  طولابی
 








 گزارش تصويري زيباي نبرد خيبر و فولاد يزد




قابل ذكر است بازي تيم‌هاي خيبر خرم‌آباد و فولاد يزد در هفته بيست و ششم ليگ دسته اول فوتبال كشور، همچون بازي رفت اين دو تيم در يزد با تساوي يك بر يك رقم خورد.
در اين بازي "ميكاييل ايمن‌تراج" دروازه‌بان جوان تيم فولاد يزد با درخشش خود مانع از شكست تيمش در خرم‌آباد شد.
با توجه به تساوي يك بر يك ماشين‌سازي تبريز برابر پيكان و تساوي خانگي ايران‌جوان بوشهر برابر داماش گيلان، تيم خيبر هم‌چنان در دور برگشت با 15 امتياز از 7 بازي پيشتاز ليگ دسته يك فوتبال كشور است و ماشين سازي و پيكان با 14 امتياز پس از اين تيم قرار دارند.


دیدگاه‌ها  

#1 حمیدت 1394-11-26 07:29
نیروی انتظامی با کسانی که دست به فحاشی به بازیکنان تیم خیبر یا تیم مهمان می زنند برخورد کند ...
نقل قول کردن
#2 خیبر خرم آباد 1394-11-26 09:23
ای لعنت وه ایم نفهم
ای لعنت وه تماشاگر نما
نقل قول کردن
#3 مهران رشیدی 1394-11-26 10:26
مدیریت خیبر خیلی ضعیفه با بحث کلی ضعف های این مدیریت فعلا کاری ندارم ولی در بحث جذب و توجیه لیدر های توانا این ضعف به وضوح مشخصه وقتی این حجم تماشاگر به صورت خودجوش جذب خیبر شدن وظیفه مدیریت باشگاهه که اونا رو از طریق لیدر اداره کنه و بصورت صحیح راهنمایی و کنترل کنه (لشگری که فرمانده نداشته باشه هر چند هم قوی باشه محکوم به شکسته)منم یه هوادارم مثه بقیه ولی دیروز خودکشی کردم که جلوی تشویق کردن تیم حریف رو بگیرم یا بعضی جاها که یه سری میخواستن ویزواری و صدرا رو مسخره کنن من باید مانع بشم که اونجا فقط یه تماشاگر معمولی ام
نقل قول کردن
#4 میر دریکوند 1394-11-26 10:46
دیروز واقعا صحنه های بسیار زشتی از چند تماشاگر نما دیدیم که فقط میشه تاسف خورد.علی صدرا دیروز در کنار گلزاری و منصوریان از خوبای تیم و اگه یکم شاتس داشت میتونست دو گل بزنه ولی اخر بازی در خالی که پدر محترم ایشون اونجا بود چند تماشاگر نما اقدام به فحاشی به صدرا کردن که باعث بغض این بازیکن با تعصب شد که واقعا جای بسی تاسفه اتفاقی که قبلا هم برای بازیکنان دیگه افتاده بود.حتی همه بازیکنان خیبر بشدت ناراحت بودن و خواستار برخورد جدی نیروی انتظامی بودن .ایشون یکی از کاپیتان های تیم هست و بین بازیکنان خیبر محبوب.نباید مورد اهانت چند تماشگر نما معلوم حال قرار بگیره امیدوارم که دیگه شاهد چنین صحنه هایی نباشیم.
نقل قول کردن
#5 مهران رشیدی 1394-11-26 12:10
خیلیا مشتاقن که همراه تیم به اراک برن امیدوارم باشگاه هر چه زودتر این هماهنگی رو به نحو احسن انجام بده که بتونیم از نعمت تماشگرای خوب و متعصبمون تو بازی با آلومینیوم اراک هم بهره بگیریم.البته باید در رسانه هم اعلام عمومی بشه که مطمئنا تعداد تماشاگرامون تو اراک به بیش از 500 نفر میرسه و خرم آبادی های مقیم اراک هم به این جمع اضافه میشن
نقل قول کردن
#6 تیم بی لیدر 1394-11-26 13:44
تیم خیبر لیدر ندار اینایی که لیدرن اصن از لیدری چیزی نمی دونن اون آقای به اصلطلاح پیشکسوت هم اصن نمی دونه لیدری چیه! بدون هماهنگی با سکوی مقابل میگه شعار بدید :lol:
شعارهای تیمو هم نمی دونه! چرا بهروز وثوق راد که تماشاگرا قبولش دارند و برای تیم زحمت کشیده اند رو بیرون انداختند!!!؟
لیدری هم باندبازی داره!؟ دیروز این همه تماشاگر اومده بود لیدرا یه جا جمع شده بودند و بلد نبودند تشویق کنند.
اگه بهروز بود جو خاصی میداد به ورزشگاه. ناسلامتی لیدر پرسپولیس بوده توی جام جهانی کششتی هم لیدر بوده بقیه چی!!؟
نقل قول کردن
#7 حسین 1394-11-26 13:46
یکی به این بهروز وثوقی بفهمونه این تیم خیبر هزارتا مشکل جور واجور داره
ایشون خیبر رو با بارسلونا اشتباه گرفته عزیزم پول خیبر کجاست که به تو بده
اگه فی سبیل الله تشویق میکنی که هیچ و گرنه هوادار خیبر اعصابتو نداره یهویی دیدی .....لااله الاالله
نقل قول کردن
#8 ناصر 1394-11-26 16:16
ما بايد دست تك تك اين شيران زاگرس ببوسيم-عشق است بچه هاي خيبر-تنها دلخوشي بيكاران شهر من-ممنون از همتون-اين افراد خيبري نيستن-
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا