یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تيم خيبر خرم‌آباد در روزي كه مي‌توانست مقابل گل‌گهر سيرجان پيروز شود، به دليل بي‌دقتي برخي بازيكنانش و نيز اشتباهات تيم داوري، از كسب پيروزي محروم ماند.
به گزارش پايگاه خبري يافته، اين بازي از ساعت 14 با سوت جواد شرفي داور اهل سوسنگرد استان خوزستان آغاز شد كه هادي طوسي از سمنان به عنوان كمك اول، رحيم حاجي‌پور از خوزستان به عنوان كمك دوم و پيمان فرخي‌مهر به عنوان داور چهارم وي را در امر قضاوت ياري مي‌دادند.
مسئول بازي و نماينده فدراسيون "ولي‌الله خليفه‌اصل" از استان فارس و ناظر داوري "رامين عرفانيان" از استان البرز بودند.
پيش از آغاز بازي "حسين جودكي" بازيكن تيم خيبر در نيم‌فصل اول رقابت‌هاي امسال كه از نيم‌فصل دوم به گل‌گهر سيرجان پيوسته است، به سمت نيمكت ذخيره‌هاي خيبر رفت و از آنان اجازه بازي گرفت.
"ارشير نعمت‌الهي" از مربيان تيم خيبر نيز قبل از آغاز بازي از طريق بلندگوي ورزشگاه از تماشاگران خواست به ياد مرحوم "رضا احدي" و مرحوم "همايون بهزادي" از پيشكسوتان فوتبال كشورمان كه اخيراً دار فاني را وداع گفتند، فاتحه قرائت كنند. وي همچنين از مرحوم "ناظم گنجاپور" ملي‌پوش سابق فوتبال كشورمان كه سال‌هاي قبل جزو كادر فني گل‌گهر سيرجان بود و به خرم‌آباد سفر مي‌كرد نيز يادي نمود.
گل‌گهر در اين فصل 2 بازيكن لرستاني ديگر به نام‌هاي محسن طرهاني و اسماعيل شهبازي را به خدمت گرفته بود كه به دليل مصدوميت در نيم‌فصل از اين تيم جدا شدند.
هواي ورزشگاه تختي خرم‌آباد لحظاتي پيش از آغاز بازي مطلوب بود اما اندكي بعد به سردي گراييد و در نيمه دوم شاهد بارش قطرات ريز برف نيز بوديم.
نكته‌اي كه بد نيست آن را ذكر كنيم برخورد خوب نيروهاي انتظامي با تماشاگران و خبرنگاران بود. طي چند بازي اخير اصحاب رسانه با همكاري خوب نيروهاي انتظامي به موقع در محل مسابقات حضور مي‌يابند و اجازه ورود خودروهاي آنان به داخل مجموعه ورزشي تختي داده مي‌شود.
هنوز دقايقي از آغاز بازي نگذشته بود كه در شلوغي جلوي دروازه خيبر، توپ جلوي پاي بازيكن شماره 77 گل‌گهر افتاد و او با ضربه بغل پا توپ را وارد دروازه خيبر كرد. چون هوا نامساعد و جلوي دروازه شلوغ بود، پس از زدن گل، اين بازيكن خوشحالي نكرد و به همين دليل كنجكاوي ما برانگيخته شد تا بدانيم چه كسي گل را زده است؟! از "رضا فتح‌آبادي" سرپرست جوان تيم گل‌گهر كه پرسيديم پاسخ داد زننده گل "حسين جودكي" بازيكن لرستاني تيم گل‌گهر بود!
وقتي در حين و پايان بازي اين موضوع را به كادر فني خيبر منعكس كرديم كه جودكي زننده گل اول بوده از موضوع اظهار بي‌اطلاعي كرده و بسيار متعجب بودند كه او زننده گل بوده است! جودكي در دور رفت تقريباً تمامي بازي‌ها را براي خيبر به ميدان رفت و در اكثر مواقع نيز بازيكن فيكس بود اما فقط در آخرين بازي برابر نساجي در قائم‌شهر پايش به گل باز شد و حالا در برابر تيم سابق خود موفق به گلزني شد!
"مرتضي يكه" كمك مربي گل‌گهر، مرد همه‌كاره اين تيم كنار زمين بود و با داد و فرياد هم به بازيكنان خود و هم به تيم داوري، نكاتي را گوشزد مي‌كرد! يك بار هم جنجال او در دقيقه 19 منجر به اين شد كه "منصور قياس" مربي بدن‌ساز گل‌گهر هم از كوره در رفته و به داور چهارم و عوامل برگزاري توهين كند. به همين دليل، قياس بار رأي داور از روي نيمكت ذخيره اخراج شد در حالي كه يكه باني اين جنجال بود. "مجيد نامجومطلق" سرمربي گل‌گهر اگر چه ايستاده بازي را كنار نيمكت ذخيره‌ها دنبال مي‌كرد اما فقط دو سه بار با صداي بلند به بازيكنانش تذكر داد.
خوردن گل دوم خيبر باعث شد برخي از تماشاگران اين تيم بين دو نيمه قيد حضور در ورزشگاه را زده و استاديوم تختي را ترك كنند. هواي سرد و سوزناك نيز در تصميم اين عده بي‌تاثير نبود!
نيمه دوم با وقت‌كشي‌هاي پياپي بازيكنان گل‌گهر همراه بود و در يكي از صحنه‌ها "حسين جودكي" كه بايد تعويض مي‌شد، ميانه ميدان ولو شد كه سجاد خسروي هم‌بازي سابق او در تيم خيبر، زير بغلش را گرفت و با اصرار او را به سمت بيرون زمين هدايت كرد. خسروي شانس آورد كه داور از كنار اين حركت او به سادگي گذشت. نكته‌ي جالب ديگر اين كه وقتي جودكي كنار خط زمين رسيد، "علي نيكبخت" سرمربي خيبر و مربي سابق او، با صداي بلند گفت: جودكي‌جان اين‌جا هم دراز بكش، جاي خوبي است تا وقت تلف كني!
در يكي از صحنه‌ها ناظر بازي به "مرتضي يكه" بازيكن سابق تيم شاهين و گسترش تهران تذكر داد كه شأن خود را حفظ كرده و باعث بر هم خوردن جو ورزشگاه نشود كه يكه با صداي بلند گفت: من از 30 سال قبل تا حالا در خرم‌آباد مسابقه داده‌ام و با اين جو آشنا هستم!
نيمه دوم، بازيكنان خيبر بسيار بهتر كار كردند و تحرك حميد گلزاري، سجاد خسروي و محمود قائدرحمتي بيش‌تر به چشم آمد. آن‌ها در اين بازي موقعيت‌هاي متعددي را از دست دادند. البته خسروي و قائدرحمتي هر كدام يك بار هم موفق به گلزني شدند. خسروي يك گل هم در نيمه اول زد كه داور به درستي آن را آفسايد اعلام كرد، اما گل رضا حاتمي كه با ضربه‌ي سر وارد دروازه گل‌گهر شد و كمك‌داور اول آن را آفسايد گرفت، صداي اعتراض همه را درآورد...
اگر چه هوا خيلي سرد بود، اما 2 گل خيبر به تماشاگران چسبيد و آن‌ها را گرم چرا كه هر دو زير طاق دروازه حريف زده شدند!
هوتن، دارايي و اميري 3 بازيكن جديد خيبر در نيم‌فصل دوم، در نيمه دوم اين بازي دقايقي به بازي رفتند كه البته هيچ‌كدام در حد انتظاري كه از آن‌ها مي‌رفت ظاهر نشدند. هوتن چپ‌پا به دليل كمبود بازيكن، در سمت راست خط هافبك خيبر به كار گرفته شد. از طرفي، نيكبخت سرمربي خيبر ترجيح داد در مركز خط دفاعي از تركيب فرزاد بهاري و رضا حاتمي بلندقامت و آماده استفاده كند، به همين دليل "محمد ويزواري" را به دفاع راست برد. ويزواري كه پست تخصصي‌اش دفاع آخر است، طي چند صحنه در پست جديد سر در گم نشان داد اما در ادامه بهتر كار كرد. برخي معتقد بودند دريافت 2 گل در نيمه اول تا حدودي به همين دليل و از همين جناح بود.
"علي صدرا" اين بازي خيبر را نيز به دليل مصدوميت از دست داد. گلزاري هم كه در اين بازي اخطار گرفت 3 كارته شد و بازي بعدي در بندرعباس غايب است.
در پايان بازي از 2 بازيكن هر تيم تست دوپينگ گرفته شد كه در تيم خيبر قرعه به نام "ميلاد اميري" تازه‌وارد به زمين و "سجاد درويشي‌عَلَم" افتاد.
با به صدا درآمدن سوت پايان بازي مرتضي يكه به سرعت به رختكن رفت و وسائلش را برداشت تا راهي فرودگاه خرم‌آباد شود بلكه از پرواز تهران جا نماند، اما ساير اعضاي تيم گل‌گهر با اتوبوس راهي شهرشان شدند. آن‌ها شب قبل در هتل ساليز خرم‌آباد اقامت داشتند.

سرمربی تیم خیبر پس از تساوي برابر گل‌گهر اظهار داشت: بازيكنان ما دو نيمه متفاوت را در اين بازي به نمايش گذشاتند كه در نيمه دوم در نتيجه‌گيري بهتر عمل كرديم.

"علي نيكبخت" با بيان اين كه متاسفانه در دو بازي رفت و برگشت 5 امتياز برابر گل‌گهر از دست داديم، افزود: اگر پيروز مي‌شديم مي‌توانستيم در جدول جزو رده‌هاي تك رقمي قرار بگيريم.

وي در خصوص مردود اعلام شدن 2 گل تيم خيبر توسط داوران اظهار داشت: احتمال می‌دهم گل اول خسروی آفساید باشد اما گل دوم را كه حاتمی زد چون از عقب حرکت کرد به هیچ‌وجه آفساید نبود.

نيكبخت افزود: همچنین در نیمه‌ی نخست هم یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه حریف رخ داد که داور از کنار آن به سادگی گذشت.

سرمربی خیبر با اشاره به اين كه در بازی رفت هم داور گل سالم فرزاد بهاری در دقیقه ۸۷ را به اشتباه آفساید اعلام کرد اما گل آفساید حریف به ما را پذیرفتند تا بازنده شويم، گفت: اشتباهات داوری در هر 2 بازي ما با گل گهر به نفع حريف بود و منجر به اين شد كه 5 امتياز مقابل اين تيم از دست بدهيم، در حالي كه در هر دو بازي از حريف سر بوديم.

وي در خصوص حسين جودكي نيز گفت: من از عملكرد وي در نيم‌فصل ول راضي هستم و هر آن‌چه مي خواستم در بازي‌ها اجرا مي‌كرد.

نيكبخت با بيان اين كه كار جودكي در خيبر فقط گلزني نبود كه برخي به اين خاطر به او انتقاد مي‌كردند، افزود: او سرعت بالايي داشت و مدافعان حريف را نيز تحت فشار قرار مي‌داد و براي ساير بازيكنان ما فضا ايجاد مي‌كرد.

"حسين جودكي" بازيكن لرستان گل‌گهر و زننده گل اول اين بازي به خبرنگار يافته گفت: خيبر را دوست دارم و دلم پيش اين تيم است.
وي افزود: براي رفع مشكلات مالي خودم و باشگاه از اين تيم رفتم، اميدوارم كه خيبري‌ها نتايج لازم را براي بقا و حتي صعود در بازي‌هاي آتي كسب كنند.

سرمربي گل‌گهر نيز در خصوص اين بازي گفت: تيم ما نيمه دوم تحت فشار رواني و جو ورزشگاه قرار گرفت.

مجيد نامجومطلق با بيان اين كه مي‌توانستيم 3 اميتاز اين بازي را بگيريم، افزود: روي اشتباهات فردي مدافعان 2 گل خورديم.

شنيده مي‌شود رأي نهايي كميته استيناف پس از بازي خيبر و آلومينيوم هرمزگان در بندرعباس صادر خواهد شد تا تأثيري بر جريان بازي اين دو تيم در دور برگشت نداشته باشد...
حاشيه‌نگاري: رضا  جايدري، عكس‌ها: مصطفي  باقري
گزارش تصويري و حاشيه‌هاي بازي خيبر و گل‌گهر سيرجان/ 30 سال در خرم‌آباد مسابقه داده‌ام!






 

 

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1394-11-07 01:38
بازیکنان سه ماهه جقوق نگرفتن انتظار بی جا نداشته باشید
علی آقا هم مربی خوبیه،
نقل قول کردن
#2 سپهر 1394-11-07 02:12
دو امتیاز خانگی برای خیبر از دست رفت.حیف شد
نقل قول کردن
#3 حمید ت 1394-11-07 02:57
اشتباهات داوری در بازیهای تیم خیبر با حریفان و همچنین این دیدار تا بحال همش به نفع حریفان بوده پیش خوم فکر میکنم که نکند کاسه ای زیر نیم کاسه باشه. و دارن حق کشی میکنن
نقل قول کردن
#4 حسین خیبری 1394-11-07 10:41
سایت یافته عزیز! برای رضای خدا و جلوگیری از رفتن آبروی شهرمون به مسئولین خیبر تذکر بدید این چند لیدرنمایی که پشت رختکن های مربی مهمان می نشینند رو کنار بذارن از دقیقه 1به مجیدنامجومطلق فحاشی کردند من خودم پرسپولیسی ام دل خوشی از هیچ استقلالی ندارم ولی آخه فحاشی چرا؟ چه کار کرده بنده خدا؟ اونم از بی احترامی به "افشین چگنی" که بخدا طرفدارش نیستم و ضبط کردن برنامه وسط بازی خیبر هم کار درستی نیست ولی باید احترامش رو حفظ میکردند
___________________________
يافته: سلام
اتفاقا مسئولين گل گهر به سمت ناظر بازي رفتند و با اصرار ايشان را وادار كردند كه در مورد توهين برخي تماشاگرنماها گزارش بنويسد. خبرنگار يافته اين موضوع را در دقيقه 30 به تماشاگراني كه پشت نيمكت تيم مهمان نشسته بودند منتقل كرد كه خوشبختانه از آن پس، اين كار را نكردند اما نمي‌دانيم گزارش ناظر بازي بر ضد خيبر بود ي نه ؟
به هر حال نتيجه توهين و بي‌حرمتي اين عده‌ي معدود اگر محروميت خيبر از ميزباني نباشد، مخدوش كردن چهره‌ي مردم لرستان نزد مهمان‌هايي است كه گاه ممكن است فقط همين يك بار به اين‌جا سفر كنند اما براي هميشه برخورد بد اين عده‌ي اندك را به پاي همه مردم لرستان محسوب كرده و در خصوص ما تبليغ منفي مي‌كنند ...
كساني كه بد را پسنديده‌اند/ ندانم ز نيكي چه بد ديده‌اند؟!
نقل قول کردن
#5 حسین خیبری 1394-11-07 22:01
سایت یافته عزیز از نگاه فرهنگی و دلسوزانه شما متشکرم اصلا لیدر یعنی رهبر و بزرگ یعنی اگه هواداری خطایی کرد لیدرها باید جلوگیری کنن بازم ازتون متشکرم
نقل قول کردن
#6 احسان 1394-11-08 00:14
با سلام تیم خیبر چند تا لیدر مجرب می خواد با لباس فرم تا هر کسی تو هر بازی لیدر نشه و فحاشی رو به چند نفر دیگه یاد آوری کنه
نقل قول کردن
#7 حامد 1394-11-08 10:04
سلام.از دوستان يافته خواهش مي كنم كه همون اول نتيجه را اعلام كنند تا متوجه بشيم كه بازي چند چند تمام شده است. هر دفعه كه خيبر بازي را انجام مي دهد ما يك ساعت بايد مطلب را دنبال كنيم و بعد آخر كار هم باز متو جه نمي شويم كه بازي چند چند تمام شده است.
سپاس از يافته
----------------------------------
يافته: سلام. دوست عزيز ما به صورت زنده (همزمان با بازي) وقايع را در سايت منتشر مي كنيم.
خبرنگار ما در سرماي ورزشگاه حضور مي‌يابد تا به احترام آن‌ها كه در ورزشگاه نيستند، جور صدا و سيما را بكشد و مردم را به صورت انلاين از نتيجه بازي مطلع كند، آن وقت شما چنين مي‌فرماييد ...
از طرفي، بازي بايد تمام شود تا ما هم از نتيجه مطلع شويم يا نه؟ وقتي بازي در جريان است و ما لحظات حساس بازي را به صورا همزمان در يافته منتشر مي‌كنيم، چطور مي تواني حدس بزنيم نتيجه در پايان چه مي شود تا آن را جلوجلو در سايت بگذاريم؟
شما بايد هنگام گزارش آنلاين بازي، هر چند دقيقه يك بار وارد سايت شويد و در انتهاي خبر مطالب اضافه شده به خبر زنده‌ي بازي را مشاهده كنيد. در پايان هم قيد مي‌شود كه نتيجه چند به چند شده است ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا