در روزی که بازیکنان خیبر خرم‌آباد با حمایت بالغ بر 7 هزار نفر تماشاگر پرشور لرستانی بازی زیبا و قابل قبولی به نمایش گذاشتند، با نتیجه‌ی 2 بر یک مغلوب زرد‌پوشان شیرازی شدند.
سبزپوشان لرستانی در اكثر دقايق اين بازي مالک مطلق توپ و میدان بودند. جسارت، جواني و انگیزه‌ی خیبری‌ها همراه با تشویق‌های بی‌امان تماشاگران، فجر را مجبور به دفاع چند لایه در اكثر دقايق بازي کرد.
تیم صدرنشین لیگ دسته اول در مقابل شیربچه‌های ما در اکثر دقایق مسابقه در درون محوطه 18 قدم محبوس شدند. بازیکنان خیبر با رد و بدل کردن پاس‌های کوتاه و استفاده از فضای پشت مدافعین کناری فجر برای دست یافتن به گل، حملات زیادی تدارک دیدند که بدشانسی مانع از باز شدن دروازه‌ی فجر شد.
شیرازی‌ها تحت تاثیر بازی جسورانه و با برنامه‌ی خیبر به دفاع با 8 بازیکن به شکل متمرکز روی آوردند و با چنگ و دندان از دروازه‌ی خود پاسداري می‌کردند.
بازیکنان خیبر در دو صحنه بر خلاف جریان مسابقه اسیر اشتباهات فردی شده و دروازه‌ی خود را گشوده دیدند. سبزپوشان لرستانی به رغم انجام یک بازی دلچسب و متفکرانه قدر فرصت‌ها را ندانستند و در شرایطی که لیاقت کسب 3 امتیاز را داشتند، یک شکست خانگی تلخ را پذیرفتند.
تیم خیبر با گذشت 16 هفته و تنها با صرف 250 میلیون تومان تا این لحظه از مسابقات نتایج قابل قبولی کسب کرده است. در صورتی که کمیته‌ی استیناف 3 امتیاز بازی با آلومینیوم هرمزگان را به اندوخته‌های خیبر برگرداند، نماینده لرستان در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی قرار خواهد گرفت.
کمیته‌ی استیناف روز سه‌شنبه 3 آذرماه راس ساعت 15 در محل فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه خواهد داد تا تصمبم نهایی را در خصوص نتیجه‌ی بازی خیبر خرم‌آباد و آلومینیوم هرمزگان صادر کند.
شاگردان علی نیکبخت در مقابل تیم فجر صدرنشین نشان دادند از نظر فنی رشد قابل توجهی داشته‌اند. مجددا یادآوری این نکته که تا هفته‌ی شانزدهم تمامی هزینه‌های خیبر از قبیل حقوق بازیکنان،مربیان، تدارکات و هزینه‌های اعزام به مسابقات خارج از خانه تنها 250 میلیون تومان آب خورده است، گویای نتایج قابل قبول از جانب مجموعه‌ی این تیم است.
بی‌شک تماشاگران فهیم لرستانی واقع بینانه و بر اساس ظرفیت‌های لازم نتایج خیبر را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.
 با توجه به راه درازی که خیبر در پیش دارد تنها با ایجاد انگیزه و تشویق بازیکنان می‌بایست نماینده‌ی لرستان در مسابقات لیگ کشور مورد حمایت قرار دهیم.
رضا  طولابی
 خيبر سوار بر بازي و ناكام در نتيجه‌گيري/ تجربه و شانس فجر بر خيبر چربيد
خيبر سوار بر بازي و ناكام در نتيجه‌گيري/ تجربه و شانس فجر بر خيبر چربيد




عكس‌ها: مصطفي  باقري