یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خيبر خرم‌آباد پس از تحمل 3 شكست متوالي و خفيف (با اختلاف يك گل) مقابل تيم‌هاي نفت آبادان، خونه به خونه بابل و پيكان تهران، در هفته دوازدهم تيم پاس همدان را قرباني كرد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، تماشاگران تيم خيبر پس از محروميت از 2 بازي خانگي برابر تيم‌هاي آلومينيوم اراك و خونه به خونه بابل، بعد از نزديك به 2 ماه دوباره به ورزشگاه آمدند و به عنوان يار دوازدهم تيم خيبر، سنگ تمام گذاشتند.
* بازيكنان دو تيم در آغاز بازي با قرائت فاتحه، ياد و خاطره‌ي عزيزالله سلیمان‌نژاد مربي فقيد فوتبال لرستان را كه هفته قبل به رحمت ايزدي پيوست گرامي داشتند. تماشاگران نيز با سر دادن شعار "عزيزجان روحت شاد" ياد و خاطره ي مربي اخلاق‌مدار فوتبال لرستان را گرامي داشتند. بازيكنان خيبر به همين مناسبت روي بازوي خود نوار مشكلي بسته بودند.
* ابراهيم ميرزاپور دروازه‌بان ملي‌پوش سابق و لرستاني‌الاصل به عنوان مربي دروازه‌بان‌ها روي نيمكت پاس همدان حضور دارد. داود مهابادي از اين بازي جاي خود را به طلايي‌منش سرمربي جديد پاس داده است.
  یاران دوازدهم خیبر گل کاشتند
* تعدادی از تماشاگران خرم‌آبادی به همت و ابتكار "انجمن دانش‌آموختگان خرم‌آباد" به عنوان یاران دوازدهم خیبر، سکوهای ورزشگاه تختی را بعد از بازی از زباله‌ها پاک‌سازی کردند. این سازمان مردم‌نهاد با هدف فرهنگ سازی و احترام به محيط زيست، قبل از شروع بازی، بروشورهای آموزشي نیز بین تماشگران توزیع کرد. البته در اين بروشورهاي آموزشي به نكاتي پيرامون لزوم احترام به داور و بازيكنان حريف نيز درج شده بود. نکته قابل توجه در این بین، توجه تماشاگران به درخواست بیان شده در متن بروشور مبنی بر رها نکردن بروشور در فضای ورزشگاه بود. در این پاک‌سازی اعضای این انجمن و اعضاي تحریریه‌ و خبرنگاران پایگاه خبری یافته در كنار دیگر هواداران تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد حضور داشتند.
* همچنين توسط كيانوش بيرانوند يكي از هوادارن متعصب تيم خيبر 100 عدد پرچم كوچك سبزرنگ با نام اين تيم بين هواداران توزيع شد.
* خيبر اگر چه در اين روز فرزاد بهاري كاپيتان و مدافع جلوزن خود را به دليل مصدوميت از ناحيه مچ پا و نيز امير منصوريان دفاع چپ خود را به دليل 3 اخطاره بودن در اختيار نداشت، اما با دفاع تيمي منطقي و درخشش ساير بازيكنان خلاء اين دو مهره تاثيرگذار را پر كرد.
* مصطفي علي‌خاني دفاع راست خيبر روز پرفروغي پشت سر نهاد. اين بازيكن هر بار كه ادراه كرد تيم حريف را با سرعت بالاي خود به هم ريخت.
* خيبر در پايان به لطف درخشش "رضا حاتمي" بازيكن شماره 14 در پست دفاع جلو، "حميد گلزاري‌امجد" بازيكن شماره 15 به عنوان مهاجم كه هر دو اهل همدان و عضو سابق تيم الوند همدان بوده‌اند و نيز "امين مهرزاد" بازيكن شماره 25 اهل شهرستان نهاوند استان همدان موفق شد تيم پاس همدان را 2 بر صفر شكست دهد. در عوض ابراهيم ميرزاپور كمك‌مربي لرستاني پاس همدان مقابل هم‌ولايتي‌ها خود ناكام بود!
  اعتراض خیبری‌ها به سایت ورزش3
تماشاگرن لرستاني نمایش یک بنر در ورزشگاه، مراتب اعتراض خود را به مواضع ضد خيبری سايت "ورزش 3" اعلام داشتند. اين سايت در گزارش بازی‌های خيبر با آلومينيوم هرمزگان و خونه به خونه بابل، اتفاقات بازی را به اشتباه و به عمد به نفع حريفان خيبر اعلام می‌كرد و سعی در تضييع حقوق تيم خيبر و لرستاني‌ها داشت.
وب‌سایت ورزش3 در مطلب "اتفاق غیرقابل باور در لیگ دسته اول" وقتي دقيقه 26 بنا بر فيلم موجود در آرشيو دوربين‌ها بازيكنان خونه به خونه از بخش بيروني توپ به تور دروازه خيبر خورد و به آن‌جا چسبيد و داور نيز كه نزديك صحنه بود اعلام كرد كه اين توپ از بيرون به تور چسبيده است، با جوسازي قصد داشت اين توپ را گل اعلام نمايد (يعني حق تيم بابل به خاطر اعلام نشدن توپي كه از پشت دروازه به تور چسبيده و وارد دروازه نشده ضايع گشته است!) و برعكس در دقيقه 58 كه دو بازيكن دو تيم يك تنه به تنه معمولي با هم داشتند، مهاجم خونه به خونه نهايت استفاده را برد و خودش را به شكل حرفه‌اي زمين انداخت و داور فريب او را خورد و پنالتي اعلام كرد كه با شكايت باشگاه خيبر و ارائه فيلم باري، اين داور به دليل اشتباه تاثيرگذارش 4 جلسه محروم شد، اما سايت ورزش3 علي‌رغم اعلام خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي خبري از كنار اين صحنه عبور كرد و به آن هيچ اشاره‌اي به عمد ننمود.
همچنين پس از نابخردی یکی از تماشاگرنماها در بازی خیبر- آلومینیوم هرمزگان نیز این وب‌سایت مطالبی عجیب بر ضد خیبر همچون "حکم 3 بر صفر به سود خیبر یعنی: سنگ‌های خرم آباد خطر ندارند" منتشر کرد و فقط به موضوع مربوط به شكستن سر بازيكن تيم حريف پرداخت و قصد داشت در تغيير نتيجه بازي به نفع آلومينيوم دخالت نمايد و كميته انضباطي به درستي و براساس نظر ناظر ازي كه اعلام كرد تيم آلومينيوم بدون اجازه وي بازي را ترك كرده، نتيجه را 3 بر صفر به نفع خيبر رقم زد.
 




 
 

دیدگاه‌ها  

#1 مهدی شاه نصیری 1394-08-07 01:05
خیبریها خسته نباشید گل کاشتید ولی ارزشمندتر از برد خیبر کار اررشمند تماشاگران لرستانی در جمع کردن زباله هاست که نشان دهنده ی فرهنگ بالای لرهاست . درود به غیرت همتون هم بازیکنان هم تماشاگران
نقل قول کردن
#2 سپهر 1394-08-07 02:05
روز بسیار خوبی برای خیبر و هواداران این تیم بود.تبریک به بازیکنان با غیرت خیبر و کادر فنی این تیم.حالا نوبت مس کرمانه
نقل قول کردن
#3 سپهر 1394-08-07 02:12
درباره بروشورهای آموزشی که بین تماشاگران حاضر در ورزشگاه تختی توزیع شد یک نکته عجیب وجود دارد و آن این است که روی بند سوم بروشور که مربوط به"گلونی"بود و از هواداران خیبر درخواست شده بود که با گلونی به ورزشگاه بیایند ماژیک سیاه کشیده بودند تا خوانده نشود!!این حرکت چه معنایی دارد؟
نقل قول کردن
#4 یاسمن 1394-08-07 05:35
زنده باد خیبر.
Varzesh3 تخریب خیبر را رها کن.
نقل قول کردن
#5 علي 1394-08-07 07:20
بخاطر جمه اوري ذباله بعد از بازي از همتون متشكرم دوستان فهيم
نقل قول کردن
#6 محمد 1394-08-07 07:51
داش عباس سلفی نگرفتی
نقل قول کردن
#7 اسی 1394-08-07 08:14
ورزش 3 به تیم های شهرستانی اهمیت نمیده
نقل قول کردن
#8 حمیدرضا عطاری 1394-08-07 08:17
انجمن دانش آموختگان خرم آباد کار پسندیده ای انجام دادند وبزودی تماشاگران شهرمان با احترام به داور مسابقات واحترام به حریفان خیبر فرهنک ومعرفت انسانی را به دیگران نشان خواهند داد بکوشیم تا بارفتار خردمندانه اثرات متلک ها وجوکهای نابخردانه ای که نثار قوم شريف و اصيل لر میشود را ازبین ببریم
نقل قول کردن
#9 حسین 1394-08-07 08:35
درود بر تماشاگران و همچنین مردم فهیم و با ادب لرستان
وقتی تو راه موفقیت قدم برمیداری خیلیها چشم دیدنتو ندارن وسعی میکنن جلوی پات سنگ اندازی کنن ورزش سه هم داره همین کارو میکنه
خیبر با قدرت ادامه بده تا چشم یه سریا در بیاد
نقل قول کردن
#10 مسیحا 1394-08-07 17:53
سلام دردیارغربت خیلی خوشحال شدیم امسال همیشه برنده باشی
نقل قول کردن
#11 فری به اسی 1394-08-07 19:40
اسی عزیز ما باید آنقدر اعتراض کنیم و با اقتدار ببریم که جای هیچ بحثی به جز احترام به لر نزاریم.به امید خدا خرم آباد هم بزودی کلانشهر میشه.
نقل قول کردن
#12 لرستان 1394-08-07 19:51
نكته جالب اينجاست بازيكن خونه به خونه كه از حدود 7 متري توپ را به تور پشت دروازه زد به خاطر موقعيت گلي كه از دست داده با تاسف سرش را گرفت و آرام عقب رفت كه با داد و جنجال نيمكت و پس از سي ثانيه فهميد كه مربياشون دارن حاليش ميكنن تا داور را به اشتباه بندازه و خوشحالي كنه تا داور گل بگيره :D
بنده خدا اينم توي باغ نبود حتما توي رختكن از اكبرآقا سيلي رو خورده
از طرفي بنازم به سايت ورزش 3 كه جور اين بازيكن را كشيد و از راه دور و با جار و جنجال سعي كرد هواي تيم محبوبش را داشته باشه هر چي باشه تيمهاي پولدار به بعضي از اين قبيل خبرنگارهاي پول پرست خوب ميرسند . به مدير سايت ورزش 3 توصيه ميكنيم مواظب باشه بعضي خبرنگارهايش دارن چه شيطنتهايي ميكنند
نقل قول کردن
#13 کاظمی 1394-08-07 20:34
سایت خبر انلاین هم بر علیه عليرضا بیرانوند جوسازی می کند در حالی که خیلی از بازیکنان مشکلاتی بدتر از بیرانوند داشتند اما متاسفانه سایت خبر انلاین به مشکل جزیی بیرانوند دامن میزند. تنها سایتی که بارها خبرهای منفی در مورد بیرانوند منتشر کرده این سایت بوده
نقل قول کردن
#14 لرستان قهرمان 1394-08-07 22:42
آقایان ببخشید این 100 پرچم کجا بودن که ما ندیدیم اشتباه نکنید
کسی با هزینه شخصی خودش پرچمی رو در بین هواداران خیبر
توزیع نکرده است.
نقل قول کردن
#15 مهران رشیدی 1394-08-09 20:21
لرستان قهرمان
یه بنده خدایی صد تا پرچم با هزینه خودش چاپ کرده که صد تاش 300 هزار تومن هزینه برداشته میخواد هر بازی 100 پرچم بفروشه این پول که فقط پول تولید این پرچما میشه و پول جمع میشه و واسه بازی بعد دوباره تبدیل به پرچم میشه که این پول همیشه در گردش باشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا