یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از هفته دهم رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي خيبر عصر دوشنبه 20 مهرماه تيم خيبر در ورزشگاه تختي ميزبان خونه به خونه بابل از تيم‌هاي متمول ليگ بود.
خيبر كه آخرين بار در اين ورزشگاه دوشنبه 10 فروردين 94 در مسابقات فصل گذشته ليگ دسته دوم كشور با تك گل داود حقي كه روي يك ضربه ايستگاهي به ثمر رسيد يك بر صفر مغلوب تيم آلومينيوم اراك شد و امروز نيز با گذشت 12 بازي خانگي در ليگ‌هاي دسته دوم و دسته اول، دوباره طعم تلخ شكست را در خانه چشيد.
همچنين طلسم گل نخوردن خيبر در بازي‌هاي خانگي اين فصل نيز پس از 419 دقيقه شكسته شد.
 جمشيد محمدي داور آباداني اين بازي كه چند صباحي است ساكن اصفهان است، در دقيقه 58 تصميمي عجيب گرفت كه باعث بهت و حيرت همه فوتبال‌دوستان لرستاني و به خصوص بازيكنان خيبر شد. وي برخورد تنه به تنه دو بازيكن را كه هم‌زمان به توپ رسيدند را به نفع تيم بابل كه مهاجم اين تيم با زرنگي خود را روي زمين انداخت، پنالتي اعلام كرد تا در حساس‌ترين زمان ممكن، 3 امتياز حساس از چنگ خيبر خارج شود و به حساب يكي از رقباي اين تيم در بالاي جدول واريز گردد.
محمدي به جز اين صحنه، كار خاصي براي قضاوت نداشت و بازي به جز دقيقه 26 كه بازيكنان تيم بابل ضربه خود را با اختلاف نيم متر از تور پاره كنار دروازه وارد دروازه خيبر كردند، صحنه قابل بحثي از نظر داوري نداشت كه آن ضربه هم به درستي (از روي تصوير تلويزيوني شبكه افلاك) خارج اعلام شد در حالي كه جوسازي اكبر ميثاقيان مربي كهنه‌كار خونه به خونه بابل از همين صحنه آغاز شد و داور را به خاطر اين تصميم، با اعتراض خود تحت فشار رواني گذاشت تا نيمه دوم آن پنالتي مشكوك را به نفع تيمش اعلام كند.
شايد اگر تماشاگران لرستاني از تماشاي اين بازي محروم نبودند، جو رواني ورزشگاه هيچ‌گاه اجازه‌ي چنين تصميم عجيبي به داور نمي‌داد اما دريغ كه تجربه‌اي تلخ در بازي با آلومينيوم هرمزگان باعث شد تا حق و حقوق خيبر در اين بازي پايمال شود.
البته حدود 30 نفر از علاقه‌مندان پرو پا قرص خيبر موفق شدند از فراز ساختمان هيأت فوتبال لرستان در ضلع شمال شرقي زمين شماره يك و نيز جايگاه ويژه، اين بازي را تماشا كنند، كه البته غم شكست، باعث شد با نارحتي و تأسف ورزشگاه پير خرم‌آباد را ترك كنند.
علي نيكبخت سرمربي خيبر پس از اعلام اين پنالتي ناحق، با صداي بلند خطاب به ناظر بازي و اكبر ميثاقيان سرمربي خونه به خونه بابل گفت كه جو رواني ايجاد شده در بيرون زمين كار خودش را كرد! البته ميثاقيان در پايان بازي گفت كه هر تيمي كه ببازد همين ادعا را مي‌كند و ما تا اين‌جا نيامده‌ايم كه شكست بخوريم!
به هر روي، تك گل منصور تنهايي كه در دقيقه 59 از روي نقطه پنالتي به ثمر رسيد باعث شد تا 3 امتياز اين بازي به حساب تيم شمالي واريز شود.
تصاوير مصطفي باقري از اين بازي و صحنه به ثمر رسيدن پنالتي خونه به خونه بال:
گزارش تصويري: طلسم شكست‌ناپذيري خيبر در ورزشگاه تختي خرم‌آباد با يك پنالتي شكست 





 

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1394-07-21 11:16
بايد براي مسابقه هفته اينده حاميان خيبر به ورزشگاه شهداي قدس بروند و از نماينده مظلوم استان لرستان پشتيباني كنند.اگر خيبر خداي نكرده به پيكان هم ببازد شيرازه ي روحي-رواني اين تيم به خاطر سه شكست متوالي فرو مي پاشد. لرهاي مقيم تهران و كرج خواهشا خيبر را تنها نگذاريد
نقل قول کردن
#2 میلاد 1394-07-21 20:25
خیبر فقط سقوط نکنه برای ما لرها کافی است
نقل قول کردن
#3 مهران رشیدی 1394-07-21 21:24
هیچی از ارزشهای تیم خوب خیبر کم نمیشه همه دیدیم خیلی خوب بازی کرد فقط حیف که ترکیب خیلی دچار تغییر میشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا