با حضور شهردار، جمعي از كاركنان شهرداري و اعضاي شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد، پروژه طرح جديد ميدان و همچنين پارک محله ناصرخسرو گزارش تصويري: افتتاح پروژه ميدان و پارك خيابان ناصرخسرو خرم‌آبادافتتاح شد.
به گزارش يافته، شهردار خرم‌آباد در مراسم افتتاح ميدان ناصرخسرو اظهار داشت: این میدان قبلاً بسیار ساده بود اما اكنون بناي آن توسط یکی از هنرمندان شهر با استفاده از الگوی معماری ایرانی‌اسلامی طراحی و با مساحت 150 متر مربع و هزینه‌اي حدود 100 میلیون تومان است، بازسازي شده است.
يحيي عیدی‌بیرانوند با اشاره به این که جدول گذاری این میدان به طول 130 متر و هزینه 80 میلیون تومان انجام شده است، تصریح کرد: کاشی‌کاری این میدان به طول 60 مترمربع و با هزینه 7 میلیون و 200 هزار تومان انجام شده است.
وی افزود: سنگ‌فرش میدان ناصرخسرو به طول 120 مترمربع و با هزینه‌ای حدود 20 میلیون تومان و همچنین احداث آب‌نمای سه طبقه این میدان با هزینه 25 میلیون تومان انجام شده است.
شهردار خرم‌آباد با بیان این که تجهیز و راه‌اندازی آب‌نما 30 میلیون تومان هزینه برده است، خاطرنشان کرد: تاسیسات و لوله‌کشی و برق این میدان نیز 9 میلیون و 500 هزار تومان هزینه داشته است.
عيدي در مورد خصوصيات پروژه پارك ناصرخسرو نيز اظهار داشت: هزینه احداث این پارک در مجموع 100 میلیون و 500 هزار تومان بوده و در مدت زمانی حدود 4 ماه احداث شده است.
وي با اشاره به این که هزینه عملیات خاک‌برداری و همسطح‌سازی این پارک 15 میلیون تومان بوده است، گفت: جدول‌گذاری این پارک به طول 300 متر و با هزینه 18 میلیون تومانی انجام شده است.
عيدي با بیان این که سنگ‌فرش پارک خانواده ناصرخسرو 490 مترمربع بوده است، عنوان کرد: هزینه سنگ‌فرش پارک 24 میلیون و 500 هزار تومان بوده است.
شهردار خرم‌آباد هزینه احداث فضای سبز این پارک شامل لوله‌كشي، كاشت چمن و درخت را 30 میلیون تومان بيان كرد و ادامه داد: نور‌پردازی و تامین روشنایی پارک 8 میلیون تومان و تجهیزات پارکی آن نیز 5 میلیون تومان هزینه برده است.
عيدي همچنين هزينه‌ي تجهيزات پاركي اين پروژه را 5 ميليون تومان برشمرد و گفت: اين هزينه براي نصب نيمكت‌هاي فلزي و سطل‌هاي زباله پاركي صرف شده است.
 
 


 
 مصطفي  باقري