یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت‌: هویت و اصالت هر جامعه وابسته به وجود پیشکسوتان و نخبگان آن است‌.
استاندار با مصطفي كريمي مدير كل سابق تربيت بدني لرستان ديدار كردبه گزارش يافته، مهندس هوشنگ بازوند با حضور در منزل استاد "غلامحسین برنجی" فوتبالیست پیشکسوت لرستانی اظهار داشت: ارج نهادن و احترام به مقام پیشکسوتان و نخبگان نشان‌دهنده اصالت و غنای فرهنگ و اندیشه آن جامعه است.
وی در ادامه با اشاره به جایگاه رفیع معلمان در جامعه گفت‌: معلمان بر گردن آحاد جامعه حق بزرگی دارند و این حق بر مسوولین و مدیران مهم‌تر و سنگین‌تر است‌.
استاندار لرستان در این دیدار که معاون سیاسی‌امنیتی استانداری‌، مدیر کل و معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش‌، مدیر کل اداره ورزش و جوانان لرستان و معاون فرهنگی وي‌، جمعی از پیشکسوتان ورزشی و اصحاب رسانه نیز حضور داشتند بر پی‌گیری امور درمانی این پیشکسوت لرستانی تاکید کرد و گفت‌: پی‌گیری‌های لازم برای درمان این پیشکسوت ورزش لرستان صورت خواهد گرفت و از تمام ظرفیت‌ها برای درمان وی در کوتاه‌ترین زمان ممکن استفاده خواهد شد‌.
تجلیل و تکریم پیشکسوتان یک برنامه محوری و راهبردی است
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با هدف ارج نهادن به مقام پیشکسوتان و تجلیل از تلاش‌های آنان در پیشبرد اهداف متعالی تعلیم و تربیت با حضور در منزل استاد غلامحسین برنجی فرهنگي پیشکسوت شهرستان خرم‌آباد گفت: تجلیل و تکریم از پیشکسوتان یک برنامه‌محوری و راهبردی در آموزش و پرورش است که با قوت ادامه می‌یابد.
گودرز کریمی‌فر افزود: پیشرفت‌ها و دستاوردهای آموزشی‌، پرورشی و ورزشی مرهون تلاش‌ها و زحمات بی‌دریغ اساتید و پیشکسوتان است و باید فرهنگ تکریم و تجلیل از آن‌ها به نسل جوان جامعه  انتقال داده شود‌. 
وی با بيان اين كه آموزش و پرورش خود را موظف می‌داند که در کنار پیشکسوتان‌، فرهنگیان و دانش‌آموزان باشد و از هر گونه کمک‌، مساعدت و حمایت دریغ نورزد، گفت‌: تجلیل از اساتید و پیشکسوتان نهادینه کردن فرهنگ احترام به بزرگان و سرمایه‌های معنوی جامعه منجر خواهد شد و باید قدردانی شده و تداوم یابد‌.
مدير كل آموزش و پرورش لرستان در ادامه سخنان خود از تکریم و نکوداشت اولین مدیر کل آموزش و پرورش لرستان(مرحوم حاج شيخ عزيزالله ضيايي‌لرزاد در سال 1304) و اولین مدیر کل آموزش و پرورش بعد از انقلاب(محمد حسن خشنود 1358) خبر داد و گفت‌: ما معتقدیم که باید این فرهنگ در جامعه ساری و جاری شود‌.
كريمي‌فر در پایان از آمادگی آموزش و پرورش برای حمایت مادی و معنوی از این استاد پیشکسوت خبر داد و گفت‌: با مساعدت  استاندار زمینه مداوا و درمان استاد برنجی در آینده نزدیک فراهم خواهد شد. (خبر: علي قرباني)
در حاشيه:
* حضور جمع كثيري از مسوولان، اصحاب رسانه، پيشكسوتان فرهنگي و ... باعث شد تا اتاق كوچكي كه استاد برنجي در آن استقرار داشت، پذيراي حدود 30 نفر به صورت هم‌زمان باشد، اما گرمي و صفاي اين دور هم بودن، ساعتي پربار براي جمع حاضر رقم زد. بدون شك، اين قبيل مردم‌دوستي‌ها به عنوان برگ زريني در كارنامه‌ي مسوولان براي هميشه باقي خواهد ماند.
* هم‌زمان با حضور استاندار و همرهان، مسابقه حساس فوتبال پرسپوليس تهران و النصر عربستان در حال پخش بود. در حالي كه قرار بود مراسم عيادت استاندار حدود 15 دقيق طول بكشد، اما حدود 45 دقيقه زمان برد.
* در آغاز مراسم فريد بهرامي معاون تربيت‌بدني و سلامت آموزش و پرورش لرستان توضيحاتي كوتاه در مورد خدمات فرهنگي و ورزشي استاد برنجي به حضار ارائه داد.
*  استاندار كه لحظاتي پس از به ثمر رسيدن گل تيم پرسپوليس (در دقيقه 60) وارد منزل استاد برنجي شده بود، تا پايان بازي و زمان 9 دقيقه زمان‌هاي تلف شده هم صبر كرد و پس از آن مراسم اهدا يادبود به استاد برنجي توسط وي صورت پذيرفت. از طرف استاندار لوح سپاس و يك سكه بهار آزادي به مناسبت تلاش‌هاي فرهنگي و ورزشي غلام‌حسين برنجي به وي اهدا شد.
* از طرف مدير كل آموزش و پرورش لرستان نيز لوح سپاس به استاد برنجي اهدا شد. يك تابلوي نفيس نيز به استاد برنجي از طرف آموزش و پرورش به ايشان داده شد كه البته اين تابلو به صورت نمادين به حاج پرويز جايدري از فرهنگيان پيشكسوت لرستاني حاضر در محفل اعطا شد تا در اختيار استاد برنجي قرار گيرد.
* استاد محمدحسن خشنود مسوول كانون بازنشستگان فرهنگيان لرستان و مدير عامل سراي سالمندان صديق خرم‌آباد نيز در اين مراسم ضمن تشكر از كار ارزشمند مسوولان در قبال سرمايه‌هاي استان، از آن‌جا كه فرزندان استاد برنجي در خارج از لرستان زندگي مي‌كنند ابتدا خواهان استخدام نيرويي جهت پرستاري از اين فرهنگي شريف شد. استاندار لرستان تأكيد كرد كه استاد برنجي بايد هر چه زودتر سلامتي خود را بازيابد و به همين منظور استاندار اعلام نمود كه در اين زمينه رايزني‌هاي لازم را با مسوولان بيمارستان پارسيان تهران انجام خواهد داد و مدير كل آموزش و پرورش استان را مسوول پي‌گيري در اين خصوص نمود.
* هنگام عيادت، يك چشم حضار به صفحه‌ي تلويزيون و بازي حساس نماينده‌ي كشورمان برابر نماينده عربستان سعودي بود. در اين بين مشخص شد كه استاندار لرستان و مدير كل آموزش و پرورش استقلالي و معالون سياسي امنيتي استاندار نيز پرسپوليسي هستند! البته در پايان بازي و پس از پيروزي يك بر صفر پرسپوليس، همه نفس راحتي كشيدند و از پيروزي نماينده‌ي كشورمان خوش‌حال شدند.
* مدير كل ورزش و جوانان و اصحاب رسانه نيز حدود 20 دقيقه بعد از استاندار وارد منزل استاد برنجي شدند. آن‌ها جلوي درب استانداري منتظر وي بودند اما استاندار قبلاً به منزل استاد برنجي رسيده بود.
* حدود ساعت 20 و 30 دقيه شب، استاندار و همراهانش، منزل استاد برنجي را به سمت منزل "سيد مصطفي كريمي" از قهرمانان سابق پرتاب نيزه كشور كه سال‌ها مسووليت‌هاي مختلفي در ورزش كشور داشته است، ترك كردند.
* استاندار و همراهانش در ادامه با حضور در منزل سید مصطفی کریمی مدیر کل سابق تربیت بدنی استان لرستان و رئيس اسبق فدراسيون دو و ميداني كشورمان حضور پیدا کرد و از زحمات چندین ساله وی در پیشبرد ورزش لرستان تجلیل کردند‌. کریمی نیز یک تابلوفرش نفیس به استاندار هدیه داد.
رضا - ج

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1394-01-20 17:43
باتشکر از این عمل ارزشمند استاندار و سایر افراد عیادت کننده.
نقل قول کردن
#2 فرهنگی 1394-01-20 23:10
باسلام و تبریک میلاد حضرت فاطمه.
احتراما با دیدن این تصاویر بسیار ناراحت
شدم و امیدوارم با حضور همه ورزشکاران
بتوانیم از این عزیزان دلجویی کنیم.
ام الیجیب مستر اذا دعا و یکشفو السوء
التماس دعا
نقل قول کردن
#3 فرهنگی بازنشسته 1394-01-21 08:53
خداراشاکرم به همت مسیولین و پیشکسوتان عزیز از این عزیزان دلجویی گردید.
خداوند به همه شما عزیزان و مخصوصا سایت یافته سلامتی و کامیابی و پیروزی ارزانی بدارد.
نقل قول کردن
#4 sepehr 1394-01-23 09:55
واقعا باید از همه پیشکسوتان تجلیل بشه چون ما هر چی داریم از این عزیزانه
نقل قول کردن
#5 محمود 1395-08-09 02:43
خداوند به جناب آقای کریمی اجر کارهایش را عطا کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا