یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

صبح روز يك شنبه 16 فروردين 94 آيين معارفه رسمي يحيي عيدي‌بيرانوند به عنوان هفتاد و دومين سكان‌دار شهرداري خرم‌آباد با حضور استاندار و جمعي از مسوولان در سالن همايش‌هاي سرپرستي بانك صادارت لرستان واقع در بلوار ولي‌عصر(عج) برگزار گرديد.
به گزارش یافته، در حالي كه قرار بود اين مراسم رأس ساعت 10 صبح آغاز شود با 45 دقیقه تأخير شروع شد. احتمالاً دلیل آن هم حواشی آیین معارفه شهردار خرم‌آباد + بخش دوم تصاويرمشغله استاندار بود. وي در این جلسه به مسوولان ادارات و نهاد‌ها پيشنهاد كرد که بهتر است مراسم و جلسات را در ساعات غیر اداری برگزار كنند؛ زيرا وقتی مدیر اداره‌ای از محل کارخود خارج می‌شود، امورات آن اداره لنگ می‌ماند.
* استاندار در پایان سخنان خود در این مراسم از محمد مهرابی شهردار قبلی تشکر کرد و گفت كه وي در زمان تصدی مسوولیت خود، خالصانه به صورت شبانه‌روزی، زحمات زیادی کشید.
* بر خلاف مراسم همایش وحدت  تجار اسلامی که در همين مكان برگزار شد و به دليل عدم هماهنگی در آن مراسم براي پيش‌بيني جای مدیران كه سبب ناراحتی عده‌ای از آنان شد، در مراسم معارفه‌ي شهردار جای هر كس مشخص شده بود و ناراحتی خاصي براي مسوولان پيش نيامد.
* استقبال از مراسم چشم‌گير بود به همين دليل عده‌ای به دلیل کمبود صندلی ناچار شدند ایستاده تا پايان نظاره‌گر مراسم معارفه باشند.
* قاری قرآن مراسم حاج رضا گوشه‌ای از اساتید و قاریان برجسته استان بود.
* در این مراسم کلیپی پخش شد که در آن مشخصات جغرافیایی و محلی خرم‌آباد، همچنین سوابق شغلی يحيي عیدی‌بیرانوند شهردار جديد براي حضار پخش شد.
* این مراسم سبب شد مسوولان استانی در مراسمي غير از شوراي اداري استان دور هم جمع شوند و در سال جدید ضمن تبریک گفتن به یک‌دیگر و روبوسی با هم چاق سلامتی کنند.
* در این مراسم هوشنگ بازوند استاندار لرستان، محمد اصلانی معاون عمرانی استاندار، حبیب‌الله خجسته‌پور فرماندار خرم‌آباد، مديران كل ثبت احوال، فرهنگ و ارشاد اسلامي، ميراث فرهنگي، استاندارد و تحقيقات صنعتي و ... شماري از فرماندهان نظامی و انتظامی استان و شهرستان خرم‌آباد، علی جهان‌آرا رییس شورای اسلامي شهر خرم‌آباد و اعضای شورا، شهردار‌های مناطق و نواحی، مديران سازمان‌های تابعه شهرداری نيز حضور داشتند.
* حضور برخي از شهردار‌ها و اعضای شورای شهر ادوار گذشته خرم‌آباد نيز در این جلسه جالب توجه بود.
* معمولا در مراسم معارفه، تودیع مسوول قبلی نیز در دستور کار قرار می‌گیرد، اما در این مراسم خبری از تودیع محمد مهرابی شهردار پیشین نبود! باید دید که آیا از وی برای شرکت در مراسم دعوت نشده است یا شهرداری قبلی پیشاپیش اعلام کرده که در صورت دعوت نیز در مراسم حضور نمی‌یابد. به هر حال استاندار در بخشی از سخنانش از مهرابی یاد نمود و تشکر کرد.
* حضور برخي مداحان پیشکسوت خرم‌آباد و همچنين محمد ميرزاوندي خواننده لرستانی آوازهاي حماسي دوران جنگ تحميلي نيز در این مراسم جالب بود.
 * شماري از كساني كه از آنان به عنوان کاندیداهای احتمالی دهمين دوره‌ي مجلس شورای اسلامی نام برده مي‌شود نيز در اين مراسم حضور يافته بودند.
 




 ر - ج

دیدگاه‌ها  

#1 شهرام پیامنی 1394-01-17 00:47
این شهردار ، شهردار با لیاقتیه همه باید باهاش همکاری کنیم ، تک تک خرم آبادیها
نقل قول کردن
#2 حامدنصیری 1394-01-17 00:55
سپاس.انشالله که زیباسازی و گردشگری توجه ویژه شود :D
نقل قول کردن
#3 جهان 1394-01-19 10:43
سلام.
انصافا دریاچه کیو تغیرات خوبی داشته امیدواریم این تغییرات منحصر به اطراف دریاچه نشود.

قسمتی از تپه روبه روی دریاچه (تپه شهدا) به نظر پتانسیل مناسبی برا آبشاری پله پله و پهن دارد که اگر با سنگ فرش و به صورت طبیعی اجرا شود بسیار در زیبایی تاثیر خواهد داشت.لطفا کارشناسان بررسی نمایند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا