یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد گفت: در سال جاری به شهروندان چهره‌ی متفاوتی از شهر را نشان خواهم داد.
مراسم معارفه‌ شهردار خرم‌آباد برگزار شد/ خبرهای خوش شهردار برای شهروندان + تصاویربه گزارش روابط عمومی شهرداری، يحيي عیدی‌بیرانوند در مراسم معارفه‌ی خود به عنوان شهردار خرم‌آباد كه روز يك شنبه در سالن همايش‌هاي بانك صادرات استان برگزار شد، اظهار داشت: از اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد که فرصت خدمتگزاری به مردم را به من دادند، قدردانی می‌کنم.
وی با بیان این که هر گاه مسوولیتی داشته‌ام احساس کرده‌ام لطف خدا شامل حال من شده است، افزود: امیدوارم پاسخ اعتماد استاندار لرستان و اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد را به شایستگی بدهم.
شهردار خرم‌آباد با بیان این که با مجموعه‌ی شهرداری مرکز لرستان آشنایی کامل دارم، افزود: رفتگرهای شهرداری را با نام کوچک‌شان می‌شناسم و امیدوارم با همدلی اعضای شورای شهر و شهرداری خرم‌آباد، گام‌های بزرگی برای آبادانی این شهر برداریم.
عیدی‌بیرانوند به پروژه‌‌ی روشنایی خیابان شهدای خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: نمونه‌ی این پروژه در معدود مراکز استان‌های کشور اجرایی شده است و خوشحالیم با اجرای آن در خرم‌آباد، نور امید را در دل شهروندان روشن کردیم.
وی از پروژه‌ی روشنایی خیابان شهيد مطهری و مرکز شهر خرم‌آباد در آینده‌ای نزدیک خبر داد و بیان داشت: ما می‌خواهیم با انجام این کارها، نشاط و شادابی را در شهروندان به وجود آوریم.
شهردار خرم‌آباد از ساماندهی دست‌فروشان و دکه‌های سطح شهر به عنوان بخشی از کارهای انجام شده توسط مجموعه‌ی تحت امر خود نام برد و اضافه کرد: همچنین مغازه‌های بلوار ولایت را که برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده و از زیبایی چهره‌ی شهر کاسته بود را با مساعدت دادستان تخریب کردیم.
مراسم معارفه‌ی شهردار خرم‌آباد برگزار شدعیدی بیرانوند ادامه داد: به منظور رفاه حال شهروندان و گسترش حضور مدیران، شهرداری نواحی را در دو منطقه‌ی خرم‌آباد راه‌اندازی کردیم.
وی از افزایش سرانه‌ی فضای سبز در خرم‌آباد خبر داد و گفت: ایجاد 20 هکتار فضای سبز را در دستور کار داریم که تاکنون 5 هکتار آن عملیاتی شده است.
عیدی بیرانوند گفت: قول می‌دهیم فضای سبز خرم‌آباد را در سال جاری به 60 هکتار گسترش دهیم.
شهردار خرم‌آباد گفت: با دستور استاندار لرستان 10 پروژه را در دستور کار قرار دادیم که آسفالت شهر، تکمیل 60 متری و تقاطع مربوط به آن تنها بخشی از این پروژه‌هاست.
عیدی بیرانوند به تکمیل تقاطع کوی فلسطین خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: در پروژه‌ی دیگری برآنیم پل بزرگ شاپوری را سر و سامان دهیم چرا که وضعیت کنونی آن در شأن شهروندان ما نیست.
وی خطاب به مردم خرم‌آباد گفت: در سال جاری چهره‌ی متفاوتی از شهر را به شهروندان نشان خواهم داد. با مساعدت و همکاری به این مهم دست خواهیم یافت و اعلام می‌کنم با کمک دلسوزان شهر می‌توان کارهای بزرگ انجام داد.

مراسم معارفه‌ی شهردار خرم‌آباد برگزار شد
مراسم معارفه‌ی شهردار خرم‌آباد برگزار شد
مراسم معارفه‌ی شهردار خرم‌آباد برگزار شد
مراسم معارفه‌ی شهردار خرم‌آباد برگزار شد
مراسم معارفه‌ی شهردار خرم‌آباد برگزار شد

دیدگاه‌ها  

#1 حسوند 1394-01-16 19:11
سلام جناب شهردار موفق و موید باشید...لطفا در خصوص فضای سبز گلدشت غربی اطراف مناره اجر پزی دباغ مقابل بیمارستان تامین اجتماعی دستور لازم را صادر. فرمایید
نقل قول کردن
#2 دالوند 1394-01-16 19:14
جناب شهردار سلام .چرا در چهار راه بانک .کوچه جلال سرباز به یه دندنپزشک دو متر عقب نشینی کمتر داده اند. چرا؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#3 فاطمه 1394-01-16 20:00
ان شاءالله که موفق باشین!!! :roll:
نقل قول کردن
#4 Raptor 1394-01-16 20:06
انشالله موفق باشند،تبریک خدمت شهردار محترم
نقل قول کردن
#5 کیوان 1394-01-16 21:13
گرداب سنگی یکی از آثار باستانی خوب شهر ماست اگه شهردار محترم بتونه زمین خالی که مال ارتش که گذشته خونه بود جنب مبدان تختی اگه بتونن یه فضای سبز درست کنندبا همکاری ارتش چه می شود قرینه میراث فرهنگی میشه لطفا انعکاس دهید تا ساخت ساز صورت نگرفته
نقل قول کردن
#6 امير 1394-01-16 22:08
خواهشا به وضيعت خانه هاي غيرمجاز واقع در ٦٠ متري انتهاي خيابان شهيد نظرزاده كه مانع خدمات رساني شهرداري به اين منطقه شده است رسيدگي كنيد
نقل قول کردن
#7 درویشی 1394-01-16 23:14
ضمن آرزوی موفقیت برای شهردار محترم امیدوارم در مورد میدان گلدشت که به ویرانه ای تبدیل شده اقدام مناسبی انجام دهند، چون در ورودی شهر دیدن این منظره زیبنده نیست.
نقل قول کردن
#8 شفاف 1394-01-16 23:53
از يك مركز استان انتظار نميره كه كساني كه تازه به شهر مهاجرت ميكنند بتونن به راحتي بدون پرداخت هيچگونه عوارضي خونه بسازن و هيچكس هم قدرت برخورد با اين افراد رو نداشته باشه. از شهردار محترم و پرتلاش تقاضا ميكنيم جلوي اين افراد سودجو رو بگيرن
نقل قول کردن
#9 شهرام پیامنی 1394-01-17 00:50
آقای شهردار ، شورای شهر باید به خودش افتخار کنه که شما رو انتخاب کرده ، یا علی بگو و برو جلو ، ما مردم شهر پشتیبانتیم
نقل قول کردن
#10 مهدی 1394-01-17 11:30
انشاله شاهد تحول در شهرداری باشیم.اگر به دنبال سالم سازی و نظم مدیریتی و مالی در شهرداری هستیم می بایست مدیران متخصص،سالم و پاکدست که در سنوات قبل مورد بی مهری و کم لطفی قرار گرفته اند بکارگیری شوند.
نقل قول کردن
#11 بیرانوند 1394-01-18 02:04
مرحمت بفرمایید میدان امام در بلوار علوي را اگر درست شدنی نیست به حالت اول برگردانید . با توجه به عدم وجود پارک مناسب در این قسمت از شهر برای سالمندان ، تخریب و طولانی شدن کار بهسازی این میدان باعث ناخشنودی پدران و ریش سفیدان این منطقه شده.ملت از شما انتظار دارند جناب شهردار گرامی.
نقل قول کردن
#12 شهرام 1394-01-18 11:07
آقای شهردار شما بهتر از بنده میدونید که میدان امام خمینی بجز با قطع درختهای دور میدان جمع و جور نمیشه پس لطفا یا مجوز قطعشونو بگیريد و میدان رو کوچیکتر کنيد یا به حالت اول برگردونيد
نقل قول کردن
#13 حامد نصیری 1394-01-18 15:17
سلام. انشالله آقای بیرانوند به زیباسازی جنوب شهر یعنی پلدشت ماسور اهمیت بدهند و فكری هم به حل بلوار نیمه تمام تامین اجتاعی و محوطه مربوط به زمین های حاج دباغ فکری بکنند
نقل قول کردن
#14 بیرانوند 1394-01-18 22:30
به نقل از شهرام:
آقای شهردار شما بهتر از بنده میدونید که میدان امام خمینی بجز با قطع درختهای دور میدان جمع و جور نمیشه پس لطفا یا مجوز قطعشونو بگیريد و میدان رو کوچیکتر کنيد یا به حالت اول برگردونيد

اگر ده تا شهروند در خرم آباد مثل شما پیدا بشه طی یک ماه خرم آباد شبیه رفسنجان میشه.
نقل قول کردن
#15 امیرمحمد رحیمی 1394-01-23 02:51
آقای عیدی بیرانوندلطفا پل تاریخی صفوی را که جنب قلعه فلک الافلاک است مرمت وبازسازی کنیدوپل دیگری برای خودروها وعابران احداث کنید با تشکر فراوان
نقل قول کردن
#16 بهمن 1394-01-23 02:56
بازارسرپوشیده سنتی درهمه شهرهای استان لرستان احداث کنیدتا دستفروشان سامان پیداکنند ونظافت وامنیت درشهرها حاکم شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا