یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هم‌زمان با روز پاس‌داشت جنگل‌های زاگرس و به مناسبت آغاز سال جدید و با هدف ایجاد همدلی، جمعی از هنرمندان، روزنامه‌نگاران و صعود مشترک و کاشت بلوط توسط هنرمندان و روزنامه‌نگاران در ارتفاعات خرم‌آباد+ تصاویرفعالان فرهنگی خرم‌آباد به ارتفاعات "کوه کمره‌سی" صعود کردند.

به گزارش یافته، با هدایت "مظفر افشار" پدر بلوط لرستان، روز جمعه 7 فروردین ماه جمعی از هنرمندان، روزنامه‌نگاران و فعالان فرهنگی خرم‌آباد در زنجیری به‌هم پیوسته به ارتفاعات "کوه کمره‌سی" در خرم‌آباد صعود کردند.

در این برنامه فرهنگی که به‌منظور ایجاد همدلی و به مناسبت آغاز سال جدید و دیدارهای نوروزی صورت گرفت، بیش از 40 نفر از فعالان فرهنگی از جمله روزنامه‌نگاران، هنرمندان و جمعی از دانشجویان و دانش‌آموختگان لرستانی مقیم تهران حضور داشتند.
حاضرین در این برنامه، در اقدامی فرهنگی اقدام به کاشت بلوط در ارتفاعات "کوه کمره‌سی" خرم‌آباد نموده و در پایان زباله‌های موجود در منطقه را جمع‌آوری و به پایین کوه منتقل کردند.
‌قابل ذکر است در این برنامه، برخی چهره‌های فرهنگی و هنری از جمله مظفر افشار فعال فرهنگی و پدر بلوط لرستان، ساسان والی‌زاده مدیرکل لرستانی اطلاع‌رسانی و ارتباطات دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، حامدی احمدی‌راد مدیر مسوول نشریه آفتاب لرستان، فیروز اسماعیلی‌نژاد مدیر مسوول نشریه کاسیت، سعید عسگری‌عالم عکاس و هنرمند، سعید معتمدی و امیرضا قاسمی از خبرنگاران پایگاه خبری یافته، عباس ملکی از جامعه مهندسین، عبدالرضا قاسمی سردبیر پایگاه خبری یافته، ماشاالله اکبری و مهرداد سوری از شاعران خرم‌آبادی‌، عزت درگاهی هنرپيشه و بازیگر، مجتبی رومانی مسوول روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان، اهورا عسگری‌عالم نوازنده نوجوان كمانچه، مهرداد سوري، جمعی از دانشجویان و دانش‌آموختگان لرستانی مقیم تهران و ... حضور داشتند.

صعود مشترک و کاشت بلوط توسط هنرمندان و روزنامه‌نگاران در ارتفاعات خرم آباد
صعود مشترک و کاشت بلوط توسط هنرمندان و روزنامه‌نگاران در ارتفاعات خرم آباد
صعود مشترک و کاشت بلوط توسط هنرمندان و روزنامه‌نگاران در ارتفاعات خرم آباد
صعود مشترک و کاشت بلوط توسط هنرمندان و روزنامه‌نگاران در ارتفاعات خرم آباد
خبر: عبدالرضا  قاسمی / پايگاه خبري یافته


دیدگاه‌ها  

#1 ملکی 1394-01-08 20:51
خدا خیرشون بده ، وقتی میری بیرون واقعا طبیعت رو می بینی که از بین رفته ناراحت میشی
پیشنهاد می کنم منابع طبیعی ، شهرداری ، محیط زیست و سایر دستگاههای مرتبط نهال در اختیار مردم قرار بدن تا ضمن کاشت خودشون برن و در طول فصول بهار و تابستان آبیاری کنن
نقل قول کردن
#2 همشهری 1394-01-09 01:02
با تشکر و ارزوی سلامتی و سعادت برای این همشهریان محترم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا