یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

گزارش تصويري: مراسم روز آتش‌نشان/ آتش‌نشانان خرم‌آبادي سكه مي‌گيرندهفتم مهرماه مصادف با روز آتش‌نشاني، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد اقدام به برگزاری جشني براي آتش‌نشان اين شهرستان در سالن اجتماعات هلال‌احمر لرستان نمود‌.
به گزارش يافته، در اين مراسم، ابتدا صادق رومیانی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد در خصوص عملکرد و برنامه‌های اين سازمان توضیحات مبسوطی ارائه کرد.
سپس نایب‌رییس شوري اسلامي شهر خرم‌آباد نيز در اين مراسم گفت: تجهیز و به روز شدن امکانات آتش‌نشانی از ملزومات كار امدادگران است.
فرشته طهماسبي با بيان اين كه یک آتش‌نشان می‌بایست از نظر روحی در وضعیت مطلوبی بوده و در محل کار از امکانات مناسب و استانداری برخوردار باشد افزود: در اين صورت يك آتش‌نشان مي‌تواند در مواجه با حوادث، با تمرکز بهتر، اقدام سریع و صحيحي از خود بروز دهد.
شهردار خرم آباد نیز اظهار داشت: آتش‌نشانان و امدادگران بدون هیچ تبلیغات و بزرگ‌نمایی فقط در تلاش برای خدمت‌رسانی به شهروندان بوده و هستند.
محمد مهرابی افزود: چه بسا آتش‌نشانان در این راه با خطرات جان‌فرسایی مواجه شده‌اند‌، اما لذت زندگی بخشیدن به دیگران برای آن‌ها چنان باشکوه است که تمامی سختی‌ها را به جان می‌خرند‌.
وي در خصوص تجهیز ناوگان سازمان آتش‌نشانی بيان داشت: تمامی تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا از هر نظر امکانات بهتری برای شما آتش‌نشانان فراهم نماییم‌.
همچنين عضو شورای اسلامی شهر و عضو شورای سازمان آتش‌نشانی نیز در سخنانی فراهم نمودن امکانات بیش‌تر برای آتش‌نشانان را امری مهم دانست و گفت‌: من نیز به نوبه‌ی خود این روز را به شما آتش‌نشانان شجاع تبریک عرض نموده و امیدوارم جهت آرامش و رفاه آتش‌نشانان تمامی امکانات برای این قشر زحمت کش فراهم شود‌.
فرشاد سیفی در ادامه از شهردار درخواست کرد به مناسبت هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی هدیه‌ی ویژه‌ای برای آتش‌نشانان در نظر گرفته شود. این قسمت از صحبت‌های سیفی با تشویق آتش‌نشانان حاضر در سالن همراه شد و شهردار نيز در پايان مراسم پذيرفت كه به هر يك از اتش‌نشانان يك عدد ربع سكه بهار آزادي اعطا شود.
 همچنين مشاور استاندار که به عنوان نماینده مهندس بازوند در مراسم حضور پیدا کرده بود نیز دقایقی برای حاضرین سخن گفت.
در بخش انتهایی مراسم، با اهدا لوح سپاس و جوایز نفیس از آتش‌نشانان نمونه تجلیل به عمل آمد. اين افراد شامل سجاد نعمتی، ابراهیم جعفری، محمد رشیدی، محمد میرزایی‌مقدم، منصور میرزایی، مسلم حیدری، آرمان بیرانوند، علی و مسلم حسنوند، محمد‌حسام نوریانی، فرهاد چنگایی و حمید‌رضا عوض‌پور، کریم رشنو، حمید ططرپور، ماشاءالله خزند، نوربخش طاهری، حمید علی‌رضایی بودند.
قابل ذكر است اين جشن با حضور اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد (‌محمد حسین‌پور‌، فرشاد سیفی‌، فرشته طهماسبی، جافر وفایی‌، سبزخدا صفر بیرانوند‌) سرهنگ حسين نجفی فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد، مسعود رستميان رئیس حراست استانداری لرستان، محمد مهرابی شهردار خرم‌آباد، محمدرضا ملکی‌راد مشاور استاندار، سرهنگ علی دالوند جانشین فرمانده سپاه خرم‌آباد، علی محمدخانی معاونت خدمات شهری شهرداری، شهرداران مناطق سه‌گانه‌، مدیران عامل سازمان‌های تابعه شهرداري، اصحاب رسانه و نيروهاي آتش‌نشانی در سالن برگزار گردید.
در برگزاری باکیفیت این مراسم زحمات ترکمن‌شاهی مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی قابل تقدیر بود. به راستي: وقتي مردم از آتش می‌گریزند آتش‌نشان‌ها به دل حادثه می‌زنند.
 گزارش تصويري: مراسم روز آتش‌نشان/ آتش‌نشانان خرم‌آبادي سكه مي‌گيرند

گزارش تصويري: مراسم روز آتش‌نشان/ آتش‌نشانان خرم‌آبادي سكه مي‌گيرند

گزارش تصويري: مراسم روز آتش‌نشان/ آتش‌نشانان خرم‌آبادي سكه مي‌گيرند

گزارش تصويري: مراسم روز آتش‌نشان/ آتش‌نشانان خرم‌آبادي سكه مي‌گيرند


رضا  طولابی / خرم‌آباد
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند خرم اباد 1393-07-08 14:12
به اتش نشان که باشهامت به جنگ با اتش می روند و باعث ارامش شهروندان و نجات جان انان در هنگام مواجه با حادثه می شوند بیشتر از این می بایست مورد تقدیر قرار گیرند.
نقل قول کردن
#2 حمید ططرپور 1394-04-01 08:01
نه سکه بهمون دادن نه ازمون تجلیل کردن نه ماشین آلات جدید خریداری کردن فقط در حد حرف بود الان که 9 ماه از این روز گذشته هنوز سکه هارو ندان هیچگونه امکاناتی هم نداریم . . . . .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا