یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بازهم بي‌تفاوتي در خرم‌آباد: آن كه مرا پند مي‌داد ...از آن طرف بيانيه صادر مي‌شود كه با كمبود آب مواجه هستيم، لطفاً در مصرف كردن صرفه‌جويي كنيد!

از اين طرف، براي هدر رفتن اين نعمت خدادادي، هيچ كاري در خرم‌آباد صورت نمي‌گيرد و جلوي چشم كساني كه بايد صرفه‌جويي كنند، آب شرشر هدر مي‌رود تا مردم با خود بگويند: "كساني كه بايد جلوي هدر رفتن اين آب را بگيرد، چرا ما را پند مي‌دهند؟!"

هفته‌‌ي گذشته شماري از ساكنان منطقه علوي خرم‌آباد با مدير مسوول "يافته" تماس گرفتند و بيان نمودند كه مدتي است شاهد هدر رفتن آب از چشمه‌ي آبي كه زير يك ساختمان در حال احداث در شمال شرقي ميدان امام خميني(ره) قرار دارد، هستند.

شايد هم مربوط به تركيدگي لوله‌اي بزرگ باشد كه بيش از چند روز است با فشار قوي آب را به بيرون مي‌فرستد، به نحوي كه جوي كم‌آب آن منطقه، چند هفته‌اي است قوت گرفته و به نهري پرآب شبيه شده است!

برخي از آن‌ها عنوان كردند كه چند بار با مأموران آبفا براي جلوگيري از هدررفت آب تماس گرفته‌اند، اما كسي در اين زمينه اقدامي نكرده است.

لذا تصاوير آن را براي ما ارسال كردند تا اگر مسوولي در اين زمينه مسووليت دارد، ببيند و به وظيفه‌اش عمل كند چرا كه هدررفتن آب در تابستان گرمي كه هشدار كم‌آبي در آن به مردم خرم‌آباد داده شده‌ است، نمي‌تواند با اين طرز برخورد نسبت به نعمتي كه مردم هر روز هدررفت آن را با چشمان‌شان مي‌بينند، عملي شود!

بازهم بي‌تفاوتي در خرم‌آباد: آن كه مرا پند مي‌داد ...

بازهم بي‌تفاوتي در خرم‌آباد: آن كه مرا پند مي‌داد ...

بازهم بي‌تفاوتي در خرم‌آباد: آن كه مرا پند مي‌داد ...

بازهم بي‌تفاوتي در خرم‌آباد: آن كه مرا پند مي‌داد ...

 

مطلب ديگري در همين زمينه بخوانيد (كليك كنيد)

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 ترك زبان 1393-02-29 08:50
سلام ، با تشكر از زحمات شما ، متاسفانه اين تصاوير را هر روز صبح كه سر كار مي رويم (شبها تعداد موتور ها ي مكنده بيشتر است ) مي بينيم و بسيار تاراحت مي شويم ولي تعجب مي كنيم ( فاصله آبف ناحيه 3 با آنجا صد متر است) كه يا در اين 2 ماه هيچ مسئولي از آنجا عبور نكرده ؟ يا با ماشين سر كار مي روند يا منزلشان در مسير علوي نيست يا موقع عبور از آنجا به سمت ديگري نگاه ميكنند يا موقع عبور از آنجا با تلفن همراه صحبت مي كنند يا ......
تشكر از پيگيري يافته نيوز
نقل قول کردن
#2 3متقو 1393-02-29 09:38
اينجا علوي نبش ميدان امام اي لاو يو :lol: :lol: :lol: بيخيالي
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا