یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 دادستان کل کشور گفت: امسال حضور مردم در راهپیمایی تماشایی بود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجعفر منتظری در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمن با تمام ابزار خود به میدان آمده تا انقلاب را با مشکل مواجه کند و به‌زعم باطل خود نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورد.
وی بیان داشت: مردم نیز وقتی می‌بینند دشمن این‌طور حرکات مذمومانه انجام می‌دهد علی‌رغم میل دشمن بیشتر درصحنه حضور پیدا می‌کنند.
منتظری خاطرنشان کرد: امیدواریم همان‌طوری که مقام معظم رهبری پیش‌بینی فرمودند راهپیمایی امروز در طول سال‌های گذشته واقعاً تماشایی باشد که همین‌طور هم بود.


راهپیمایی ۲۲ بهمن بزرگ‌ترین پشتوانه برای نظام
نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بزرگ‌ترین پشتوانه برای نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.
آیت‌الله سید احمد میرعمادی در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: خدای متعال را شاکر هستیم که بار دیگر حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دور تماشایی شده است.
وی بیان داشت: مردم با حضور خود درصحنه پاسخ کوبنده‌ای به یاوه‌گویی دشمنان و در رأس آنان رئیس‌جمهور امریکا خواهند داد.
آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: این راهپیمایی در حقیقت استمرار راه شهیدان انقلاب اسلامی ماست که مردم با استقامت، صلابت و استواری ادامه می‌دهند و بزرگ‌ترین پشتوانه برای نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

پیامی برای انسجام داخلی
استاندار لرستان گفت: اتحاد هر چه بیشتر روی منافع مردم به دشمنان خارجی نشان می‌دهد که کاری از پیش نمی‌برند.
سید موسی خادمی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با بیان اینکه مردم بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام و مکتب اسلام اعلام خواهند کرد، افزود: قطعاً این حضور، حضور محکمی بوده و پیامی برای انسجام داخلی است و اینکه ملت با تمام سلیقه‌ها باهم هستند و در منافع ملی متحد عمل می‌کنند.
وی اظهار داشت: کسانی که می‌خواهند احیاناً از بیرون کشور را تهدید کنند متوجه خواهند شد که ملت همچنان پشتیبان نظام است.
استاندار لرستان با اشاره به حضور مردم درصحنه بیان داشت: امروز از همین دقایق اولیه نشان می‌دهد که مردم حضور جدی و پررنگی خواهند داشت و تاکنون نیز جمعیت خوبی آمده است که مطمئنم یکی از روزهای به‌یادماندنی در تاریخ خرم‌آباد و لرستان خواهد بود.
خادمی ادامه داد: همچنین به دوستان داخلی نیز پیام امید، وحدت و بهبود اوضاع را خواهد داد که اتحاد هر چه بیشتر روی منافع مردم و ملت به تمام دشمنان خارجی نشان می‌دهد که کاری از پیش نخواهند برد.









عکس: مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 شهرام 1396-11-22 15:25
الحمدلله به این حضور با شکوه و بی سابقه ملت ایران .پیش بینی مقام معظم رهبری که ناشی از بصیرت عمیق ایشان است محقق شد و دشمنان قسم خورده ملت ایران از جمله صهیونیست ها و منافقین و امریکایی ها و ال سعود و تکفیری ها و سلطنت طلب ها نا امید شدند .اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
#2 شهر وند 1396-11-22 16:49
افرین ومرحبا به مردم با وفا و ولایت مدار وپشتیبان نظا م درود به پاکی وصداقتان
نقل قول کردن
#3 بیرانوند لرستان 1396-11-23 21:17
ما لرها در طول تاریخ به سرزمین آبا اجدادیمون ایران وفادار بودیم و وفاداریمون رو همیشه نشون دادیم..ولی این دولتها هستن ک به مردم و ملت لر وفادار نیستن حداقل توی این چهل ساله برای مردم لر کاری نکردن..
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا